JeremyVosJV Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Aanvraag: Missie. Je naam: JeremyVosJV Missie: Gangcar Round- Up. Cheats: Geen. SaveGame: Bewerkt: 28 april 2009 door JeremyVosJV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Doe ik wel even! Klaar! Voltooid: Naam aanvrager:JeremyVosJV Missie:Gangcar Round-up Beloning:10.000 Savegame: Bewerkt: 25 april 2009 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 (bewerkt) Aanvraag: Telefoon missie. Je naam: Jeremy. Missie: Telefoonmissie (Naam vergeten) Cheats: Skin alleen. SaveGame: Bewerkt: 28 april 2009 door JeremyVosJV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2009 Missie gehaald: Kingdom Come Beloning: $10.000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Savegame: GTA3sf2.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeremyVosJV Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 Missie gehaald: Kingdom ComeBeloning: $10.000,= Overig: Geen cheats of mods gebruikt. Savegame: GTA3sf2.b Bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2009 hoi hoi daar ik heb een probleempje ik kom maar niet door de missie Bomb da Base Act II wie kan em voor me halen en dan weer terug zetten zodat ik weer vrolijk verder me kan vermaken met gta 3 ik heb er geen mods of dergelijke in staan dus daar heb je verder geen last van cheaten mag alvast bedankt >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar savegame aanvraag.<<< tot gta GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Bomb da Base Act II - Mission Passed! Beloning: $150.000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2009 Bomb da Base Act II - Mission Passed!Beloning: $150.000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! hartstikke bedakt nu kan ik eindelijk verder tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 heey iedereen mijn comp loopt heel de tijd vast als ik die bom gooi in de missie Silence the Sneak, dus laat ik hem aan jullie over: Aanvraag: Silence the Sneak Je naam: guib Missie: Silence the Sneak Cheats: ja alles savegame: GTA3sf1.b ojaa, als jullie mij kunnen helpen met mijn probleem kijk dan in dit topic: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ochjao Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 Aanvraag: Je naam: ochjao Missie: Uzi Money Cheats: nee SaveGame: zit in de bijlage Alsvast bedankt! GTA3sf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Uzi Money - Mission Passed! Beloning: $10.000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 18 augustus 2009 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ochjao Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2009 Uzi Money - Mission Passed!Beloning: $10.000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! bedank! kan ik straks weer verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golf_MK1 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Aanvraag: Missie Je naam: vwbjorn Missie: Bomb da Base Act II Cheats: Nee SaveGame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 Aanvraag: Missie Je naam: vwbjorn Missie: Bomb da Base Act II Cheats: Nee SaveGame: Ik ga ´m voor je proberen... Edit: Mission Passed! Missie: Bomb da Base Act II Beloning: $ 150.000 (min de $ 100.000 die je 8-Ball moest betalen dus $ 50.000) Savegame: GTA3sf1.b Veel succes verder! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golf_MK1 Geplaatst: 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2010 (bewerkt) Aanvraag: Missie Je naam: vwbjorn Missie: Bomb da Base Act II Cheats: Nee SaveGame: Ik ga ´m voor je proberen... Edit: Mission Passed! Missie: Bomb da Base Act II Beloning: $ 150.000 (min de $ 100.000 die je 8-Ball moest betalen dus $ 50.000) Savegame: Veel succes verder! Erg bedankt! Het wilde maar niet lukken... Edit: Volgens mij klopt er iets niet... De datum die erbij staat is 14 aug 2006, de titel: Chaperone. Dit is namelijk een eerdere missie. Weet je zeker dat dit de juiste savegame is? Nu werkt hij! Gr. vwbjorn Bewerkt: 3 november 2010 door vwbjorn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.