J.538 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 (bewerkt) Je naam Janno538 Missie Paramedic en Patriot Playground Cheats Nee Opmerking Nog geen enkele bende valt me aan Alvast bedankt GTA3sf7.b Bewerkt: 3 maart 2011 door Janno538 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) Voltooid Je naam Janno538 Missie Paramedic en Patriot Playground Cheats Nee Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden! GTA3sf7.bt me aan Voltooid Edit1 Aanvraag: Silence the Sneak Je naam: guib Missie: Silence the Sneak Cheats: ja alles(1x i.v.b. Rocket launcer) GTA3sf1.b Bewerkt: 3 maart 2011 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.538 Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 Voltooid Je naam Janno538 Missie Paramedic en Patriot Playground Cheats Nee Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden! GTA3sf7.bt me aan Ok heel erg bedankt :) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.538 Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 Voltooid Je naam Janno538 Missie Paramedic en Patriot Playground Cheats Nee Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden! GTA3sf7.bt me aan Weet je zeker dat je patriot playground hebt gehaald? er staat niets in de stats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 (bewerkt) Voltooid Je naam Janno538 Missie Paramedic en Patriot Playground Cheats Nee Opmerking: Geld, hart en pil bij savehuis en je kan de hele tijd renen zonder moe te worden! GTA3sf7.bt me aan Weet je zeker dat je patriot playground hebt gehaald? er staat niets in de stats. ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis? Edit Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni. Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart Bewerkt: 5 maart 2011 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis? Edit Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni. Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart Weet je wel wat Patriot Playground is? Als ik jou zo hoor heb je namelijk enkel de Paramedic Mission gedaan. De beloning daarvoor is namelijk een pil en een hartje bij je savehouse. Bij Patriot Playground is er niets anders dan geld te verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2011 ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis? Edit Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni. Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart Weet je wel wat Patriot Playground is? Als ik jou zo hoor heb je namelijk enkel de Paramedic Mission gedaan. De beloning daarvoor is namelijk een pil en een hartje bij je savehouse. Bij Patriot Playground is er niets anders dan geld te verdienen. Ow dat, dan moet ik me beter fokusen op het lezen :$ . Ik doe het morgen wel(voor of na het werlen), staat zeker morgen avond(na 21.00) of over morgen ochtend(In de ochtend of laat in de avond) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.538 Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2011 ja dat heb ik gedaan, staat er een pil bij je huis? Edit Ik heb hem ent getest en ik ben van de savehous naar de trein station gerend en vanaf daar naar Toni. Dit gebeurde zonder dat Cloud moe werd en rechts bij de trap onder staat een pil en hart Weet je wel wat Patriot Playground is? Als ik jou zo hoor heb je namelijk enkel de Paramedic Mission gedaan. De beloning daarvoor is namelijk een pil en een hartje bij je savehouse. Bij Patriot Playground is er niets anders dan geld te verdienen. Ow dat, dan moet ik me beter fokusen op het lezen :$ . Ik doe het morgen wel(voor of na het werlen), staat zeker morgen avond(na 21.00) of over morgen ochtend(In de ochtend of laat in de avond) Oke, heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2011 (bewerkt) Ik kan het niet meer, sorry:( Heb dat al jaren niet meer gedaan . Als er meer missie hulp nodig is upload ze maar, dan ga ik ze probberen Bewerkt: 6 maart 2011 door Kratod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2011 Patriot Playground - Mission passed! +$20 000 Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.538 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Je naam Janno538 Missie Gripped! Cheats Nee Alvast bedankt GTA3sf7.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Je naam Janno538 Missie Gripped! Cheats Nee Alvast bedankt Ik ga een poging voor je wagen. Zeker weten dat ik 'm ga halen doe ik niet, want 't is een eeuwigheid geleden dat ik deze heb gedaan. [table=header]Edit[/table]Kansloos...heb op 't moment helaas ook niet de tijd om 'm even flink te oefenen. Iemand anders mag 'm overnemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Gripped! - Mission passed! +$40 000 Savegame: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
J.538 Geplaatst: 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2011 Gripped! - Mission passed! +$40 000 Savegame: Ah bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
YENTELN Geplaatst: 22 juni 2013 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2013 aanvraag je YENTELN Missie FBI Cruiser + A Ride in the Park + Patriot Playground Cheats nee SaveGame: Zie bijlage p.s die FBI Cruiser in de Safe house plaats alvast bedankt GTA3sf3.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.