Thabit Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Weeeeeh! Ajax heeft verloren. Hier mijn commentaar: - De penalty was zeer onterecht, Reyes liep gewoon tegen Vonk aan - De scheidsrechter gaf bijna alles in het voordeel van Arsenal! - Pienaar had die bal in de 1ste helft er gewoon in moeten schieten, de keep was weg, er stonden alleen een paar spelers..
Gtaboy107 Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Weeeeeh!Ajax heeft verloren. Hier mijn commentaar: - De penalty was zeer onterecht, Reyes liep gewoon tegen Vonk aan - De scheidsrechter gaf bijna alles in het voordeel van Arsenal! - Pienaar had die bal in de 1ste helft er gewoon in moeten schieten, de keep was weg, er stonden alleen een paar spelers.. ik ben het met je eens die reyes denkt a mooi vonkje ga ik versieren *** is die reyes!
NandroDavids Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Elke voetballer zou zich laten vallen in zo'n situatie, als Charisteas of iemand anders van Ajax het had gedaan, had je het wel leuk gevonden. Ik vind dat Ajax gewoon terecht heeft verloren, Ajax speelde echt slecht Hier nog even de uitslagen van gisteren (28 sept.): Fenerbahce - PSV 3 - 0 (Alex x 2, Appiah) Schalke 04 - AC Milan 2 - 2 (Larsen, Altintop; Seedorf, Sjevtsjenko) Real Madrid - Olympiakos Piraeus 2 - 1 ( Raùl, Soldado; Kafes) Rosenborg BK - Olympique Lyon 0 - 1 (Cris) RSC Anderlecht - Real Betis Sevilla 0 - 1 (Oliveira) Liverpool - Chelsea 0 - 0 FC Porto - Artmedia Bratislava 2 - 3 (Lucho, Diego; Petrás, Kozák, Borbély) Internazionale - Glasgow Rangers 1 - 0 (Pizarro) Bewerkt: 29 september 2005 door NandroDavids
kortman_8 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Yes Feyenoord heeft verloren met 1-0 van Rapid Boekarest. En dat ik weet heeft Willem II met 2-0 verloren.
Gtaboy107 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) Ja feyenoord zuigt:P Nee hoor feyenoord sucks! Jak ik ben blij dat ze verloren hebben:D + uitslagen Az- Krylia Sovetov 3-1 az door vorige wetstrijd 3-5 Heerenveen-Banik Ostrava 5-0 heerenveen door vorige wetstrijd:0-2 Bewerkt: 30 september 2005 door gtaboy107
Tim14 Geplaatst: 30 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Pff man, 4 clubs waarvan er voor mijn gevoel minstes 3 hadden moeten over gaan.. vind ik erg triest, het Nederlandse voetbal stelt niks meer voor in Europa.. Ook Ajax niet..
NandroDavids Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 (bewerkt) Het Nederlandse voetbal stelt echt nog wel wat voor in Europa, Ajax kan nog makkelijk door en AZ en SC Heerenveen hebben volgens mij wel een grote kans om door de poule te komen. Bewerkt: 1 oktober 2005 door NandroDavids
Ikkes Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik ben zelf voor feyenoord mar ik zag in een krant een goede titel staan: Feyenoord top in vaderlandse competitie, maar slemiel in Europa Groeten Ikkes
Gtaboy107 Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 ik vind dat Rafael van der vaart(HSV) heel goed speelt alles wat hij aanraakt wordt een doelpunt(zie ik nu op de herhaling van het sportjournaal!)
Tim14 Geplaatst: 1 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Het Nederlandse voetbal stelt echt nog wel wat voor in Europa, Ajax kan nog makkelijk door en AZ en SC Heerenveen hebben volgens mij wel een grote kans om door de poule te komen. Het is toch te triest dat Ajax nog net zo veel kans maakt als FC thun en Sparta Praag om door te komen? PSV en AZ zorgden vorig jaar wel voor 'n stunt maar als ze dit jaar nog niet eens van ploegen als Fenerbache of 1 of andere Hongaarse ploeg kunnen winnen, vind ik dat het best wel is nagedacht mag worden over het Nederlandse voetbal.
NandroDavids Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Waarom is het triest dat Ajax net zoveel kans maakt als FC Thun of Sparta Praag? Sparta Praag wordt echt niet zomaar elk jaar kampioen van Tsjechië en FC Thun heeft in de voorronde van de Champions League gewonnen van Malmö FF en Dinamo Kiev verslagen! PSV verloor van Fenerbahce door een domme rode kaart van Vennegoor of Hesselink, anders hadden ze een grote kans gemaakt om te winnen. AZ moest tegen Krylia Sovetov Samara, een Russische club, waartegen ze uit inderdaad geen goed resultaat hebben behaald, maar die club speelde erg verdedigend en op de counter. AZ heeft het uiteindelijk gehaald, dus ik geef AZ een grote kans om weer net zoals vorig jaar zover te komen.
Thabit Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Heerenveen heeft ook kans om ver te komen. Die hebben de uitwedstrijd met 2 - 0 verloren, maar thuis winnen ze met 5 - 0!!!
NandroDavids Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Loting 2e ronde UEFA-Cup Nederlandse clubs: Groep D: AZ, Grasshoppers, Dnjepr Dnjepropetrovsk, Middlesbrough, Litex Lovech. Groep F: CSKA Moskou, Olympique Marseille, SC Heerenveen, Levski Sofia, Dinamo Boekarest. Loting 2e ronde UEFA-Cup Belgische clubs: Die zijn er niet meer!
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Fc weer porto 2-0 voor en dan weer 2-3.... en dan nog tegen een slowaakse ploeg Edit: Ajax wint 2-0 Van FC Thun en ik heb gehoord dat in PRAAG dat Arsenal won Stand: 1.Arsenal 9 2.Ajax 4 3.FC Thun 3 4.Sparta Praag 1 Bewerkt: 18 oktober 2005 door AmsterdamBoy
Thabit Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Wiehaaaa.. PSV heeft gelijk gespeeld tegen AC Milan. Een goed prestatie!
Recommended Posts