Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

belangrijk bericht :

Vuurwerk kan CSKA Moskou finale kosten

5/5/2005 21:46

CSKA Moskou bereikte zonder problemen de finale van de UEFA Cup dankzij een simpele 3-0 zege. Maar vuurwerk, dat Parma-keeper Bucci uitschakelde, kan vervelende consequenties hebben.

De vaste keeper van Parma Sebastien Frey, gespaard voor de competitie, moest na twintig minuten alsnog aan de bak. Zijn vervanger Luca Bucci kon niet meer verder na een flinke hoeveelheid vuurwerk die de Italiaan negen minuten eerder een hoofdwond had opgeleverd.

Het vuurwerk ter viering van de 1-0 van CSKA ontsierde de halve finale in Moskou. Maar mogelijk heeft het zwaardere consequenties voor de thuisploeg. Want als Parma een officiële klacht indient bij de UEFA bestaat de kans dat CSKA Moskou als straf de finaleplaats moet inleveren.

bron:v.i.nl

Bewerkt: door Tha Real G.
Link to comment
Delen op andere websites

Sneu voor Az, dat de finale in de laatste seconde aan zich voorbij ziet gaan, sneu voor het nederlandse voetbal en sneu voor de fans van Az :(

Link to comment
Delen op andere websites

Sneu voor Az, dat de finale in de laatste seconde aan zich voorbij ziet gaan, sneu voor het nederlandse voetbal en sneu voor de fans van Az :(

Maar Nederlanders zijn wel verder gekomen dan de Duitsers..

Vind het dan ook zeer stom dat ze op een Duitse manieer uitgeschakeld worden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ook vervelend dat wij op de duitse manier zijn uitgeschakeld maar we zijn wel verder gekomen dan spanje.maar volgende keer beter voor psv en az.

Bewerkt: door jack456
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zitten wel te zueren(sommigen dan.) maar wat maakt het uit, wie had gedacht dat beide teams zo ver zouden komen, we hadden het stiekem gehoopt, maar nooit gedacht, het is toch een top prestatie dat je als nederlandse ploeg zo ver kan komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zitten wel te zueren(sommigen dan.) maar wat maakt het uit, wie had gedacht dat beide teams zo ver zouden komen, we hadden het stiekem gehoopt, maar nooit gedacht, het is toch een top prestatie dat je als nederlandse ploeg zo ver kan komen?

Jazeker is dat mooi! Maar als ze nou allebei een doelpunt tegen krijgen in de laatste minuten, vind ik het wel jammer. Ze zouden het kunnen halen, zowel AZ als PSV.

btw. Zeuren is wat anders je mening geven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

jammer maar waar

PSV beter dan AC Milaan en toch verloren

AZ leek verdient naar de finale te gaan maar werd ook uitgeschakeld

heel jammer maar toch ben ik trots op deze 2 clubs dat ze dit voor elkaar hebbe gebracht

respect B)

Link to comment
Delen op andere websites

Moskou ligt er nu uit, Parma is door.

Parma moet nu tegen Sporting Portugal, Sporting speel thuis in Lissabon.

Maar wel jammer van AZ, AZ had het verdiend om door te gaan!

AZ___Sporting__Timmer_verslagen_op_veld.JPG

Timmer

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat we er een nieuw syndroom bijkrijgen alleen heb ik er nog geen naam voor, de hele wedstrijd van PSv en Az leek uit te steven tot een grote droom maar uiteindelijk spatte die uiteen, heel triest :(

Link to comment
Delen op andere websites

ok het is over met psv en az in de europacup maar nu moeten we nu over de finales van sporting-parma en acmilan-liverpool hebben en ik denk dat acmilan en sporting gaan winnen in de finales.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat we er een nieuw syndroom bijkrijgen alleen heb ik er nog geen naam voor, de hele wedstrijd van PSv en Az leek uit te steven tot een grote droom maar uiteindelijk spatte die uiteen, heel triest :(

Nou.. Misschien het 'Laatste minuut in de blessure tijd syndroom'. Maar Sporting heeft iid voordeel, de finale wordt in Lissabon gespeeld :(

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...