Jump to content

Champions League & Europa League

Recommended Posts

Geplaatst:

Als Ajax zijn goede vorm van afgelopen weken aanhoud, Moeten ze makelijk winnen met 4 of 5-0

Ajax is de laatste weken de beste ploeg in de EL ( Vind ik ) En nee dat komt niet omdat ik voor ajax ben, Maar door de velen kansen die ze creëren de laatste maanden.

Heb je ook gezien tegen wat voor C-ploegen ze spelen?

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

145

• TekaLoca

136

• MegaPilot

124

• Dutchy3010

84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Knap doelpunt, misschien moet AZ die Bolat huren voor de rest van het seizoen :bonk: Die kopt 'm makkelijk binnen. Belgen, gefeliciteerd.

Geplaatst:

Als Ajax zijn goede vorm van afgelopen weken aanhoud, Moeten ze makelijk winnen met 4 of 5-0

Ajax is de laatste weken de beste ploeg in de EL ( Vind ik ) En nee dat komt niet omdat ik voor ajax ben, Maar door de velen kansen die ze creëren de laatste maanden.

Heb je ook gezien tegen wat voor C-ploegen ze spelen?

Dat klopt helemaal niet, jullie spelen allemaal tegen slechter teams.. Als je wilt kijken wie het beste doen in de EL, dan vind ik dat PSV en Fc Twente het beste doen. PSV zat in best wel zware poul, Fc kopenhagen knikkerde zelfs ajax uit de voorronde CL en Clui heeft vorige jaar nog CL gespeeld. Van Fc Twente vind ik het knap dat ze uit van Fenerbace winnen..

Geplaatst:

De poule waarin PSV speelt, is minstens zo slecht als de poule van Ajax. Beiden zouden zonder moeite door de groep ronde moeten komen. Maar je kan soms beter spelen tegen ploegen die (vrijwel) even sterk zijn, onderschatting is een hele gevaarlijke tegenstander.

Geplaatst:

Olé Club Brugge mag naar 1/16 finale na win tegen Toulouse met 1-0

:dans:

Dat is fantastisch, was ook al een tijd geleden dat Club nog eens Europees kon overwinteren.

Geplaatst:

Olé Club Brugge mag naar 1/16 finale na win tegen Toulouse met 1-0

:dans:

Dat is fantastisch, was ook al een tijd geleden dat Club nog eens Europees kon overwinteren.

Ja, 4 jaar geleden was laatste keer.

Geplaatst:

hah, ajax verlies 1-3 van anderlecht! hah:p

en eindelijk club overwinterd! :D

Dat zijn al twee Belgische ploegen door, als Standard ook nog zou kunnen winnen tegen ... Olympiacos? Zou mooi zijn.

Geplaatst:

Dat zijn al twee Belgische ploegen door, als Standard ook nog zou kunnen winnen tegen ... Olympiacos? Zou mooi zijn.

Standard mag al doorgaan na 1-1 tegen AZ. 3 Belgische ploegen mogen overwinteren.

Geplaatst:

Echt een grote winst is dat nou ook weer niet.

Ajax deed gewoon geen moeite, omdat ze toch al door waren.

En ik vindt dat Club Brugge een beetje te hard van stapel loopt.

Na de match waren ze al bezig van dat ze het kunnen halen tegen Liverpool en Juventus.

Geplaatst:

Echt een grote winst is dat nou ook weer niet.

Ajax deed gewoon geen moeite, omdat ze toch al door waren.

Dit is juist het probleem, in eigen huis moeten ze dus echt wel winnen van een club als Anderlecht hoor. Je zou maar een kaartje hebben gekocht voor deze wedstrijd: je ziet geen voetbal en je hebt het ijskoud, nou veel plezier. Jol had nog van te voren gezegd dat ze moeten winnen, dat is er niet van gekomen. 1-3 vind ik overigens wel een grote nederlaag in eigen huis. Als het uit gebeurd oké, maar thuis? Never.

Geplaatst:

Zo gek was dat niet.

-Er stond een half B Elftal in.

-De scheids was f*cking partijdig.

-Met alle dank aan Van der Wiel die twee kopballen er makelijk uit kon keren.

-Oleguer met z'n geweldige pass naar de spits van anderlecht.

-Anderlecht moest in de laatse 10 minuten de hele tijd, Tijd-Rekken.

Geplaatst: (bewerkt)

Roebin Kazan (Rus) -Hapoel Tel-Aviv (Isr)

Bilbao (Spa) -Anderlecht

Kopenhagen (Den) -Marseille (Fra)

Panathinaikos (Gri) -Roma (Ita)

Atletico Madrid (Spa) -Galatasaray (Tur)

Ajax (Ned) -Juventus (Ita)

Club Brugge -Valencia (Spa)

Fulham (Eng) -Sjachtjor Donjetsk (Oek)

Liverpool -Unirea (Roe)

Hamburg (Dui) -PSV (Ned)

Villarreal (Spa) -Wolfsburg (Dui)

Standard -Salzburg (Oos)

Twente (Ned) -Werder Bremen

Rijsel (Fra) -Fenerbahçe (Tur)

Everton (Eng) -Sporting (Spa)

Hertha (Dui) -Benfica (Por)

De tegenstanders bij Anderlecht en Standard vallen wel mee. Bij Club Brugge is echt loodzwaar tegenstander.

Bewerkt: door studio dewolf
Geplaatst:

Haha, Ik ben zelf ook voor Ajax.

Als Ajax van Anderlecht al verliest met 3-1 wat denk je dat er dan in Europees voetbal gaat gebeuren.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...