Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

God waar was Eriksen mee bezig bij Kiev? 3 keer achter mekaar een pass gegeven en 3 keer kwam die in de voeten van de tegenstander, daarbij liep hij ook steeds El Hamdoui in de weg. nosmile.gif

Zeker de eerste helft, tweede helft was het wel iets beter. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou leuk zijn als Utrecht weer gaat stunten maar nu tegen Liverpool. :7 Ik denk dat AZ het haalt, Utrecht moet veel geluk hebben en PSV haalt het sowieso.

Liverpool is geen schijn meer van wat het geweest is.

Celtic ook niet, maar ze blijven op papier beter.

Met een veel geluk wordt Ajax derede, ze hebben de de slechtste 1e pot kanidaat getroffen, AC Milan. Maar jammer dat ze dan weer de beste tweede pot kanidaat hebben en de 4e is ook de beste. Wordt gewoon moeilijk, wel slecht van Feyenoord.

EDIT: Kan een admin of mod de titel veranderen? Het is nu de Europa League i.p.v UEFA Cup.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ajax en Twente niet. Ik denk dat Ajax derde wordt, Twente vierde. Al hoop ik natuurlijk anders. In de Europa League gaan ook de eerste twee door, of niet? Dan geef ik AZ en FC Utrecht ook wel een kans. :Y

Ik geeft Twente nog wel een kans om 2e te worden. Groot zal hij niet zijn, maar in ieder geval groter dan die van Ajax. Ajax is sowieso vastgeklamt aan de 3e plek.
Link to comment
Delen op andere websites

Ajax en Twente niet. Ik denk dat Ajax derde wordt, Twente vierde. Al hoop ik natuurlijk anders. In de Europa League gaan ook de eerste twee door, of niet? Dan geef ik AZ en FC Utrecht ook wel een kans. yep.gif

Ik geeft Twente nog wel een kans om 2e te worden. Groot zal hij niet zijn, maar in ieder geval groter dan die van Ajax. Ajax is sowieso vastgeklamt aan de 3e plek.

Maar ze staan nu al gedeeltelijk 1é, samen met PSV. Maargoed Ajax gaat volgende week met 4-1 winnen, en Twente met 5-2 tegen Venlo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uitslagen eerste ronde Champions League

Poule A

FC Twente- Internazionale 2-2

Werder Bremen- Tottenham Hotspur 2-2

Poule B

Olympique Lyon- Schalke 04 1-0

Benfica- Hapoel Tel-Aviv 2-0

Poule C

Manchester United- Glasgow Rangers 0-0

Bursaspor- Valencia 0-4

Poule D

FC Barcelona- Panathinaikos 5-1

FC Kopenhagen- Roebin Kazan 1-0

Link to comment
Delen op andere websites

Twente heeft gisteravond bewezen dat het opnieuw een serieuze kandidaat voor de titel is, naast PSV en Ajax.

Het was een heel leuk potje voetbal en misschien had er wel wat meer ingezeten, maar achteraf gezien kun je spreken van een enorm goed resultaat tegen de Champions League-winnaar.

Overigens zat ik me bij de 0-1 weer kapot te ergeren aan die Sneijder.

Hij had binnen 2 secondes de camera te pakken en deed weer dat leuke kusje richting de camera emo.gif

Wat is hij mediageil zeg, en dan ook nog brutaal in de Voetbal International roepen dat je het zat bent dat iedereen over je heen zeikt.

Als je de media zelf op zoekt, moet je ook tegen kritiek kunnen, maar dat kent hij blijkbaar niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zat ik me bij de 0-1 weer kapot te ergeren aan die Sneijder.

Hij had binnen 2 secondes de camera te pakken en deed weer dat leuke kusje richting de camera emo.gif

Wat is hij mediageil zeg, en dan ook nog brutaal in de Voetbal International roepen dat je het zat bent dat iedereen over je heen zeikt.

Als je de media zelf op zoekt, moet je ook tegen kritiek kunnen, maar dat kent hij blijkbaar niet.

Wat een geneuzel zeg, wat is er tegenwoordig mis met juichen bij het maken van een belangrijk doelpunt? Dit had helemaal niks te maken met mediageil zijn...wat zou jij doen als je zo belangrijk bent voor je club? Niet juichen...? Niet de aandacht opeisen? Kom op, er zijn weinig mensen die 't anders zouden doen dan Sneijder gisteravond deed.

Hulde voor FC Twente trouwens. Ze speelden mooi aanvallend en erg brutaal, wat ze een verdiend punt opleverde. Bij de 0 - 1 schutterde de verdediging wel erg, zowel bij het uitkappen door Milito als het vrijstaan van Sneijder voor de rebound; Brama stond op 10 meter afstand domweg toe te kijken, erg jammer. Het is te hopen dat Theo Janssen zo blijft voetballen, dan kan het maar zo zijn dat hij nu eindelijk eens echt door gaat breken.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslagen eerste ronde Champions League

Poule E

Bayern München- AS Roma 2-0

CFR 1907 Cluj- FC Basel 2-1

Poule F

Olympique Marseille- Spartak Moskou 0-1

MSK Žilina- Chelsea 1-4

Poule G

Real Madrid- Ajax 2-0

AC Milan- AJ Auxerre 2-0

Poule H

Arsenal- Sporting Braga 6-0

Shakhtar Donetsk- Partizan Belgrado 1-0

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zat ik me bij de 0-1 weer kapot te ergeren aan die Sneijder.

Hij had binnen 2 secondes de camera te pakken en deed weer dat leuke kusje richting de camera emo.gif

Wat is hij mediageil zeg, en dan ook nog brutaal in de Voetbal International roepen dat je het zat bent dat iedereen over je heen zeikt.

Als je de media zelf op zoekt, moet je ook tegen kritiek kunnen, maar dat kent hij blijkbaar niet.

Wat een geneuzel zeg, wat is er tegenwoordig mis met juichen bij het maken van een belangrijk doelpunt? Dit had helemaal niks te maken met mediageil zijn...wat zou jij doen als je zo belangrijk bent voor je club? Niet juichen...? Niet de aandacht opeisen? Kom op, er zijn weinig mensen die 't anders zouden doen dan Sneijder gisteravond deed.

Hulde voor FC Twente trouwens. Ze speelden mooi aanvallend en erg brutaal, wat ze een verdiend punt opleverde. Bij de 0 - 1 schutterde de verdediging wel erg, zowel bij het uitkappen door Milito als het vrijstaan van Sneijder voor de rebound; Brama stond op 10 meter afstand domweg toe te kijken, erg jammer. Het is te hopen dat Theo Janssen zo blijft voetballen, dan kan het maar zo zijn dat hij nu eindelijk eens echt door gaat breken.

Er is niets mis met juichen maar ik moet DdJDean gelijk geven. Wat Sneijder doet is geen juichen, dat is aandachtzoeken met die huppelkut van hem. En als er vervolgens wat negatiefs over gezegd wordt gaan ze lopen janken, maar als Sneijder zulke dingen blijft doen heeft hij natuurlijk geen recht van spreken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is niets mis met juichen maar ik moet DdJDean gelijk geven. Wat Sneijder doet is geen juichen, dat is aandachtzoeken met die huppelkut van hem. En als er vervolgens wat negatiefs over gezegd wordt gaan ze lopen janken, maar als Sneijder zulke dingen blijft doen heeft hij natuurlijk geen recht van spreken.
Volgens mij is ´t grootste probleem rond Sneijder dat men bij alles Yolanthe betrekt en hem daarop dan weer gaat lopen bashen. Er zijn zoveel voetballers die na het maken van een doelpunt hun trouwring kussen. Laat ´m toch lekker en laten we ons met z´n allen niet zo druk maken om Yolanthe.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is niets mis met juichen maar ik moet DdJDean gelijk geven. Wat Sneijder doet is geen juichen, dat is aandachtzoeken met die huppelkut van hem. En als er vervolgens wat negatiefs over gezegd wordt gaan ze lopen janken, maar als Sneijder zulke dingen blijft doen heeft hij natuurlijk geen recht van spreken.
Volgens mij is ´t grootste probleem rond Sneijder dat men bij alles Yolanthe betrekt en hem daarop dan weer gaat lopen bashen. Er zijn zoveel voetballers die na het maken van een doelpunt hun trouwring kussen. Laat ´m toch lekker en laten we ons met z´n allen niet zo druk maken om Yolanthe.

Men betrekt dat huppelkutje er niet bij, dat doet hij. Hij kust die ring, hij gaat klef in die camera kijken. Gelukkig zijn er ook mensen die normaal kunnen juichen, omdat ze blij zijn met het doelpunt, zoals Vlaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Men betrekt dat huppelkutje er niet bij, dat doet hij. Hij kust die ring, hij gaat klef in die camera kijken. Gelukkig zijn er ook mensen die normaal kunnen juichen, omdat ze blij zijn met het doelpunt, zoals Vlaar.
Haha, sinds wanneer valt het juichen van Ron Vlaar onder normaal juichen? Man, dat is jaren '60 juichen...nee, maar dat juichen van Vlaar ziet er altijd wel tof uit ja.

Maar goed, ik vind dat Sneijder absoluut gelukkig mag zijn met z'n vrouw en als hij dat dan wil uiten door een doelpunt aan haar op te dragen, hele dikke prima. Ik snap niet dat men daar altijd zo'n groot probleem van maakt...ben alleen bang dat we het daarin gewoonweg niet eens worden. Jij ziet 't als klef en blijkbaar ook vervelend, ik heb er geen enkele moeite mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...