Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Wat een geneuzel zeg, wat is er tegenwoordig mis met juichen bij het maken van een belangrijk doelpunt? Dit had helemaal niks te maken met mediageil zijn...wat zou jij doen als je zo belangrijk bent voor je club? Niet juichen...? Niet de aandacht opeisen? Kom op, er zijn weinig mensen die 't anders zouden doen dan Sneijder gisteravond deed.

Jonge hij juicht toch helemaal niet bij dat doelpunt. Ga de wedstrijd terugkijken ofzo. Ik weet niet wat jij onder juichen verstaat hoor emo.gif

En het was wel degelijk mediageilheid, want op het WK deed hij EXACT hetzelfde. Bij doelpunten had hij meteen z'n ogen recht in de camera om kushandjes te geven.

Dat stoort gewoon, je kunt ook gewoon blij zijn om je doelpunt. Hij denkt alleen maar aan z'n eigen bij het maken van een doelpunt.

En als ik zo belangrijk zou zijn voor m'n club zou ik wel juichen en het doelpunt vieren met m'n medespelers.

Camera's en andere media interesseren me op dat moment niet, want ik ben geen aandachtsjunkie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jonge hij juicht toch helemaal niet bij dat doelpunt. Ga de wedstrijd terugkijken ofzo. Ik weet niet wat jij onder juichen verstaat hoor emo.gif

Jonge, ik heb de wedstrijd live gezien, dus ik hoef 'm niet terug te kijken. Maar wat ik onder juichen versta? Gewoon, wat 't ook betekent volgens Van Dale...en dat is 't volgende:

jui·chen juichte' date=' h gejuicht luid zijn vreugde te kennen geven

[/quote']Naar mijn idee gaf Sneijder zijn vreugde te kennen door zijn ring te kussen en dat richting de camera te doen. Ja, dat is volgens mij dus juichen.

En het was wel degelijk mediageilheid, want op het WK deed hij EXACT hetzelfde. Bij doelpunten had hij meteen z'n ogen recht in de camera om kushandjes te geven.

Moet ik dit echt als een serieus argument behandelen? Als iemand iets in het verleden een keer heeft gedaan en dat nu nog eens doet, is dat ineens mediageilheid? Sorry, maar die redenering volg ik dus totaal niet. Als je iets beweert, gebruik er dan alsjeblieft goede argumenten voor.

En als ik zo belangrijk zou zijn voor m'n club zou ik wel juichen en het doelpunt vieren met m'n medespelers.

Goed, voor deze opmerking heb ik het doelpunt en juichen (jawel, dit was dus juichen) van Sneijder even opgezocht. Voor jou ook maar even dan:

. Hier is heel duidelijk te zien dat Sneijder na zijn goal eerst een kushandje richting de camera doet, vervolgens Milito opzoekt en omhelst, daarna nogmaals een kushandje en tenslotte omhelst hij Pandev en Maicon nog. Kortom: Sneijder viert het doelpunt ook met zijn medespelers.
Link to comment
Delen op andere websites

pff, jonges, wat een mierenneukerij.

Stel je voor, je voetbalt op internationaal niveau in een door de hele wereld erkend team, dan maak je een belangrijk en mooi doelpunt in de Championsleague, en dan mag je net heel even je handje kussen en dan de camera laten zien dat je een ring om je vinger hebt? Pffffff.

Laat die man lekker juichen, hij verdient het toch.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De poulewedstrijden zijn nu over de helft, en wat kan je zeggen over de Nederlandse ploegen? In de Champions League vermoed ik dat Twente en Ajax beiden derde worden in de poule, hoewel Ajax moet hopen dat Auxerre niet nog een stunt uithaalt. Ik denk dat AZ wordt uitgeschakeld, omdat Dinamo Kiev nog wel punten zal halen tegen Sheriff. PSV gaat "gewoon" door, 1 punt in de laatste twee wedstrijden moet toch wel te doen zijn. En Utrecht kan nog alle kanten op, mits ze winnen van Napoli, maar als fan hoop ik dat dat gaat lukken. Conclusie: Volgend voorjaar 3 Nederlandse clubs in de Europa League, als het meezit vier. En nul in de Champions League...

Link to comment
Delen op andere websites

De poulewedstrijden zijn nu over de helft, en wat kan je zeggen over de Nederlandse ploegen? In de Champions League vermoed ik dat Twente en Ajax beiden derde worden in de poule, hoewel Ajax moet hopen dat Auxerre niet nog een stunt uithaalt. Ik denk dat AZ wordt uitgeschakeld, omdat Dinamo Kiev nog wel punten zal halen tegen Sheriff. PSV gaat "gewoon" door, 1 punt in de laatste twee wedstrijden moet toch wel te doen zijn. En Utrecht kan nog alle kanten op, mits ze winnen van Napoli, maar als fan hoop ik dat dat gaat lukken. Conclusie: Volgend voorjaar 3 Nederlandse clubs in de Europa League, als het meezit vier. En nul in de Champions League...

Goed gezien, ben het er (bijna) helemaal mee eens. Enige puntje dat ik anders zie is dat ik niet denk dat het met FC Utrecht nog alle kanten op kan. Die liggen er gewoon uit...drie ploegen in de Europa League straks, niet verkeerd in vergelijking met andere landen :)

En ik zie PSV en FC Twente echt heel ver komen in de Europa League. Ajax niet, 'we' zijn veel te wisselvallig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nou, Ajax speelt na de winterstop zo goed als zeker geen Champions League meer. Na de nederlaag in Auxerre was die kans natuurlijk al klein, maar hopen kan altijd. 'We' staan nu met 2 - 0 achter tegen Real Madrid en AC Milan staat dankzij Ibrahimovic op een 1 - 0-voorsprong tegen Auxerre. Europa League moet dus nog wel gaan lukken...

Waar 't vandaag vooral aan mankeert is 't creëren van kansen. Ajax voetbalt redelijk mee, maar steeds is of de eindpass niet goed, of de aanname van één van de aanvallers is onvoldoende, of een voorzet van de zijkant vliegt over alles en iedereen heen. Leuk meevoetballen maar niks creëren is eigenlijk gewoon een kansloze wedstrijd spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Ajax speelt na de winterstop zo goed als zeker geen Champions League meer. Na de nederlaag in Auxerre was die kans natuurlijk al klein, maar hopen kan altijd. 'We' staan nu met 2 - 0 achter tegen Real Madrid en AC Milan staat dankzij Ibrahimovic op een 1 - 0-voorsprong tegen Auxerre. Europa League moet dus nog wel gaan lukken...

Waar 't vandaag vooral aan mankeert is 't creëren van kansen. Ajax voetbalt redelijk mee, maar steeds is of de eindpass niet goed, of de aanname van één van de aanvallers is onvoldoende, of een voorzet van de zijkant vliegt over alles en iedereen heen. Leuk meevoetballen maar niks creëren is eigenlijk gewoon een kansloze wedstrijd spelen.

Het is wachten totdat er iemand (of meerdere personen) uitgegooid wordt in Amsterdam. Dat kan niet lang meer duren.

Geweldige actie van Ramos en Alonso trouwens. Ramos gooit eerst de bal nog weg maar toen kreeg hij geen geel. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie Auxerre geen punt halen in Madrid, dus wordt Ajax "gewoon" als verwacht derde. Was denk ik vantevoren ook wel de verwachting. Maar ze zullen echt beter moeten gaan presteren, want anders liggen ze er de eerste ronde na de winterstop uit. Ik ben benieuwd...

Link to comment
Delen op andere websites

Met ajax gaat het weer lekker op het moment.

Zullen vast 4e worden in de poule, nja da's gewoon te verwachten in deze poule.

Maar als ze zo spelen in de competitie ( en dat doen ze al ) verwacht ik niet meer dan een achtste plaats.

Let maar op binnen tien jaar is ajax niks meer dan een mooie herinerring.

Allemaal door dat Teringbestuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wachten totdat er iemand (of meerdere personen) uitgegooid wordt in Amsterdam. Dat kan niet lang meer duren.

Dat zit er zeker aan te komen lijkt 't. Wat mij betreft zetten ze dit keer gewoon Cruijff bovenaan en laat hem 't dan maar 's regelen. Ben benieuwd of hij 't inderdaad op de rit weet te krijgen...

Geweldige actie van Ramos en Alonso trouwens. Ramos gooit eerst de bal nog weg maar toen kreeg hij geen geel. _O_

Inderdaad...veel mensen zullen 't onsportief noemen, maar 't is gewoon verschrikkelijk slim gedaan. Het was eigenlijk wachten op een soortgelijke actie van Cristiano Ronaldo, maar blijkbaar had hij een dergelijke instructie niet gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zit er zeker aan te komen lijkt 't. Wat mij betreft zetten ze dit keer gewoon Cruijff bovenaan en laat hem 't dan maar 's regelen. Ben benieuwd of hij 't inderdaad op de rit weet te krijgen...

Dat wil hij zelf volgens mij niet?

Inderdaad...veel mensen zullen 't onsportief noemen, maar 't is gewoon verschrikkelijk slim gedaan. Het was eigenlijk wachten op een soortgelijke actie van Cristiano Ronaldo, maar blijkbaar had hij een dergelijke instructie niet gekregen.

Het is inderdaad gewoon volgens de regels. :) Maar je moet wel geniaal zijn om zoiets ook gewoon te bedenken en vervolgens ook uit te voeren. :cab: Die Mourinho is op z'n 47ste gewoon al de beste coach ooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha inderdaad een prachtige actie. Overigens vond ik Sulejmani wel aardig spelen, maar Suarez, El Hamdaoui (hoe schrijf je het?) en Emanuelson waren echt dramatisch. Ben benieuwd naar de volgende wedstrijd, want Madrid staat natuurlijk stijf bovenaan, dus ben benieuwd hoe ze het gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn camerabeelden dat Mourinho ze die instructies geeft. Misschien gaan ze net zoals bij de kopstoot van Zidane liplezen. :7

Ook al ben ik voor Ajax, ik vind dit zo geniaal, dat ze eigenlijk Mourinho een prijs moeten geven. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...