Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Op Sport1 waren de wedstrijden goed te volgen. :) Milaan vliegt er hopelijk uit, Emanuelson en Van Bommel kunnen toch niet mee doen. Ik denk dat Tottenham nog ver kan komen in de Champions League, die hebben een paar goede spelers.

@NandroDavids: Sterke goal? Hij gooit die verdediger op de grond voordat hij de bal erin trapt. Anders was het mooi, nu niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

@NandroDavids: Sterke goal? Hij gooit die verdediger op de grond voordat hij de bal erin trapt. Anders was het mooi, nu niet.

Ja, da's een sterke goal. Slim die verdediger wegzetten en heel goed afronden. Sterk is iets anders dan mooi, en dat laatste woord heb ik dan ook niet gebruikt.

@ End Of The Riot: dan heb jij andere herhalingen gezien dan ik. Want ik heb duidelijk buitenspel gezien bij die goal.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de westrijd zitten kijken en Tottenham verdiende om te winnen vond ik. Had het ook wel verwacht. AC Milan is niks meer wat ze geweest zijn. Tottenham daarintegen kan nog wel eens ver komen. Misschien wel een verassing

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig was het niet Barcelona maar Arsenal dat aan het langste eind trok. 3 prachtige doelpunten, heerlijke wedstrijd. Ik mistte alleen de snelheid van Walcott. Al met al wel een goede uitgangspositie voor Arsenal, al heeft Barcelona ook nog alle kans, een 1-0 in camp nou heeft Barcelona al genoeg aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad mooi dat Arsenal uiteindelijk nog wist te winnen: dat maakt de return in Camp Nou stukken interessanter. Goede goals, hoog tempo, al met al gewoon een mooie wedstrijd. Ook altijd goed om te zien dat een Nederlander als Van Persie weer belangrijk was.

Iemand nog wat gezien van Roma - Shakhtar? Lijkt einde verhaal voor Roma met de nederlaag, evenals voor coach Ranieri.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wedstrijd gister. Met heel veel top voetbal. Een echte topwedstrijd voor een neutrale kijker. 2-1 is wel van de betere uitslagen voor de return. Als het 1-0 was gebleven voor Barca was de return niet veel aan geweest. En nu blijft het lekker spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

FC Twente heeft trouwens in de ijzige kou in de slotminuten met 0-2 gewonnen van Rubin Kazan. We kunnen er dus wel vanuit gaan dat twente door is naar de 3de ronde.

Ik denk dat niemand had verwacht dat Twente zou winnen in Kazan, zeker niet met 2-0.

Ik ben benieuwd wat ze er in VI over gaan zekker :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...