Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik geloof dat de regel is "als een team voordeel heeft van buitenspel". Een voorbeeld daarvan is dat als iemand "hinderlijk" loopt, dat team een voordeel heeft van dat buitenspel. Ik vind het altijd nogal een subjectieve reden, want in hoeverre is iets hinderlijk of hinderlijk genoeg?

Overigens vind ik het wel heerlijk afgemaakt door Fabregas.

Twente loot weer precies één van de moeilijkste uit de tweede pot. Maar alle drie de clubs in de Europa League zijn het aan hun stand verplicht om te overwinteren. Ajax wordt een ander verhaal, maar die tweede plaats is misschien nog wel haalbaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat de regel is "als een team voordeel heeft van buitenspel". Een voorbeeld daarvan is dat als iemand "hinderlijk" loopt, dat team een voordeel heeft van dat buitenspel. Ik vind het altijd nogal een subjectieve reden, want in hoeverre is iets hinderlijk of hinderlijk genoeg?

...

heel simpel: als het aanvallende team voordeel heeft van het " hinderlijke " buitenspel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat de regel is "als een team voordeel heeft van buitenspel". Een voorbeeld daarvan is dat als iemand "hinderlijk" loopt, dat team een voordeel heeft van dat buitenspel. Ik vind het altijd nogal een subjectieve reden, want in hoeverre is iets hinderlijk of hinderlijk genoeg?

...

heel simpel: als het aanvallende team voordeel heeft van het " hinderlijke " buitenspel :puh:

Dat zeg ik. Maar wanneer is iets wel en wanneer is het geen voordeel? M.a.w. hoe beoordeel je of iets voordeel is? Het is niet altijd heel duidelijk dat iets voordeel is, of een scheids kan iets beoordelen als niet-nadelig voor de andere partij, terwijl het zo wel voelde. Het is heel subjectief. Het is niet: voorbij die lijn, dus inworp of iets anders wat heel duidelijk objectief benaderd kan worden. Er zit een vrij groot subjectief element in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ajax redelijk eenvoudig gewonnen van Zagreb, de derde plaats is in ieder geval in de pocket. Maar ze zullen moeten winnen van Lyon de volgende wedstrijd, ik ben benieuwd of ze dat gaan redden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax redelijk eenvoudig gewonnen van Zagreb, de derde plaats is in ieder geval in de pocket. Maar ze zullen moeten winnen van Lyon de volgende wedstrijd, ik ben benieuwd of ze dat gaan redden.

Waarom moet Ajax winnen van Lyon? Waarschijnlijk is een gelijkspel al genoeg: thuis werd het 0-0, dus uit een gelijkspel met doelpunten betekent sowieso beter op onderling duel. En bij opnieuw 0-0 ziet het doelsaldo er ook erg goed uit. Ajax heeft op dit moment 6-3 en Lyon 2-6. Natuurlijk speelt Lyon nog tegen Zagreb en Ajax nog tegen Real (die al geplaatst zijn en wellicht niet meer zo vol gaan), maar dan nog ziet het er goed uit. Dus, bij een gelijkspel ga ik eigenlijk wel uit van de tweede ronde :)

Overigens een heel goede wedstrijd van Ajax, met een paar mooie aanvallen. Nu alleen nog hopen dat ze dat in de competitie vanaf nu ook 's gaan doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Als ajax 1-1 speelt in lyon is ajax al door, gezien ajax een uitdoelpunt heeft gescoord, dit geld trouwens vannaf nu voor elk resultaat boven de 0-0 ( 1-1, 2-2, 3-3 etc.)

Op doelsaldo word pas daarna gekeken ;)

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Vanavond Twente/Fulham. Belangrijke wedstrijd. Als ze tenminste eerste willen worden in de poule. Maakt de volgende ronde wel iets eenvoudiger. En natuurlijk, mochten ze winnen, en PSG ook. Heb ik 145€ erbij met toto ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...