Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Ik geloofde het niet van Man U - Ajax toen ik net thuis kwam. Gewoon gaan winnen op Old Trafford..

Dikke proficiat!

Ik was overigens naar Brussel om RSC Anderlecht - AZ Alkmaar (0-2 agg.) te kijken en zoals mijn status zegt: ik ben ZEER teleurgesteld :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuke wedstrijden waren er, de 3 Nederlandse clubs krijgen het wel erg lastig;

  • AZ × Udinese
  • PSV × Valencia
  • Twente × Schalke04

Wel grappig, AZ en Udinese zijn op dit moment allebi erg slecht bezig in de eigen competities, waar Udinese maar 1 keer won de laatste 5 wedstrijden. Ik denk dat Twente wel een aardige kans heeft, en dat PSV de zwaarste tegenstander heeft.

De rest van de lotingen van de EL;

  • Methalist Kharkiv x Olympiakos
  • Sporting x ManchesterCity
  • StandaardLuik x Hannover
  • A.Madrid x Besiktas
  • ManchesterUtd x A.Bilbao

Leuke wedstrijden!

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat PSV meer kans heeft om door te gaan dan Twente.

Valencia vind ik dit seizoen nogal zwak als je ziet dat ze 5-1 verliezen van Barcelona dan moet dat toch wel een deuk zijn in het vertrouwen. Momenteel staan ze nog wel 3de in Spanje.

En dan heb je Schalke 04 die wat meer wisselvalliger zijn in hun resultaten zo wonnen ze in de competitie met 4-0 van Bremen terwijl ze de week ervoor verloren met 3-0 van Bor. M., alleen hebben zij nog wel een kans om top 3 te eindigen of misschien zelfs beter. En Twente zal het wel moeilijk krijgen als Schalke in goede vorm is. (ze zijn niet voor niets vorig jaar tot in de halve finale van de CL geraakt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de drie resterende Nederlandse ploegen best wel een kans maken om door te gaan, ze zijn zeker niet kansloos. En Standaard Luik is zeker ook niet kansloos tegen Hannover. Maar sowieso alle ploegen die nu nog deelnemen zijn m.i. redelijk aan elkaar gewaagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de drie resterende Nederlandse ploegen best wel een kans maken om door te gaan, ze zijn zeker niet kansloos. En Standaard Luik is zeker ook niet kansloos tegen Hannover. Maar sowieso alle ploegen die nu nog deelnemen zijn m.i. redelijk aan elkaar gewaagd.

Klopt, wel grappig dat Hannover tweemaal op een Belgische ploeg stuit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het was zeker een goede avond voor het Nederlands voetbal. Iedereen won en ik als PSV'er: pet je af voor Ajax om op Old Trafford te winnen. Knappe presentatie.

Soms snap je echt niks van voetbal. Dan verliest PSV met 3-0 van Groningen, maar winnen ze een paar dagen met 4-1 van Trazonspor wat beter is dan Groningen. Maar ja dat is voetbal.

Je kunt ook nu zien dat onze competitie helemaal niet zo'n Mickey Mouse league is. Als je met 3 clubs doorgaat en 1 club wint op Old Trafford dan is de competitie nog zo slecht nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de drie resterende Nederlandse ploegen best wel een kans maken om door te gaan, ze zijn zeker niet kansloos. En Standaard Luik is zeker ook niet kansloos tegen Hannover. Maar sowieso alle ploegen die nu nog deelnemen zijn m.i. redelijk aan elkaar gewaagd.

Klopt, wel grappig dat Hannover tweemaal op een Belgische ploeg stuit :puh:

Standard Luik zat ook nog in de groepsfase met Hannover..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo haatvol jegens AZ? Ze doen het toch prima? Martens scoorde een prima goal, eem hele mooie zelfs, maar ik hoop dat ze toch wel kunnen opboksen tegen het geweld van de voorhoede van Udinese. :puh:

Omdat ik PSV'ER BEN!

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al 10 jaar Anderlechtfan en op basis van de wedstrijden tegen AZ, denk ik dat AZ terecht door is. Anderlecht vergat gisteren eigenlijk te scoren, want het had gemakkelijk 3-0 aan de rust kunnen zijn, maar hetzelfde kan gezegd worden van AZ vorige week. Verbeeck heeft strategisch goed gespeeld, en waar ik voor vreesde werd ook werkelijkheid vorige week: het sterke positiespel van AZ zou het makkelijker maken om de Anderlechtverdediging onder grote druk te zetten. Over gisteren: de man van de wedstrijd is overduidelijk Esteban die een paar mooie saves uit zijn mouw heeft moeten schudden en geluk had dat de paal en deklat meewerkten. Jammer van de afgeweken bal van MArtens die er dan nog ingaat, want ik denk wel dat Proto die had kunnen stoppen.

Conclusie: AZ heeft gisteren veel geluk gehad, net zoals Anderlecht vorige week.

Ik ben een Belg en ik ben niet te beroerd om toe te geven dat er nog wel wat niveauverschil is tussen de Nederlandse Eredivisie en de Belgishe Jupiler Pro Leauge. Ik ben er wel van overtuigd dat Anderlecht perfect zou kunnen meedraaien aan de top van de Eredivisie.

~

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zo haatvol jegens AZ? Ze doen het toch prima? Martens scoorde een prima goal, eem hele mooie zelfs, maar ik hoop dat ze toch wel kunnen opboksen tegen het geweld van de voorhoede van Udinese. :puh:

Omdat ik PSV'ER BEN!

:7

Dus?

Dit gaat over de Europa League, en dus over Nederlands voetbal, niet over de Eredivisie. Ik ben zelf bijvoorbeeld geen Ajax fan, maar ben blij dat ze gisteren gewonnen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gunde het Ajax echt om door te gaan, ik ben ook een PSV'er maar in de EL en CL gun ik het alle NL'se clubs.

Ik denk dat PSV ook best wel een kans heeft om te winnen van Valencia, die zijn zeer wisselvallig, dat is PSV ook wel maar in de EL doen ze het prima! Met 4-1 winnen van Trabzonspor is zeker niet slecht, die hebben ook van Inter gewonnen dat zegt niet veel natuurlijk. Ik denk dat toch wel minimaal 1 van de NL'se clubs een kans heeft tot halve finale, denk dat Twente het wel héél moeilijk gaat krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom onderschat iedereen hier valencia zo? Ze staan solide op de 3e plek in de primera division achter de 2 beste clubs van de wereld. Valencia stijgt kwalitatief ver boven PSV uit. Maargoed als valencia 2 erg slechte dagen heeft, en psv 2 goede kan psv wel winnen. Maar ik zet me geld op Valencia.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...