Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat ze het wel behouden, ook omdat ik 2-0 had gewed. Ik denk dat het 2e doelpunt rond de 75e minuut wordt gemaakt. puh2.gif

Uiteindelijke uitslag is 0-3... Prachtige cijfertjes om mee terug te nemen naar Amsterdam.! thumbsup2.gif

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft Ajax wel geluk gehad dat die kerel het voor elkaar krijgt die penalty te missen. Het was in een fase waarin Ajax het moeilijk had en als de 1-1 was gevallen had ik nog wel eens willen zien of ajax gewonnen had, of überhaupt gelijk gespeeld had.

PSV trouwens vroeg in de wedstrijd op achterstand. Afstandsschot Lille.

Link to comment
Delen op andere websites

PSV speelt nu echt als een verloren team... Het tempo ligt veelste laag, ze laten de spelers van Lille het spel maken wat uiteindelijk leid tot kansen van Lille. Het zal me niet verbazen als PSV met een doelpuntje of 3 het veld verlaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft Ajax wel geluk gehad dat die kerel het voor elkaar krijgt die penalty te missen. Het was in een fase waarin Ajax het moeilijk had en als de 1-1 was gevallen had ik nog wel eens willen zien of ajax gewonnen had, of überhaupt gelijk gespeeld had.

Jep, die gemiste penalty heeft de wedstrijd in feite beslist. Maar goed, dat soort dingen gebeuren en de ene keer heb je 'm mee, de andere keer tegen. Nu heeft Ajax geluk dat de tegenstander een penalty mist, afgelopen weekend hadden ze de pech dat El Hamdaoui er zelf eentje miste. Prima uitgangspositie nu: die achtste finales moeten nu gehaald worden.

Jammer van PSV, maar ze maken ook totaal geen aanspraak op meer dan een kansloze nederlaag. Twee van de drie clubs door is niet slecht voor Nederland en ik ben blij dat 't deze twee clubs gaan zijn :)

[table=header]Edit[/table]WTF?! En dan is 't ineens een minuut later 2 - 2 en heeft PSV weer alle kans...goed bezig daar! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PSV speelt ver-schrik-ke-lijk slecht, maar speelt toch met 2-2 gelijk in een uitduel.

B elftalletje? ja. Maar gelukkig hebben we niet verloren.

Twente en Ajax hebben gelukkig wel gewonnen, en dat maakt de avond nog mooier voor de NL punten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor ook net van VI dat de trainer van Lille gestraft wordt door deze uitslag. icon_cab.gif

Nee, Johan Derksen bedoelde dat hij gestraft wordt voor het opstellen van een B-team. De straf is dan natuurlijk de uitslag.

Ik vond het in ieder geval een zwaar saaie en slechte wedstrijd, van zowel Lille als PSV. Grotendeels te maken met die zwaar belabberde grasmat. Die bal hobbelde telkens alle kanten op waardoor de geluksfactor wel erg veel toenam. Dat zag je in de eerste helft bij Lille, twee kansen, twee goals. Na rust was het andersom. Overigens vond ik Lille wel erg laf spelen, van de koploper van Frankrijk verwacht je toch wel wat meer dan een counterploegje... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor ook net van VI dat de trainer van Lille gestraft wordt door deze uitslag. icon_cab.gif

Nee, Johan Derksen bedoelde dat hij gestraft wordt voor het opstellen van een B-team. De straf is dan natuurlijk de uitslag.

Ik vond het in ieder geval een zwaar saaie en slechte wedstrijd, van zowel Lille als PSV. Grotendeels te maken met die zwaar belabberde grasmat. Die bal hobbelde telkens alle kanten op waardoor de geluksfactor wel erg veel toenam. Dat zag je in de eerste helft bij Lille, twee kansen, twee goals. Na rust was het andersom. Overigens vond ik Lille wel erg laf spelen, van de koploper van Frankrijk verwacht je toch wel wat meer dan een counterploegje... :-(

Is het ook al niet een keer voorgekomen bij een Engelse club in de FA Cup? Daar werd ook een b-team opgesteld, en deze club werd ook een sanctie opgelegd..

Ik vind dit overigens erg vreemd, wat is het verschil tussen een b-elftal opstellen om een eventuele uitslag te bepalen terwijl hetzelfde gebeurt met wissels?

Of heb ik het nou verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat speelt die El hamdaoui toch slecht. Als je gisteren Ajax - Anderlecht hebt gezien, dan weet je denk ik wel waarom.

Hij speelde inderdaad niet best, maar hij gaf wel de assist voor de 2-0. Daarna speelde iedereen slecht, waardoor het een saaie wedstrijd werd met weinig kansen.

PSV speelde werkelijk fantastisch, zoals van der Gijp zei, beste wedstrijd van het seizoen. Ik denk dat de Nederlandse clubs nog best ver kunnen komen Europees, want ze gaan allemaal beter spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat speelt die El hamdaoui toch slecht. Als je gisteren Ajax - Anderlecht hebt gezien, dan weet je denk ik wel waarom.

Hij speelde inderdaad niet best, maar hij gaf wel de assist voor de 2-0. Daarna speelde iedereen slecht, waardoor het een saaie wedstrijd werd met weinig kansen.

PSV speelde werkelijk fantastisch, zoals van der Gijp zei, beste wedstrijd van het seizoen. Ik denk dat de Nederlandse clubs nog best ver kunnen komen Europees, want ze gaan allemaal beter spelen. :)

Hij gaf dan wel een assist, maar als hij de bal had wist hij niet wat hij moest doen en was de bal weer kwijt. Dat zie ik nu teveel bij El Hamdaoui. En dat kan niet meer op dit niveau.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oei oei oei, Bayern had echt minimaal vijf goals moeten maken. Jammer dat Ribéry, Gomez en Altintop zo ontiegelijk slecht met de kansen omsprongen. Vooral die Altintop die de bal zo kan binnen volleren, maar in plaats daarvan de bal tegen zijn hand schiet. Wat een sukkels. :-( Desondanks zeer spijtig dat ze niet doorgaan, had het Van Gaal echt gegund om ver te komen in de Champions League en hem het liefst zag winnen, alleen maar om een lange neus te maken naar de leiding. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...