Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Spijtig dat Twente heeft verloren, er had zeker een gelijk spel in gezeten. Maar ze zijn in ieder geval verzekerd van Europa League. En als ze daarin gewoon spelen zoals ze kunnen, zouden ze ver kunnen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er zijn camerabeelden dat Mourinho ze die instructies geeft. Misschien gaan ze net zoals bij de kopstoot van Zidane liplezen. :7

Ook al ben ik voor Ajax, ik vind dit zo geniaal, dat ze eigenlijk Mourinho een prijs moeten geven. :puh:

Daarom hielt hij z'n hand ook voor z'n mond. Voor hetzelfde geld vertelde hij Alonso hoe mooi het weer wel niet was. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Mourinho, Xabi Alonso en Sergio Ramos moeten wel voor de UEFA-tuchtcommissie verschijnen. Zou toch belachelijk zijn als ze (extra) geschorst worden; de UEFA heeft nul bewijs.

Maar het is ook gewoon een lek in de regels, slim dat Madrid daar gebruik van maakt. Sportief misschien niet, maar ik denk dat ze niet voetballen voor de sportiviteit prijs. Maar er moet gewoon een regelgeving komen die dit voorkomt, want het slaat nergens op.

Lol, als ze Ramos en Alonso veroordelen met een extra schorsing moet zowat iedere gele kaart van tijdrekken opnieuw bestraft worden. Dat is immers ook een kaart die je 100% express uitlokt.

Nee hoor, dat begrijp je verkeerd. Meestal proberen ze zo veel mogelijk tijd te rekken zonder een kaart te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat deden ze dan ?

Real Madrid is al verzekerd van de eerste plaats, dus nu pakten ze opzettelijk een tweede gele kaart zodat ze één wedstrijd geschorst zijn, een wedstrijd die er niet meer toe doet dus. Daardoor staat ze niet meer op scherp als ze aan de achtste finale beginnen.

Maar dat had je ook even kunnen opzoeken lambal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mourinho, Xabi Alonso en Sergio Ramos moeten wel voor de UEFA-tuchtcommissie verschijnen. Zou toch belachelijk zijn als ze (extra) geschorst worden; de UEFA heeft nul bewijs.

Maar het is ook gewoon een lek in de regels, slim dat Madrid daar gebruik van maakt. Sportief misschien niet, maar ik denk dat ze niet voetballen voor de sportiviteit prijs. Maar er moet gewoon een regelgeving komen die dit voorkomt, want het slaat nergens op.

Dat is onmogelijk. Want wie betaald wanneer de kaart expres wordt gepakt en wanneer niet? Dat is niet te bewijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mourinho, Xabi Alonso en Sergio Ramos moeten wel voor de UEFA-tuchtcommissie verschijnen. Zou toch belachelijk zijn als ze (extra) geschorst worden; de UEFA heeft nul bewijs.

Maar het is ook gewoon een lek in de regels, slim dat Madrid daar gebruik van maakt. Sportief misschien niet, maar ik denk dat ze niet voetballen voor de sportiviteit prijs. Maar er moet gewoon een regelgeving komen die dit voorkomt, want het slaat nergens op.

Dat is onmogelijk. Want wie betaald wanneer de kaart expres wordt gepakt en wanneer niet? Dat is niet te bewijzen.

Ik neem aan dat je bepaalt in plaats van betaald bedoelt ;)

Maar inderdaad, zoiets valt echt niet hard te maken. Tenzij de coach en/of de spelers het zelf toegeven, maar dat zullen ze toch niet doen. Wat ze eventueel wél kunnen doen is de scheidsrechter de instructie meegeven in zo'n situatie direct rood te geven in plaats van een tweede gele kaart. Zo hebben ze niet de automatische schorsing van één wedstrijd, maar kan er een langere schorsing worden opgelet.

Maar eigenlijk is dat ook niet te doen, want dan zou je als scheidsrechter ook zeker moeten weten dat de speler geel wil hebben voor tijdrekken. En nogmaals, dat valt dus niet hard te maken.

Simpele oplossing is gewoon de gele kaarten kwijtschelden na de groepsfase...geen gedoe met dit soort "onsportief" gedrag meer. Plus geen schorsingen meer voor belangrijke wedstrijden, tenzij iemand nog direct rood pakt in zo'n wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mourinho, Xabi Alonso en Sergio Ramos moeten wel voor de UEFA-tuchtcommissie verschijnen. Zou toch belachelijk zijn als ze (extra) geschorst worden; de UEFA heeft nul bewijs.

Maar het is ook gewoon een lek in de regels, slim dat Madrid daar gebruik van maakt. Sportief misschien niet, maar ik denk dat ze niet voetballen voor de sportiviteit prijs. Maar er moet gewoon een regelgeving komen die dit voorkomt, want het slaat nergens op.

Dat is onmogelijk. Want wie betaald wanneer de kaart expres wordt gepakt en wanneer niet? Dat is niet te bewijzen.

Nee, maar de regelgeving moet zo worden dat er niks bewezen hoeft te worden, maar er ook geen misbruik van gemaakt kan worden. Zoals Nandro zegt, automatisch kaarten kwijtschelden voor de finales, net als op het WK. Een optie, maar misschien is er nog wel iets geniaals te verzinnen.

Edit: Waarom wordt El Clásico trouwens op een maandag gespeeld? Had hem vandaag wel willen zien.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...