Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

Ongelooflijk inderdaad, die schorsing van Mourinho. Op vi.nl staat dat de UEFA het bewezen acht dat Mourinho de initiator achter de bewuste rode kaarten is. Beetje vreemd, want dat achten ze dus bewezen op basis van camerabeelden zónder geluid of mogelijkheid tot liplezen. Ik vind 't knap... :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ongelooflijk inderdaad, die schorsing van Mourinho. Op vi.nl staat dat de UEFA het bewezen acht dat Mourinho de initiator achter de bewuste rode kaarten is. Beetje vreemd, want dat achten ze dus bewezen op basis van camerabeelden zónder geluid of mogelijkheid tot liplezen. Ik vind 't knap... :klap:

Ik stel voor om de mensen uit die commissie naar Nederland te halen om hier wat rechtzaken te doen. Als ze zelfs dit kunnen bewijzen. :cab:

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, AZ en Utrecht uitgeschakeld in de Europa League. Maar we zagen het al aankomen hè. Als fan had ik nog hoop voor Utrecht, maar dan hadden ze vandaag moeten winnen en Liverpool ook moeten winnen. En AZ, ach kansloos. Nou maar hopen dat Twente en Ajax wel overwinteren en nog ver gaan komen, hoewel ik Ajax niet zoveel kans geef, en voor Twente hoop ik dat Ruiz snel weer de oude is. En ik ben benieuwd hoe PSV het zal gaan doen, zonder Affelay.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, AZ en Utrecht uitgeschakeld in de Europa League. Maar we zagen het al aankomen hè. Als fan had ik nog hoop voor Utrecht, maar dan hadden ze vandaag moeten winnen en Liverpool ook moeten winnen. En AZ, ach kansloos. Nou maar hopen dat Twente en Ajax wel overwinteren en nog ver gaan komen, hoewel ik Ajax niet zoveel kans geef, en voor Twente hoop ik dat Ruiz snel weer de oude is. En ik ben benieuwd hoe PSV het zal gaan doen, zonder Affelay.

De prestatie van FC Utrecht is in deze poule toch knap. Met Liverpool en Napoli heb je sowieso twee topteams in je poule en Steaua Boekarest is ook niet de minste. Om dan tot nu toe toch 4 van de 5 wedstrijden niet te verliezen (ook niet te winnen, maar vooruit) vind ik knap.

Van AZ had ik toch meer verwacht...Sheriff Tiraspol is toch niet echt iets om bang van te worden. Helemaal als AZ zijnde moet je daar gewoon van winnen. Maar helaas, 't zat er niet in. Hopelijk pakken zowel FC Utrecht als AZ in de laatste speelronde nog even wat puntjes voor de coëfficientenlijst, dat zou mooi zijn :)

FC Twente overwintert sowieso al trouwens, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. En ik verwacht toch ook dat Auxerre niet gaat winnen in Madrid en Ajax dus ook 'gewoon' verder mag in de Europa League. Met PSV erbij hebben we dan toch drie ploegen over die met een beetje mazzel met de lotingen ver kunnen komen. Eén van de drie moet 't naar mijn idee wel gaan lukken om écht ver te geraken; halve finale of zo. Vooral van PSV verwacht ik zoiets...zélfs zonder Afellay.

Link to comment
Delen op andere websites

schater.gif Sander Boschker schater.gif

schater.gif Mooitste blunder 2010 schater.gif

@Jimmiefitz: Wisgerhof passt de bal naar Boschker, maar die mist de bal helemaal waardoor de bal in het eigen doel beland.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals de vorige keeper van Engeland? :7 Ronbinson ofzo.

Je bedoelt denk ik Green die op 't WK een blunder maakte tegen de Verenigde Staten.

Maar inderdaad, daar leek deze wel een beetje op, want ook dit was een blunder van de keeper. Alleen vond ik deze knulliger: bij Green was er tenminste sprake van een schot op doel, dit was een terugspeelbal van een medespeler :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb ´m opgezocht, deze:

*Filmpje*

Zoiets? Naja, ik zie ´m nog wel.

Ah ok...bij een blunder van een Engelse keeper denk ik sinds afgelopen zomer aan Green :puh:

Maar dat is 'm ja...lijkt er erg veel op :Y

Link to comment
Delen op andere websites

FANTIASTICH :

90+1. WISSEL AJAX. Suarez wordt vervangen door Tainio.

90. Er komen drie minuten extra speeltijd bij.

90. Suarez wordt hard geraakt door Bonera en heeft veel last van zijn voet.

90. Met een mooie omhaal schiet Ibrahmovic net over.

84. WISSEL AJAX. Siem de Jong wordt vervangen door Mounir El Hamdaoui.

82. WISSEL AJAX. Lindgren vervangt De Zeeuw, de maker van 0-1.

81. Amelia krijgt zijn vuisten weer achter een mooi schot van Suarez.

80 Boateng haalt doeltreffend uit, maar hem was ontgaan dat Larsen allang gefloten had voor een vrije trap voor Ajax.

77. Van der Wiel titk bijna de bal in de korte hoek, maar Stekelenburg redt. De aanval gaat tot verbazing van Ajax gewoon verder, maar de Amsterdammers komen goed weg.

76. WISSEL AC MILAN. Alexander Merkel vervangt Robinho.

72. Real Madrid komt op 3-0 tegen Auxerre.

71. Stekelenburg redt met de voet op een inzet in de korte hoek van Ibrahimovic.

66. GOAL AJAX! Toby Alderweireld haalt schitterend uit, 0-2

66. Eriksen is de actiefste Ajacied. Hij schiet via een Italiaan net naast.

63. WISSEL AC MILAN. Oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic komt in het veld voor aanvoerder Ambrosini.

63. Seedorf houdt knapt de bal binnen, maar AC Milan kan de aanval niet succesvol afmaken.

60. Knap schot Gregory van der Wiel. Even knap gepakt door de doelman.

57. GOAL AJAX! Demy de Zeeuw plaatst de bal perfect langs Amelia, 0-1.

49. Christiano Ronaldo schiet Real Madrid naar 2-0.

47. Eriksen schiet goed in, maar Amelia redt.

47. GELE KAART. Sulejmani krijgt de gele kaart voor zijn schwalbe.

47. Eriksen onderschept een beroerde pass van Pirlo. Sulejmani valt over de keeper heen, krijgt in eerste instantie een penalty, maar Larsen krijgt van zijn assistent door dat hij fout zit.

46. Ajax heeft afgetrapt voor de eerste helft.

Rust

45+1. Het balletje van Suarez op Sulejmani wordt door Amelia onderschept.

45. Er komt een minuut extra speeltijd bij.

44. Stekelenburg redt op het schot van Thiago Silva.

43. De Jong onderneemt een doelpoging. Zijn schot gaat over.

40. Alderweireld werkt de gevaarlijke voorzet van Pirlo weg.

39. Ronaldinho slaat De Zeeuw in het gezicht. Larsen kijkt er naar en doet niets.

37. Stekelenburg redt op kopbal van Ronaldinho.

37. Eriksen schiet in; Amelia redt.

35. GELE KAART AJAX. Suarez is volgens Larsen te nadrukkelijk op zoek naar een penalty en krijgt de gele kaart. Dat levert hem, bij overlevering in Europa, een nieuwe schorsing op.

31. Enoh probeert het van grote afstand. Zijn dappere poging gaat over.

29. Scrimmage voor het doel van AC Milan. Ajax hoort een corner te krijgen, maar Amelia mag de bal weer inbrengen.

29. De Jong krijgt een fraaie mogelijkheid, maar de verdediger van AC Milan is hem voor.

28. Eriksen draait snel weg en schiet prachtig in. Amelia tikt over.

26. Ronaldinho glijdt Stekelenburg onderuit, maar de doelman staat snel weer op.

25. WISSEL AC MILAN. Flamini wordt vervangen door Boateng.

25. Bij AC Milan heeft Flamini last van zijn knie en moet worden gewisseld.

20. De Zeeuw probeert het van grote afstand. De inzet gaat ver naast.

18. Goede actie van Sulejmani maar Thiago Silva werkt de voorzet weg.

16. Van der Wiel meldt zich voorin. Zijn schot zwaait af en gaat naast.

15. De scherpe voorzet van Eriksen was net te scherp voor De Jong en Suarez.

12. Real Madrid komt in de andere wedstrijd in deze poule tegen Auxerre op 1-0 voorsprong door Benzema.

12. Inzet Eriksen wordt gekeerd. Weer een corner, nummer vijf. Deze levert niets op.

11. Vertonghen kopt uit de corner naast.

11. Goed schot Sulejmani wordt door Amelia tot corner verwerkt.

9. De voorzet van Van der Wiel komt in handen van Amelia.

7. Derde corner Ajax. Milan verdedigt uit.

6. Enoh zet Seedorf de voet dwars. Larsen ziet er geen overtreding in en Ajax gaat in de aanval. De pass van Suarez op De Jong wordt net niet goed verwerkt.

4. Balverlies De Zeeuw, AC Milan snelt er van door. Robinho staat echter buitenspel.

2. Goed schot Suarez. Amelia kan ternauwernood de inzet tot corner verwerken.

2. Balverlies De Zeeuw. Seedorf neemt direct over, maar ook de oud-Ajacied verspeelt de bal.

1. AC Milan trapt af. De wedstrijd is begonnen.

Ajax tikte milan in de eerste helft helemaal weg, maar had toen al zeker moeten scoren.

Totale doelkansen AJAX : 16, AC Milan : 6

Mooi om dit mee te mogen maken als jonge ajacied in een tijd dat alles k*t is in amsterdam.

Hier zal ik me nog dagen goed van voelen, Deze uitslag gaat europa rond!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...