Jump to content

Champions League & Europa League


Tim14

Recommended Posts

@GreyFox-Smurf, ik had niet hoeven kijken ;)

Maar gelukkig heb ik dat wel gedaan. Mooie wedstrijd gezien. En misschien was Milan dan niet op volle sterkte, ook met deze opstelling nog altijd een topploeg. En dan zet Ajax zo'n mooi resultaat neer. Ik hoop voor ze dat ze het kunnen doorzetten in de competitie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    145

  • TekaLoca

    136

  • MegaPilot

    124

  • Dutchy3010

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, ik heb ´m opgezocht, deze:

*Filmpje*

Zoiets? Naja, ik zie ´m nog wel.

Ah ok...bij een blunder van een Engelse keeper denk ik sinds afgelopen zomer aan Green :puh:

Maar dat is 'm ja...lijkt er erg veel op :Y

Ik dacht gelijk aan Robinson toen ik Boschker zijn fout zag.

En Ajax: Lange tijd geleden dat ik zo genoten heb. Tuurlijk, AC Milan speelde nergens meer voor, maar je zag gewoon dat de Ajacieden ervoor gingen. Wat een beauty was die goal van Alderweireld! AC Milan mocht blij zijn met de keeper, want anders kwam er nog een blamage ook. Lekkere wedstrijd, hier geniet ik nog lang van. :D

Link to comment
Delen op andere websites

@GreyFoxSmurf

Heel leuk inderdaad, maar geef volgende keer een link of spoiler.

Waarom een spoiler? Als je de uitslag niet wilt weten, kijk dan gewoon niet in een topic met de obvious titel Europees Voetbal...

Ik vond 't een mooie wedstrijd gisteren, met redelijk goed voetbal van Ajax. Milan viel me erg tegen en dat werkte ook zeker wel een beetje in 't voordeel van Ajax, maar de overwinning was gewoon verdiend. Goede goals, goed combinatiespel, maar er waren ook zeker minpunten. Zo moeten die schwalbes van Suarez en Sulejmani natuurlijk achterwege blijven. Daarnaast vond ik El Hamdaoui echt verschrikkelijk slecht invallen. En da's toch degene die 't voorin moet doen bij afwezigheid van Suarez.

Bij Milan liep 't eigenlijk voor geen meter. Dankzij de keeper bleef 't slechts bij twee tegengoals, maar dat hadden er meer kunnen zijn. Vooral die Yepes speelde echt een dramatische wedstrijd. Zlatan viel wel weer goed in, daar had Ajax achterin toch de nodige moeite mee.

Gelukkig waren Frank de Boer en Demy de Zeeuw na afloop niet te euforisch. Natuurlijk is dit een lekker begin en werd er aardig gevoetbald, maar één goede wedstrijd betekent niet meteen een ommekeer. De komende wedstrijden gaan we zien of Ajax er weer helemaal bovenop komt en weer mee gaat doen om de titel...de start is er, nu het vervolg nog :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde dat het een enorme lap tekst was. :7

Je ziet wel dat nu Suarez terug is het opeens weer loopt, het kan natuurlijk niet zo zijn dat het door De Boer komt, of ze moeten opgelucht zijn dat Jol weg is. Dat vind ik namelijk wel jammer, bij voetbal is het altijd de coach's schuld als ze verliezen en de spelers hebben altijd gewonnen etc. Het komt toch niet alleen door Jol die tegenvallende prestaties? Als Suarez er niet is, blijft Ajax altijd een klasse minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gezien, en eindelijk weer eens genoten van Ajax. Dat duurde lang! Je kunt zeggen dat het niet aan de trainer lag, en deels zal het misschien ook wel dat "schokeffect" zijn, maar De Boer heeft wel een héle andere opstelling gemaakt. Met echte buitenspelers en Eriksen als spelmaker. Wie weet is het eenmalig, maar wie weet heeft De Boer ook gewoon een betere opstelling bedacht, of weet hij ze inderdaad beter te motiveren...

Link to comment
Delen op andere websites

Zo loting Europa League, ben benieuwd.

2e Ronde (Nederlandse teams):

Rubin Kazan (RUS) - FC TWENTE

RSC Anderlecht (BEL) - AFC AJAX

LOSC Lille (FRA) - PSV

8e Finales (Nederlandse Teams als ze doorgaan):

FC TWENTE - Young Boys (ZWI) / Zenit St. Petersburg (RUS)

PSV - Glasgow Rangers (SCO) / Sporting Lissabon (POR)

AFC AJAX - FC Basel (ZWI) / Spartak Moskou (RUS)

>>> Door NandroDavids: Gebruik de Edit-knop...dubbelpost samengevoegd<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Anderlecht niet onderschatten. Maar ik denk dat ze wel blij mogen zijn in de loting, denk ook wel dat ze alle drie kans maken om door te gaan. Achtste finales is erger, met Zenit tegen Twente bijvoorbeeld. Dat gaat echt heel lastig worden. Maar laten we niet zo ver op de feiten vooruit lopen, ze moeten eerst nog maar door de 2e ronde komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou toch leuk zijn als er een paar Russische clubs wordt uitgeschakeld ivm de landen Coëfficiënten lijst. :) Ik denk dat Twente wel kans maakt op de volgende ronde maar zal moeilijk worden. PSV en Ajax moet toch wel gewoon lukken.

Champions League ook wel een paar mooie wedstrijden, Barcelona en Arsenal! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Ajax zie ik wel doorgaan. Alleen PSV en FC Twente hebben een moeilijke. Rubin Kazan hebben gewonnen van Barca een keer. Dus moeilijk. PSV moet tegen Lille, maar die staat niet voor niks eerste in de Franse Competitie. Maar ik hoop gewoon dat alle Nederlandse clubs zo ver mogelijk komen. Ook al ben ik soms wat te Anti-Ajax en iets te veel voor PSV :puh:

CL zijn mooie westrijden voor Arsenal-Barca, maar ook Inter-Bayern is een mooie westrijd.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt voor Twente dat ze door gaan, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk dat Ajax het wel weer makkelijk heeft hoor zoals altijd.. En voor PSV is dit ook weer een mooie wedstrijd. Maarja, ik ben en blijf mijn hele leven Tukker en anti-Ajacied.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja, ik ben en blijf mijn hele leven Tukker en anti-Ajacied.

In Europees verband toch wel? Alle ploegen die Europees spelen mogen van mij goed presteren, zodat er punten worden binnengesleept voor de Uefa lijst. Een extra Europa League ticket kan nooit kwaad natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd een dubbel gevoel als ik Ajax Europees zie spelen. De ene kant denk ik ik hoop dat Ajax verliest, maar aan de andere kant denk ik als Ajax wint is dit goed voor het Nederlands voetbal en kunnen er meer Nederlandse clubs Europees spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de meeste voetbalfans dat wel hebben. Je hebt natuurlijk altijd mensen die om een of andere reden het bloed van een bepaalde club wel kunnen drinken, maar over het algemeen zien we graag dat de Nederlandse ploegen goed presteren. Ikzelf ben Utrecht-fan, maar in Europees verband hoop ik dat Ajax ver komt, net als PSV en Twente. Zolang we in de competitie maar van ze winnen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...