Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) FUserBar Ik ga dit project nieuw leven in blazen. Wat veranderd er/komt erbij: - Nieuwe netcode - Smileys/Avatars & Userbars (En e.v.t. wallpapers) - Beter & snellere zoeksysteem - Nieuwe server (Vrijwilligers? ) Ideeën ook graag noemen! Bewerkt: 23 mei 2006 door Jarno Reageren
Blastov Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Goed werk, ik ga je fuserbar rommel gelijk testen Bewerkt: 2 januari 2006 door Blaster27 Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Je zegt heletijd rommel lol. Naja bedankt. Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Wanneer komt hij weer, ik wil testen! Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Blaster had fout gevonden in het zoeken. Het werkt weer Ik upload nieuwe versie. [edit] Downloads staan erweer [/edit] Bewerkt: 2 januari 2006 door Jarno Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Met het Internet . Hoe bedoel je? Reageren
-Niels- Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Ik heb het al! Hartstikke mooi, allemaal! Bewerkt: 2 januari 2006 door -Niels- Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 (bewerkt) Je kunt ze nog niet allemaal in 1 keer zien. Typ maar is bijv. de letter 'r' of 't'. [edit] Mooi . [/edit] Bewerkt: 2 januari 2006 door Jarno Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Bitmap image not valid??? Dit krijg ik als ik iets wil toevoegen? Voor de rest weer een prima programma'tje. Ziet er heel mooi uit, jammer dat er zo weinig inzitten. Maar dat zullen er wel meer worden. Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Komt door beveiliging. Die werkt nog niet 100% . Let wel op dat je een BMP, GIF, JPG, PNG of een TIFF bestand hebt en geen ander. Reageren
Upstream Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Komt door beveiliging. Die werkt nog niet 100% .Let wel op dat je een BMP, GIF, JPG, PNG of een TIFF bestand hebt en geen ander. Het is een gif, achja het zit nog in béta he. Dan kan dat gebeuren. Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik zie wel af en toe in server dat wordt toegevoegd en net heb ik een JPG toegevoegd dat werkt ook. Misschien werkt GIF nog niet goed dat is een grote mogelijkheid. Reageren
Ikkes Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Mijn Userbars zitten er ook in . Maar je kan toch gewoon toevoegen onder het tabblas add? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.