Jump to content

[WIP] FUserBar


Jarno

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jarno

    17

  • -Niels-

    3

  • The Mafia

    3

  • Upstream

    2

Top Posters In This Topic

Sorry, ik wil niet vervelend doen maar heb je toestemming om de userbars te gebruiken?

Van mij mag het iig wel! :Y

LET OP: Een ding ik heb iemand die hier lid is een aantal laten toevoegen maar die heeft de meeste uit het Userbar aanvraag topic gehaald. Ik ben hier niet verantwoordelijk voor. Wil je jouwes weg hebben report jouwes dan met de uitleg dat hij van jezelf is en niet hier wilt hebben.

Dit stond in het bericht van Jarno!

Bewerkt: door The Mafia
Link to comment
Delen op andere websites

The Mafia: Dit leer je niet 1 2 3 hoor. Ik programmeer sinds me 11e ofzo. (Ben nu 13,6 jaar :puh: )

[edit]Ik sluit server zometeen omdat ik bezig met de mogelijkheden voor Smileys en avatars. Ook werkt in de nieuwe versie die ik alleen nog heb lol (Duh, heb hem zelf gemaakt) werken GIF images ook als je die wilt toevoegen.[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Delphi: 'The ease of Visual Basic, with the power of C++'. Wat wil je nog meer? Maar oke dat is niet Delphi topic. Voor Delphi vragen moet je hier zijn bij me tutorial topic: Klik.

Verwacht vanavond nieuwe versie. :Y

[edit]

Nieuwe versie is er. Je kan updaten of in hoofdpost het nieuwe archief downloaden.

[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ineens veel server problemen.

[edit]

Server staat nu op 100 mbit server en dus 24/7. Binnekort nieuwe versie ik fix een aantal bugs in het connecteren zoals een Time-Out enzo. En nog een aantal andere kleine dingen. Ook saved hij de lijst weer elke 7,5 seconden.

[/edit]

Bewerkt: door Jarno
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...