Jump to content

iPod shuffle


Ferre

Recommended Posts

Wie ken de iPod shuffle? De kleinste iPod van het merk Apple. Ik heb er één.

Het is een apparaat van 22 gram, 8 mm dik, en ongeveer 8 cm hoog. En je steekt hem zo in je broekzak. Je hebt de iPod shuffle met 512 mb of 1 gb. Zelf heb ik de 512 mb versie. Da's ongeveer 120 nummers. Je kunt je muziek afspelen met de shuffle mode (willekeurig afspelen) en normaal in de volgorde die jij gekozen hebt.

De iPod's werken met programma iTunes (iPod en iTunes ;)). Je heb Win 2000 of Win XP nodig om iTunes te installeren. Met dit programma kun je muziek op je iPod zetten. Maar je kunt ook muziek downloaden met iTunes Music Store of iTunes gewoon als afspeel programma gebruken.

Om de iPod op te laden steek je hem gewoon in de USB poort van je computer. Om hem volledig op te laden heeft hij 4 uur nodig.

Je kun hem in de normale volgorde (de volgorde die jij zelf heb gekozen) laten afspelen, en in de shuffle mode (willekeurige mode). Dit doe je met de de schuifknop achterop.

Voordelen:

Klein formaat, weegt niks

opladen via de computer

je kunt heb met ogen dicht bedienen

je kunt de batterij staus zien

werkt met lichtjes boven de volume + knop

nadelen:

je moet er muziek via iTunes op doen

geen scherm

iTunes kan alleen op win 2000 of XP en Mac

iPod shuffle:

1817.jpg

Ik had er zelf geen foto's van, deze 2 heb ik van internet.

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wat ik hier van moet zeggen.

Ipod is een hele mooie MP3-Speler want ik heb zelf de Ipod Photo 30GB.

Maar deze Shuffle vind ik toch een heel stuk minder mooi.

Er kunnen heel weinig liedjes op.

En er zit géén beeldscherm op.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze geen liedjes erop kan zetten? Kan ze dan wel de liedjes in iTunes krijgen?

Je moet gewoon liedjes op je computer hebben staan, en open dan iTunes ga dan naar bestand, klik op bestand toevoegen aan bibliotheek en dan staan ze in je bibliotheek. En dan komt wat mazzeltje zei.

Dit probleem had ik in het begin ook, want ik klikte steeds op bestand importeren.

@ Mazzeltje

Ik heb in het topic van jou iPod gelezen dat jij je iPod ook gebruikte om alleen bestanden er op te slaan. Ik weet hoe ik moet instellen om hem als harde schijf te gebruiken. Alleen ik kan geen gewone bestand in me bibliotheek krijgen :?

Als ik bijv. een map wil open, dan ga ik naar bastand en klik dan op map aan bibliotheek toevoegen. Alleen dan staat er niks in m'n bibliotheek :?

Link to comment
Delen op andere websites

@ Mazzeltje

Ik heb in het topic van jou iPod gelezen dat jij je iPod ook gebruikte om alleen bestanden er op te slaan. Ik weet hoe ik moet instellen om hem als harde schijf te gebruiken. Alleen ik kan geen gewone bestand in me bibliotheek krijgen :?

Als ik bijv. een map wil open, dan ga ik naar bastand en klik dan op map aan bibliotheek toevoegen. Alleen dan staat er niks in m'n bibliotheek :?

Normale bestanden voeg ik niet toe via Itunes.

Ik ga dan naar ''Deze Computer''.

En druk dan op ''Verwisselbare Schijf''.

Daar plak ik dan al mijn bestanden in.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie ken de iPod shuffle? De kleinste iPod van het merk Apple

Klopt niet helemaal want ik denk dat de Ipod Nano nog kleiner is!

Ik heb ook liever een ipod met een beeldscherm.

Ja, de nano is dunner.

Normale bestanden voeg ik niet toe via Itunes.

Ik ga dan naar ''Deze Computer''.

En druk dan op ''Verwisselbare Schijf''.

Daar plak ik dan al mijn bestanden in.

:ch: Bij mij luk dat niet. Hij weigerd dat. Op onze oude PC lukt het wel, maar op onze nieuwe :t

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...