Mark B. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wie ken de iPod shuffle? De kleinste iPod van het merk Apple Klopt niet helemaal want ik denk dat de Ipod Nano nog kleiner is! Ik heb ook liever een ipod met een beeldscherm. De Shuffle is kleiner als de Nano, maar de Nano is natuurlijk dunner als de Shuffle daarom is hij ook zo apart. Ipod Shuffle: 25 x 84 x 8 mm Ipod Nano: 4 x 9 x 0.69 mm Reageren
Dizcid Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ipod Nano:4 x 9 x 0.69 mm dat klopt niet inplaats van mm moet het cm zijn Reageren
Ferre Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Volgens mij is Mark B. gewoon wat komma's vergeten: Ipod Shuffle: 2,5 x 8,4 x 8 mm Ipod Nano: 4 x 9 x 0,69 mm Bewerkt: 5 januari 2006 door Ferre Reageren
Mark B. Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ipod Shuffle: 2,5 x 8,4 x 0,8 cm Ipod Nano: 4,0 x 9,0 x 0.69 cm Volgens mij klopt het zo wel. Reageren
LucasV Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik heb de Apple iPod Mini. Best wel handig ding. Maar met de shuffle kon je toch niet je iegen liedjes kiezen ofzo? Want dat ding shuffled het allemaal door elkaar ofzo... heb ik gehoord. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Volgens mij kan je gewoon op het knopje drukken om volgende te doen. Maar je zou best gelijk kunnen hebben want het heet natuurlijk een Ipod Suffle. Reageren
Ferre Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Je kun hem in de normale volgorde (de volgorde die jij zelf heb gekozen) laten afspelen, en in de shuffle mode (willekeurige mode). Dit doe je met de de schuifknop achterop. Maar met de shuffle kon je toch niet je iegen liedjes kiezen ofzo? Want dat ding shuffled het allemaal door elkaar ofzo... heb ik gehoord. Je kan zelf instellen hoe die shuffle't. Maar hij kan ook gewoon normaal afspelen. Bewerkt: 5 januari 2006 door Ferre Reageren
glen dc Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Is het aan te raden om hem te kopen? Reageren
Giorgo Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je sleept alle liedjes die in je bibliotheek staan naar je eigen Playlist op je Ipod. Michael, ik wist niet dat dit je muziekstijl was... Maargoed. Ik raad hem niet aan voor te kopen. Hij heeft geen Display, dat is een groot nadeel, je kan beter iets meer sparen en een Ipod Photo of Video kopen met 1 Gig. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Je sleept alle liedjes die in je bibliotheek staan naar je eigen Playlist op je Ipod. Michael, ik wist niet dat dit je muziekstijl was... Maargoed. Ik raad hem niet aan voor te kopen. Hij heeft geen Display, dat is een groot nadeel, je kan beter iets meer sparen en een Ipod Photo of Video kopen met 1 Gig. Even een kleine verbetering De Ipod Photo/Video is pas te verkrijgen vanaf 30 Gig, klein verschil ! De ipod die jij bedoelt is de Ipod Nano, die een kleuren display heeft Reageren
Ferre Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) Is het aan te raden om hem te kopen? De toetsen zijn erg fijn. Je kan hem met je ogen dicht bedienen. En hij speelt niet alleen maar in shuffle af. Ook normaal. Je hebt geen scherm, maar ik vind Mp3 spelers zonder scherm minder mooi. Ik heb ook geen beeldscherm nodig, want ik hoor wel welk nummer er is. De batterij status kun je zien door op een knopje op de achterkant de drukken . Ik raad hem aan als je een degelijke Mp3 wilt, die er mooi uit ziet, voor een redelijke prijs. 512 mb: €79,- 1 gb: €109,- Meer informatie: Apple: iPod shuffle Reviews van constumenten (deze zijn niet allemaal even tevreden, maar dat is bij alles zo). Bewerkt: 1 juni 2006 door Ferre Reageren
Robinsky Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ik vind opzich de i-pod nano het handigst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.