Jump to content

Contra-Banned - HELP!


Zinu

Recommended Posts

Ik zit vast bij de missie "Contra-Banned". Zo gauw ik die dealers af heb geknald is die (een soort van) Hummer al aan het roken... Haal ik dus nooit met die spikestrips en beukende politie.

Ik had wel een keer dat ie niet rookte, maar toen werd ik nog te veel gebeukd.

Heeft iemand tips voor mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt niet echt tips. Je moet zien dat je zo weinig mogelijk gebeukt wordt...

In de haven ligt er wel een police bribe, die kan je dan oppikken zodat je één ster minder krijgt. Dit zorgt er ook voor dat de politie veel minder agressief is en er geen spike strips gebruikt worden.

Voor de police bribes kan je hier kijken; WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit vast bij de missie "Contra-Banned". Zo gauw ik die dealers af heb geknald is die (een soort van) Hummer al aan het roken... Haal ik dus nooit met die spikestrips en beukende politie.

Ik had wel een keer dat ie niet rookte, maar toen werd ik nog te veel gebeukd.

Heeft iemand tips voor mij?

Je kunt ook gewoon de gasknop blijven indrukken en proberen niet te botsen. Zo heeft de politie geen schijn van kans. Dan kun je naar pay 'n spray gaan. Als je er echt niet uitkomt kijk dan bij pinned items en dan bij: "Save Game Topic". Hij kan je vast helpen.

Grtz.

Mark. :)

>>> Door Dizzee: Als je het topic had doorlezen, dan had je gezien dat hij die missie al gehaald heeft... laat dit topic nu maar rusten, anders moet ik mijn slotje bovenhalen. :-( <<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb een vraag.... In de contra banned missie heb ik het telefoontje van JD O' Tool niet opgenomen maar heb de missie gelijk gesaved en ben verder gegaan. Nu is echter de J van JD niet zichtbaar in de Radar evenals de S niet meer van Salvatore Leone. Met andere woorden ik zit redelijk vast en kan nu niet echt verder dan alleen wat special missions te doen.

Iemand een idee hoe je de nieuwe missie bij JD kan activeren..?

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand een idee hoe je de nieuwe missie bij JD kan activeren..?

Gewoon wachten op dat telefoontje :D.

Zorg er wel voor dat je te voet rondloopt want in de auto kan Toni geen telefoons opnemen (hij is zelfs onberijkbaar dan).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Iemand een idee hoe je de nieuwe missie bij JD kan activeren..?

Gewoon wachten op dat telefoontje :D.

Zorg er wel voor dat je te voet rondloopt want in de auto kan Toni geen telefoons opnemen (hij is zelfs onberijkbaar dan).

Ik zou op je memery card zoeken naar de save voor dat die telefoontjes kwamen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...