Blu3ice Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Hallo, ik heb al lang die missie up up and away gespeeld (met die helikopter) maar ik vind het jammer dat je die nergens meer kunt vinden... Hij spawnt wel bij je luchthaventje, maar er hangt geen magneet aan. Weet iemand of je die nog ergens kunt vinden, ik denk dat je er nog wel lol mee kunt beleven... Bedankt! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Nee, hij is nergens meer te vinden. Dit voertuig vind je alleen tijdens deze missie, je kunt hem wel spawnen met n00bmod (klik, voor download). Na die missie spawnt dat vliegtuig zonder magneet ook in de Verwant Meadows, en op het strand in Los Santos. Ruurd31.. Bewerkt: 4 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Ikkes Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Volgens mij kan je hem niet meer verkrijgen met Magneet. Hij is wel zonder magneet te vinden: En wel Hier . Ikkes Ps. Hij is volgens mij ook op het strand in Los Santos te vinden tegenover je Savehouse . Ps.2 Je kan hem ook spawnen met noobmod. Deze is hier te downloaden. Ik weet alleen niet of je dan met magneet heb. Edit: Ruurd was me voor. Ik heb meer links . Bewerkt: 4 januari 2006 door Ikkes Reageren
mr krabhamer Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Na de missie up up and away staat hij op verdant meadows MAARRRR zonder magneet dat is wel jammer want volgens mij kon je hilarische shit uithalen met die magneet Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 ik heb miss een idee je moet tijdens de missie de levitian naar je vliegveld brengen en proberen in de hangar te zetten en op een een of ander manier mission failed maken dan geelijk saven en kijken of er een magneet bij zit ik heb het nog niet geprobeerd maar het kan wel lukken Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Je kan ook de mod van sonny yoshi download Mod sonny Dan moet je hem even PM'en voor de mod volgens mij. Daar hebben alle heli's een magneet. Maar n00bmod is handiger dan of meschien een gewone trainer. Jammer aan de n00bmod is dat er niet veel andere mods bij kunnen dus daar moet je om denken! Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Hij komt ook te staan op verdant maidowns! Maar dan staat hij op de plaats van de hunter! Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Maar daar heeft hij geen magneet. Reageren
ZOrange Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Denk dat het gewoon alleen met de missie was! en dat je hem anders niet kan hebben! Reageren
ballas Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 hij staat ook rechts vanboven op het vliegveld van san fiero. Reageren
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 tijdens die missie had je hem gewoon in je hangar moeten zetten, en daarna jezelf dood maken zodat het mission failed werd. ik heb dit wel gedaan dus ik heb die heli nog, ik kan nog steeds autos optillen maar dan kan ik hem maar iets van 10 meter omhoog tillen. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Nee, hij is nergens meer te vinden. Dit voertuig vind je alleen tijdens deze missie, je kunt hem wel spawnen met n00bmod (klik, voor download).Na die missie spawnt dat vliegtuig zonder magneet ook in de Verwant Meadows, en op het strand in Los Santos. Ruurd31.. Ik had nooit verwacht dat ik jou nog ooit op een fout zou betrappen! Op het strand in Los Santos spawned een raindance! Geen Leviathan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.