MarkH Geplaatst: 12 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2010 Hallo! Ik heb van de week KICK-ASS gekocht. Had ergens gelezen dat 't een aanrader is. Ben thuis direct gaan kijken. Ik kan maar 1 ding zeggen...... Vet goeie film!! Puur genieten!! Deze film staat bovenaan in mijn lijst favoriete films! De titel zegt al genoeg dacht ik. Kijken dus -KICK-ASS- Dat is zo'n afrader voor de serieuze filmliefhebber . Bovendien hebben we exact hetzelfde concept al eens gezien in een film waarvan ik de naam even niet weet.. Ik vond em juist wel vet! Eindelijk weer een leuke film met Nicholas Cage Reageren
SanAndreasStories Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 The Last Airbender in de bioscoop mijn klein zusje wou dat zien :$ ik wed zeker dat volgende film Jackass 3-d word (zonder mijn kleine zusje maar mt een hele groep jongens ) Reageren
Berrus Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Sin City, onlangs op televisie. Al een paar keer gezien maar blijft goed! Reageren
Cilly Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Devil's advocate. Ik vond hem geweldig, wel voorspelbaar. Hij zou van mij een dikke 10 krijgen, totdat ik het eind zag, de laatste 2 minuten. Dat vond ik zó slecht. Erg jammer, nu geef ik de film een 8/10. Ik vind Al Pacino een hele goede acteur trouwens, maar ik vond hem in zijn rol te weinig charisma hebben. Ik heb veel van dit soort films gezien en Satan heeft gewoon altijd een overdosis charisma. Jammer... Reageren
PowerPats Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Heb Nowhere Boy vandaag weer eens opgezet, geweldige film. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Sin City, onlangs op televisie. Al een paar keer gezien maar blijft goed! Voor mij hetzelfde. Ik heb de film thuis liggen in een prachtige steelcase hoes, maar ik vind het nog steeds een prachtige film. Het verhaal wordt eigenlijk vertelt als losse hoofdstukken over verschillende personages, maar langzamerhand komt alles samen. Grafisch is het nog steeds een van de mooiste films die ik ooit heb gezien. Hoe dat rood contrasteert met het zwart/wit-kleurenschema...prachtig. Reageren
game~skater Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 De laatste film die ik gezien heb was Green Zone met Math Damon volgens mij? Goed verhaal, mooi gefilmd, goeie film. Verdient toch wel een 7.5 Reageren
Cheers. Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 The devil Brigade goeie film uit 1968 verdient echt een 10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 The Crazies, slecht einde, voor de rest valt het mee..8/10 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Charlie and the chocolate factory Standaard klassieker. Reageren
Basssss Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Sherlock Holmes, echt het kijken waard. Hij blijft je gewoon elke keer weer verbazen. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik heb gister Triangle gezien, je moet er wel een beetje met je hoofd bij blijven om het helemaal te snappen en niet met 2 vrienden de film gaan kijken en om alles gaan lachen.. Desondanks was het een goede film, een 8½/10 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Iron Man Was leuk om nog is te zien. 8/10 Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 Ik heb net RED gezien, leuke film met veel droogheid, maar wel kort. 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.