Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Johnny English, echt enorm grappige film. :schater: Rowan Atkinson kan zoiets echt goed spelen.

En The Last Airbender, moest ik toevallig voor mijn zusje verkrijgen. Al had ik her en der gehoord dat het niet zo'n top film was, ik vond wel dat de special effects en de omgeving schitterend gemaakt was. Die mensen die daar aan gewerkt hebben mogen zeker een pluim, want dat is het hoogtepunt van de film. :puh:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    259

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Jackass 3D

Zeer leuke film met hilarische stunts. :schater:

8/10

Sint

Eerst verwachtte ik niet zo heel veel van deze film, maar nu ik hem gezien heb vind ik het zeker een aanrader!

Zeer goed gemaakte film. :tu:

8,5/10

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Friday.

Leuke film.

>>> Door NandroDavids: Dit is dus niet correct beoordelen van een film. Met Leuke film kunnen we weinig. Waar ging het over? En wat maakte het nou leuk...? Probeer wat uitgebreider te zijn.<<<

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond Sint gezien.

Verwachtte er niet zo heel erg veel van, aangezien ik in de trailer al merkte dat het acteren niet zo was.

Ik vond het een matige film. Ik en veel anderen moesten op sommige momenten zelfs lachen, wat niet echt de bedoeling is in een horror film lijkt me.

De film was totaal niet opbouwend, had meteen al actie, dan werdt het een beetje saai, dan kwam er weer actie.

Matige acteurs, beetje emotieloos. Een nogal neppe sint, totaal niet eng. Weinig verhaal en de film was extreem kort!

Ik zou het een mager 7tje geven, viel erg tegen.

Toch waren de special effects en belichtingen in de scenes wel mooi, met wat schrik effecten.

Voor een Nederlands film is het wel oke, maar een film zoals deze met zo veel publiciteit hadden ze veel meer kunnen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...