Jump to content

Laatst bekeken film

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij was gister op comedy central alleen weet ik niet de titel jack black zat erin.

>>> Door NandroDavids: Hier hebben we dus niets aan...titel van de film en beoordelen, anders hier gewoon niet posten<<<

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forever GTA

264

• GuitarGuy666

101

• MegaPilot

93

• studio dewolf

89

Geplaatst: (bewerkt)

Bangkok Dangerous met Nicolas Cage

Geen slechte film hij viel eigenlijk ruzie mee naar alle comentaar wat ik las op het internet. Beetje Steven Seagal achtig en daar houd ik wel van, gewoon lekker lefballerig en vol met actie. Het einde vond ik wel minder, dat zie ik liever anders.

Als ik het ergens niet mee eens ben nies ik altijd.

Bij deze film moest ik dus niezen op het einde!

*2,5/5

Vanavond Blood Work kijken op Veronica met Clint Eastwood zal me beter bevallen denk ik :tu:

Bewerkt: door GTARM
Geplaatst:

Harry Potter and the Deatly Hallows Part 1 ; Wel goede film, alleen heb ik 'm gezien in 2D (ik weet niet of er nog 3D versie is uitgekomen) maar ik zag wel dat er dingen gemaakt waren om te vertonen in 3D ( veel draaien), voor de rest tja , je mist zwijnstijn wel een beetje, de actie zit er wel in maar kan beter, Wel veel spanning :puh:

8.5/10

Geplaatst:

The Scorpion King. Ik vond hem wel leuk, zeker niet zo goed als The Mummy 1/2, maar vond hem wel redelijk. 6/10

Belle en het Beest (NL versie natuurlijk): Geweldige film, samen met Keizer Kuzco één van mijn favo Disney films! Belle en het Beest is pure jeugdsentiment en ik vond het erg leuk om weer te zien, ook al moest ik van zoonlief de helft doorspoelen omdat ie 't te eng vond. 9/10

Geplaatst:

De Sint, in de bios :engel:

Wel een leuk verhaal zat er in maar niet super uitgevoerd. Wel leuk las je van allemaal bloed enzo houd :D

Geplaatst:

Gister The Town gekeken bij een vriend. Een erg indrukwekkende maar vooral meedogenloze film. Het gaat over een aantal bankovervallers waarvan er één een soort relatie begint met een vrouwelijke bankmedewerker. Een goede misdaad film met veel actie en vooral goede acteurs. Al met al krijgt deze film van mij een 9/10 als cijfer.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Prince of Persia - The Sands of Time

10/10

Echt veel te goed man, aanrader!! :) De actiescènes mogen er zeker wezen en het verhaal zit zo ongelofelijk goed in elkaar..:)

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...