Cheers. Geplaatst: 17 november 2010 Rapport Geplaatst: 17 november 2010 Hij was gister op comedy central alleen weet ik niet de titel jack black zat erin. >>> Door NandroDavids: Hier hebben we dus niets aan...titel van de film en beoordelen, anders hier gewoon niet posten<<< Reageren
GTARM Geplaatst: 18 november 2010 Rapport Geplaatst: 18 november 2010 (bewerkt) Bangkok Dangerous met Nicolas Cage Geen slechte film hij viel eigenlijk ruzie mee naar alle comentaar wat ik las op het internet. Beetje Steven Seagal achtig en daar houd ik wel van, gewoon lekker lefballerig en vol met actie. Het einde vond ik wel minder, dat zie ik liever anders. Als ik het ergens niet mee eens ben nies ik altijd. Bij deze film moest ik dus niezen op het einde! *2,5/5 Vanavond Blood Work kijken op Veronica met Clint Eastwood zal me beter bevallen denk ik Bewerkt: 18 november 2010 door GTARM Reageren
Cylas Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 Harry Potter and the Deatly Hallows Part 1 ; Wel goede film, alleen heb ik 'm gezien in 2D (ik weet niet of er nog 3D versie is uitgekomen) maar ik zag wel dat er dingen gemaakt waren om te vertonen in 3D ( veel draaien), voor de rest tja , je mist zwijnstijn wel een beetje, de actie zit er wel in maar kan beter, Wel veel spanning 8.5/10 Reageren
Cilly Geplaatst: 23 november 2010 Rapport Geplaatst: 23 november 2010 The Scorpion King. Ik vond hem wel leuk, zeker niet zo goed als The Mummy 1/2, maar vond hem wel redelijk. 6/10 Belle en het Beest (NL versie natuurlijk): Geweldige film, samen met Keizer Kuzco één van mijn favo Disney films! Belle en het Beest is pure jeugdsentiment en ik vond het erg leuk om weer te zien, ook al moest ik van zoonlief de helft doorspoelen omdat ie 't te eng vond. 9/10 Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 november 2010 Rapport Geplaatst: 24 november 2010 Simon Birch, Was een paar dagen gelden op één van die Film1 zenders Reageren
PrioX Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 (bewerkt) Cloverfield Erg leuke film 8/10 Bewerkt: 3 december 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Basssss Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Meet The Spartans: Ge-ni-aal! Er is gewoon niks meer over te zeggen, hij's gewoon te geniaal voor woorden. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 De Sint, in de bios Wel een leuk verhaal zat er in maar niet super uitgevoerd. Wel leuk las je van allemaal bloed enzo houd Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Gister The Town gekeken bij een vriend. Een erg indrukwekkende maar vooral meedogenloze film. Het gaat over een aantal bankovervallers waarvan er één een soort relatie begint met een vrouwelijke bankmedewerker. Een goede misdaad film met veel actie en vooral goede acteurs. Al met al krijgt deze film van mij een 9/10 als cijfer. Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 gister een documantaire over bigfoot Reageren
Basssss Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Inception, een aparte maar schitterende film. Zeker het kijken waard. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 The Ring. Een echte thriller. Leuke film maar echt eng. Voor de rest een dikke 8/10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Prince of Persia - The Sands of Time 10/10 Echt veel te goed man, aanrader!! De actiescènes mogen er zeker wezen en het verhaal zit zo ongelofelijk goed in elkaar.. Bewerkt: 19 december 2010 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.