Guardian1980 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Vanmiddag gekeken. Lekker samen met de vrouw op de bank en chips en bier binnen handbereik. Leuke film, origineel verhaal, goed acteerwerk, wel een beetje lang 9/10 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 Silent Hill, die ik gekregen had van de Sint. Op zich best een leuke film, met een interessant (Maar erg onduidelijk) verhaal en een naar sfeertje. De invloeden uit de gamereeks waren voor mij hier en daar ook te spotten, terwijl ik de games nauwelijks gespeeld heb. Helaas bleef ik na afloop met een hoop vragen zitten, want het verhaal is op sommige momenten nogal vaag en onsamenhangend. Toch een 7.5/10. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Geplaatst: 20 december 2010 In Diana Jones. Hij was weer keihard. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Geplaatst: 24 december 2010 Gisteren Gran Torino gezien. De eerste vijf minuten zat ik me af te vragen naar wat voor slappe baggerfilm ik zat te kijken, maar gelukkig werd het steeds beter. Clint Eastwood speelt zijn rol geniaal, als verzuurde Vietnamveteraan die aanvankelijk aan iedereen een pesthekel heeft. Eerst denk je: 'wat is dat voor rare vent?', maar naarmate de film vordert krijg je steeds meer sympathie voor hem. Ik vond het in ieder geval een goede film met een interessant einde. Een dikke 8.5/10. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Nu op NL3: Vet Hard = Vet goed 8/10 Reageren
GwnHugo Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik heb the Road gezien. Goede film, ook goed geacteerd door viggo. Alleen tijdens kerst past hij toch niet helemaal. Maarja, het is beter dan dat ik naar santa clause 1,2 en 3 moet kijken. Dus een goede film, alleen misschien een beetje op het verkeerde tijdstip. 8.5/10 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Top Gun. 10/10, zonder twijfel. Prachtige film, het verhaal zit perfect in elkaar en dan dat verrassende einde.. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Vanavond TBS gezien op Nederland 3...hele goede film! Ik ben nooit zo'n fan van Nederlandstalige films, maar deze boeide me echt van begin tot eind. Theo Maassen speelde zijn rol ook fantastisch; ik was bang dat ik door zijn cabaret constant het gevoel zou hebben te zitten wachten op een grap, maar dat had ik geen moment. Wel een luguber einde, maar de film zit heel goed in elkaar. Een cijfer geven vind ik wat lastig...het was gewoon een hele goede film. Laat ik 'r dan maar een 8/10 van maken Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 Ik vond TBS op zich wel goed, maar zo kort. Vanavond The Terminal gezien. Leuke film, origineel verhaal, verder niet echt spectaculair ofzo. 8/10 Reageren
Basssss Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Home Alone laatst op TV, erg leuke film. Zeker een kerstklassieker. En Ice Age 3, moest ik verkrijgen voor m'n zusje, maar dat betekend niet dat 'ie zo slecht is dat ik 'm zelf niet kijk. Erg leuke film. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Net Toy Story 3 gekeken, echt een geweldige film. Veel humor en vooral erg leuk en grappig gemaakt door Pixar. Er zitten weer een paar leuke nieuwe personages tussen. Ik was al fan van de Toy Story films maar na deze film nog meer. Dit deel ik vond ik het beste, daarom dus ook een verdiende 10/10. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 New Kids Turbo jonguh! Heel leuk en ik had dit zeker niet verwacht van New Kids. En dat is een goed iets 9.5/10 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Zit nu naar "Trading Places" te kijken. Film uit 1983, met een hele goeie Eddy Murphy 8/10 Reageren
Basssss Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 Asterix en de Olympische Spelen & Asterix en Obelix tegen Caesar, één van de weinige goede films uit Frankrijk. Geniaal gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.