Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Gisteravond Scary Movie gekeken. Heerlijk al die combinaties van horror films in een grappige versie. Enige manier om samen met mijn vriendin horror te kijken als er ook comedie in zit volgens haar. Vanavond One Flew Over The Cuckoo's Nest kijken met me vriendin.

Jack Nicholson is gewoon een geweldige acteur!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Gisteren naar de over-de-top actiefilm Fast & Furious 7 geweest. Klinkt misschien negatief, als je het zo over 'over-de-top' hebt, maar in het geval van Fast & Furious 7 is het eigenlijk altijd wel vermakelijk. Zo ook in dit geval, misschien wel de beste film in de reeks die ooit gemaakt is. Met een mooi, symbolisch eerbetoon aan de overleden Paul Walker aan het eind van de film.

Link to comment
Delen op andere websites

Dennis P. was vanavond op tv, en ik bedacht me dat ik 'm nog nooit gezien had. Prima film voor een lui avondje 6/10

Gebaseerd op het verhaal van de diamantroof middels magnetron. Verblind door liefde besluit een medewerker de kluis leeg te roven en voor ongeveer 20 miljoen aan diamanten in een magnetron-doos mee naar buiten te nemen. Met het meisje waar hij verliefd op is vlucht hij naar Mexico, om er daar achter te komen dat de liefde niet wederzijds is. Hij keert terug naar Nederland en wordt opgepakt bij de begrafenis van zijn vader.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren naar de over-de-top actiefilm Fast & Furious 7 geweest. Klinkt misschien negatief, als je het zo over 'over-de-top' hebt, maar in het geval van Fast & Furious 7 is het eigenlijk altijd wel vermakelijk. Zo ook in dit geval, misschien wel de beste film in de reeks die ooit gemaakt is. Met een mooi, symbolisch eerbetoon aan de overleden Paul Walker aan het eind van de film.

Ik sluit me hier bij aan, al laat ik over-de-top achterwege want het is gewoon, wederom, een brute actie film met vette wagen. Bij het eerbetoon aan Paul Walker voel je de emotie van de acteurs, en besef je je eigenlijk dat ze niet aan het acteren zijn maar het dan ook echt menen.

RIP Paul Walker.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals vanmiddag vermeldt: One flew over the cuckoo's nest gekeken. Prachtige film over psychiatrische inrichting met in de hoofdrol Jack Nicholson die daar de boel op stelten zet. 8/10

Daarna nog The Pacifier gekeken met Vin Diesel die gaat oppassen op kinderen wiens vader vermoord is voor een geheim programma genaamd: Ghost. Aardige film. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Heb twee dagen geleden Hannibal gekeken omdat ik hem paar dagen had opgenomen. Het was echt een super ranzige film, en ik had sommige stukjes echt niet verwacht, maar het had wel een interessant verhaal. Ik moet zeker nog eens silence of the lambs bekijken om de film meer te begrijpen, maar de film zelf verdient sowieso wel een acht! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Onlangs nog Focus gaan kijken in de bioscoop. Bwa. Tsja, vermakelijk, maar daar blijft het bij. Het einde was misschien goed gevonden, maar de uitvoering was dan weer te veel van het goede, als je het mij vraagt. Een beetje overdreven, maar ach.

Link to comment
Delen op andere websites

It Follows

Deze film wist de spanning er echt goed in te houden, want er kon altijd wel wat gaan gebeuren.

Het is zeker een aanrader voor de horrorfans.

cijfer: 75/100

Btw, ik was gister pas om 01:45 thuis

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

The longest ride

Verwacht geen nieuw soort film want het is weleens eerder gedaan.

Maar het is wel prachtig in elkaar gezet met hele goeie acteurs en goeie chemie.

Het zijn 2 films in een eigenlijk van verleden en flashbacks naar het heden die samen vloeien, met vele emoties en beslissingen waarin liefde en spullen een rol spelen.

Een bepaalde originaliteit, hoewel simpel toch sterk, charming and lovely with a heart.

Run all night

De laatste tijd heel veel Liam neeson films en ook nog eens dezelfde genre, waarbij deze film nog veel lijkt op de andere. Het is een prima opgezette simpele film en het verhaal is goed.

De muziek past er goed bij en geeft het een prima sfeer. Maar het is de zoveelste die bekend is en niks nieuws te bieden heeft, maar is nog wel beter dan Taken 3.

La famille Bélier – een aanrader

Een prachtige originele film die zeker ontroert het heeft een hart. Vond het in ieder geval erg interessant en verassend, het heeft een andere aanpak dan je normaal ziet.

Over een familie die doof is behalve de dochter en hoe ze samen werken, en keuzes te maken hebben die de toekomst veranderd in verschillende aspecten. De familie is centraal maar het zingende vogeltje moet kunnen vliegen, en dat is erg mooi gefilmd zeker op het einde hoe zelfs de doven wordt bereikt heel emotie vol.

Grappig en leerzaam en op een bepaalde manier charmant gedaan. Is zelfs beter dan de film untouchables destijds. Ga zeker nog een keer.

Link to comment
Delen op andere websites

The Hangover I en II.

Deel 1 vind ik beter dat deel 2. Verhaal is wat beter. Al de gebeurtenissen in deel 2 zijn voorspelbaar. Las Vegas is natuurlijk de beste stad voor deze film. Ik moet altijd hard lachen om die Chinees Chow. "So long, gayboys!"

Part 1 - 8/10

Part 2 - 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Home (3D)

Deze film heeft duidelijk als doelgroep kinderen, hoewel er ook wat mensen van mijn leeftijd in de zaal zaten.

Ik wilde hem graag zien door de trailer en het feit dat DreamWorks hiervoor altijd leuke films had.

Verder werden er 5/13 songs gezongen door Rihanna wat het voor mij ook niet deed.

cijfer: 55/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

50 Shades of Grey

Mr Grey heeft mommy issues. Deze film is een typische wijvenfilm, maar met nóg minder inhoud dan de stereotiepe wijvenfilm. Verschrikkelijk. Hoofdactrice mocht overigens een pak knapper zijn..

4.2/10, IMDB heeft het bij het rechte eind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...