Jump to content

Laatst bekeken film


Trax

Recommended Posts

Bios.

The water diviner

Een mooie sterke fascinerende film, prima acteurs ook alhoewel Olga kurylenko van een hele ander afkomst is dan ze hier speelt?

Meesterlijk in het overbrengen van sfeer en emotie in de tijd van toen, dat je jezelf erin waant en je vasthoudt tot het einde. Mooie landschappen die voorbij komen geven er iets extra’s aan.

Je kunt wel merken dat er veel aan de film gedaan is. Het laat de vele kanten zien van beide kanten van de oorlog en t einde van het ottomaanse rijk, een film die je niet veel ziet.

De boskampi’s

Beetje Flodder-achtige stijl, goed vermaak en grappig en een beetje origineel.

Voor NL’s maatstaven een beste film.

Get hard

Best een aparte iets wat originele film, het laat eens iets anders zien dan normaal van dit type soort films. En het klikt wel goed met beide humor van deze heren.

Goed verhaal, leuke humor waaronder vele dubbelzinnigheden, verrassende scenes.

Big game

Als je hier heen wilt om Samuel L Jackson bad ass zoals gewoonlijk te zien, moet je hier niet naar toe vanwege dat. Ondanks the big bad boys doet de jongen er niet voor onder en staat echt z’n mannetje. Een goeie sterke film met mooie achtergronden, en special effects zijn heel goed in bepaalde scenes. Maar het is niet te serieus zit zeker ook wel wat humor in.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    261

  • GuitarGuy666

    101

  • MegaPilot

    93

  • studio dewolf

    89

Na de hype tussen Floyd Mayweather en Pac-man heb ik besloten deze films te kijken.

De laatste films die ik gezien heb afgelopen week zijn: Rocky I, II en III.

De film gaat over Rocky Balboa (Silvester Stallone). Hij is een amateuristische bokser, heeft weinig geld, maar wel een goed hart. Hij is verliefd op Adrian, die in deel 1 bij de dierenwinkel werkt en tevens zus is van zijn beste vriend Paulie. Rocky krijgt zomaar kans om voor de grootste titel van de wereld te boksen tegen Apollo Creed.

De film gaat vooral over doorzettingsvermogen en kracht om je doel te bereiken.

In deel 2 wint hij de wereldtitel in een revanche tegen Apollo Creed met een knock-out.

In dit deel krijgen Adrian en hij samen een kind en hij wordt Rocky Jr. genoemd.

In deel 3 vecht Rocky tegen Clubber Lang(Mr.T). Hij verliest dit gevecht en komt in een neerwaartse spiraal terecht. Zijn trainer Mickey (Burgess Meredith) overlijdt aan een hartaanval en dit breekt Rocky op. Dan komt Apollo Creed om de hoek kijken en hij pakt de training met Rocky op. Hij wint uiteindelijk de titel weer terug.

Super films met een goed verhaal en boodschap achter de film.

Rocky I (8,3/10) - Goed verhaal, bijzondere karakter-setup, liefde voor elkaar, emotioneel einde als Rocky de wedstrijd uitbokst, maar uiteindelijk verliest.

Rocky II (7,2/10) - Leuk verhaal, emotioneel einde waarin Rocky voor de televisie met alle liefde zijn vrouw groet.

Rocky III (7,0/10) - Goed verhaal over doorzettingsvermogen en tegenslagen in het leven en er uiteindelijk bovenop komen.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Cobain: Montage of Heck

Een zeer goede biografie over het leven van de rockster uit de band Nirvana: Kurt Cobain. Je ziet heel goed hoe hij zich voelt, en wat hem dwars zit. Echt een film die de moeite waard is om te kijken. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mad Max: Fury Road (2015, met onder andere Tom Hardy en Charlize Theron)

Mad Max gaat - uiteraard - over Max, in een wereld waarin de één nog gekker is dan de ander. De mensheid is gebroken, water is een schaarste en degenen die daarover beschikken hebben de macht. Max zal dat in deze film wel eens eventjes oplossen. Voor de rest is Mad Max vooral een strijd om te overleven, eigenlijk niets meer en niets minder. Totaal over-the-top achtervolgingen, waarbij de vluchtende partij een vrachtwagen met een lading brandstof bestuurt, vergezeld van een stel mooie dames, en de achtervolging bestaat uit mannen met maskers, polsstokspringende idioten en een gitarist die bovenop een auto met gillende boxen de sfeer erin probeert te houden. Totaal gestoord dus. Best leuk in het begin, maar tegen het einde bloedt de film een beetje dood.

7/10

11458097_width473.jpg11509764_width484.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

Pitch perfect 2

Vind deze sequel niet zo geslaagd als deel 1, ze zijn zoekend naar iets wat ze hadden maar zijn de weg kwijt. Hierdoor zakt het wat in ook omdat er niet zo gezongen wordt als in deel 1.

De groep zelf heeft ook andere leden, als het al bizar was hiervoor dan nu helemaal.

Maar hierin zit eigenlijk ook wel de grap, het is genant, apart, vreemd, hilarisch. En ook lachwekkende teksten van sommige. Maar ze komen terug op het einde erg mooi gedaan!

Mad max: fury road 3d

De 3d was niet echt nodig geweest. Het is blijkbaar een reboot wat prima is want het er zit teveel tijd tussen de laatste film, en het is nog aardig dezelfde stijl.

De sfeer van de film is uitstekend, al zit er weinig verhaal in het is gewoon overleven een doel bereiken dat iets anders wordt. De actie en achtervolgingen wat het voornamelijk is is behoorlijk goed gedaan. In het algemeen is het plaatje zeer goed, maar vind de andere mad max films leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

Poltergeist (3D)

Ik vond dit hele spannende film en moet zeggen dat ik hem stiekem beter vond dan het origineel.

Waarschijnlijk kwam dit door de schrikmomenten en de humor.

cijfer: 75/100

Project T

Ik vind het nog steeds jammer dat deze film in Nederland niet de originele titel ''Tomorrowland'' mag dragen door copyright regels.

Maar verder was dit een leuke Sciencefiction van Disney met George Clooney in de hoofdrol.

cijfer: 75/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Zonet in een impulsieve bui Ex Machina gekeken.

Wauw, wauw, wauw, ik sta versteld. Wat een fantastische film! Niet alleen een genot voor het oog, maar ook goed geacteerd (ik kende de acteurs niet), en het verhaal... Verdorie, dat spookt nog wel even door mijn hoofd. Enorme aanrader!

9,5/10

Edit: Oké, Oscar Isaac kende ik dus wel, doet er niet toe.

Link to comment
Delen op andere websites

American Sniper

Je leeft echt mee met Chris Kyle in deze film. De omgeving is erg realistisch weergegeven, en je weet precies hoe hij zich voelt in sommige situaties. Ik vind films over oorlogen erg interessant om te zien, en deze staat hoog in mijn favorieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Shrek forever and after

Weer een leuke klassieker van DreamWorks. De film is een beetje een chaos maar wel leuk. Shrek is een echte vader en mist het om een echte oger te zijn. Dus tekent hij een contract van repelsteeltje zodat hij weer voor één dag oger kan zijn. Maar hij word belazerd waardoor alles veranderd. Veel humor, droge momenten en leuke stukjes, de ideale familie film. Leuk voor jong en oud. Alleen een beetje een slecht einde van de Shrek film reeks. Ik geef hem een 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Spy

Ik vond dit echt een hele grappige Komedie met Melissa McCarthy in de hoofdrol.

Daarnaast was het ook leuk om Jason Statham in zo'n film te zien spelen aangezien ik hem eigenlijk alleen ken van de Actie films.

cijfer: 85/100

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

American Sniper.

één kogel, die kan het verschil maken tussen leven en dood.

Het laat je zien hoe de oorlog een gevolg op je kan hebben zowel fysiek als mentaal. Van een auto achter je, tot een hond die met een kind speelt.

Kortom een prachtig verhaal met een eerbetoon aan Chris Kyle.

8.5/10

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Bios.

-Poltergeist 3d

Was zeer benieuwd naar deze remake en of het kon tippen aan de oude klassieker.

Wat ieder geval opvalt is dat met alle nieuwe tech en special effect tegenwoordig, veel meer gedaan kan worden helaas is dit niet gebruikt. Zit zelfs minder in helaas en het is anders.

Vind wel dat beide niet onder doen van elkaar, de sfeer is goed, verhaal is oké maar armer aan props dan zou moeten, special effects heel mooi geloofwaardig maar tammer.

Sowieso raar dat niemand iets hoort in de buurt?

Wil je de charme, opbouw, goeie visueels etc… kijk dan vooral naar de originele film.

-Project t / tomorrowland

Ik had een bepaalde verwachting wat uiteindelijk anders was dan ik dacht.

Het heeft wel een aantal lessen over: dromen, hoop, fantasy en zoveel meer.

Goed verhaal, prima en mooie special effects, herkenbare scenes uit verschillende films. De cast is prima gekozen al wat ongebruikelijk maar het werkt.

Alleen jammer dat het wat fouten heeft en bepaalde dingen niet verder uitgelegd. Hoewel sommige mysteries interessant zijn. O.a hoe de eifel wordt gebruikt is iets nieuws.

-Ventoux

De film is aardig maar vooral voor mensen die iets met fiets sport houden, want dat laat het voor het meeste gedeelte zien. Verder flash backt het af en toe naar het verleden en over onuitgesproken dingen. Leuke cast maar met veel taalgebruik.

Het had ook wat beter uitgewerkt kunnen worden, aangezien er wat info weg gelaten wordt en niet alles duidelijk is.

-Child 44

Een prima film met een duistere sfeer. Acteurs doen het prima. Afgezien van stukje geschiedenis heb ik niet echt het gevoel gehad dat er veel in zat.

-De surprise

Wie dacht dat dit een moederdag film was is mij een raadsel?

Gezien de NL films van afgelopen tijd is dit een wat originelere insteek iets wat nieuw ook.

Prima verhaal met een leuke twist erin, apart gekozen acteurs maar het werkt wel en mooie locaties ook! Grappig, aandoenlijk, spannend.

-San andreas 3d

Nou eigenlijk net als elke rampen film die er is, maar deze doet het een stuk beter.

Maar het is een goeie en spannende film en de acteurs goed gekozen, mooie beelden ook vanuit de lucht en verschillende scenes. Maar toch her en der wat storende foutjes.

En ik lees dat kylie Minogue hier in zat, ik had haar niet eens herkend!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...