.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Me Was Tricked was beetgenomen ! Bewerkt: 27 januari 2006 door Tales Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Vet ! Maar is dit echt waar allemaal? Heb jij een brief gekregen? Als het waar is het wel vet maar het zal wel een groot spel zijn, Alleen het is wat raar als je van London naar san andreas rijstt helemaal je kan er niet zomaar even met de auto heen.. EDIT: het staat wel op deze siteGTA LVS? Maar ik denk niet dat het waar is. Bewerkt: 5 januari 2006 door C-J_Redman Reageren
Lantyz Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik vind het een heel, heel sterk verhaal... Rockstar is altijd heel zuinig met haar informatie over de nieuwe GTA. Daarbij komt dat er altijd onzinmailtjes worden rondgestuurd die zogenaamd van Rockstar zijn, maar naderhand nep bleken te zijn. Ik vrees dat je bent beetgenomen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Vet ! Maar is dit echt waar allemaal?Heb jij een brief gekregen? Als het waar is het wel vet maar het zal wel een groot spel zijn, Alleen het is wat raar als je van London naar san andreas rijstt helemaal je kan er niet zomaar even met de auto heen.. EDIT: het staat wel op deze siteGTA LVS? Maar ik denk niet dat het waar is. Dus als ik het goed begrijp is dat informatie over een mod die gaat uitkomen. @ hieronder: volgens mij bedoelen ze met de nieuwe gta, hun mod die nieuw is... Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Nou die site is wel een mod ja! Maar es staat in 1 keer info over de nieuwe GTA zullen ze daar niet gewoon de mod mee bedoelen? Meschien hebben hun een foutje gemaakt. Het zal wel weer onzin zijjn, Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Nou die site is wel een mod ja!Maar es staat in 1 keer info over de nieuwe GTA zullen ze daar niet gewoon de mod mee bedoelen? Meschien hebben hun een foutje gemaakt. Het zal wel weer onzin zijjn, dat denk ik niet ... want GTA london zit niet in de LVS mod ! maar het zal wel Bullshit zijn sorry dat ik hier een topic over gemaakt heb !! Bewerkt: 5 januari 2006 door Tales Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Ik ben niet blij met LONDEN. Maar ik geloof nog steeds niet hij komt pas in 2007. Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Waarom zou je niet blij met London zijn>? Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 omdat londen een saaie stad is helemaal plad enzow,, ene ik denk dat het echt zwaar gelul is..rockstar zou denk ik nooit een reamake er in douwen,, en zeker niet in deze combo, ik bedoel steden die in amerika liggen,, hoe willen ze dat doen? nieuw level make om ze aan elkaar te legen? naja neej ik dnek dat het grote bull shit is , en dat ze meschien wel aleen londen doen.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Waarom zou je niet blij met London zijn>? Alles MR.Vriecetti zegt Ik zelf ben ook geweest naar Londen nja sorry ik vond er NIKS aan.(Althans mijn mening) Barcelona of Milan vond ik nog beter. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik denk ook dat dit onwaarschijnlijk is. 4 Steden in een GTA. Dat zou een hele grote GTA worden. Ik ben ook in London geweest en vond er ook niks aan. Die stad is dodelijk saai. Ik denk dat ze bezig zijn met een nieuwe GTA Reageren
Rekam Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Als ze weer Londen pakken, dan zullen de makers van The Getaway wel discussiëren. Ik vind toch dat er in de nieuwste GTA wel wat verandering moet zitten. Reageren
SamShine Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik vind toch dat er in de nieuwste GTA wel wat verandering moet zitten. Er zit ook verandering in, als dit waar is: Sneeuw, Orkanen (vet tijdens bendeoorlog ) en meer. ONTOPIC: Als dit waar is verklaar ik mezelf heilig, dat word dan z'n goeie GTA, als je meer info krijgt post het dan hier. Reageren
Jack Mercer Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Als dat waar is wat er in die mail staat: OMG OMG OMG! Die game gaat zo rulen. Alleen... Tommy of Claude!? Ik kan nie kiezen! Misschien is het té mooi om waar te zijn... Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als dat komt hebben ze wel 2 dvd's nodig lijkt me! Als ze al die steden doen... London is meschien saai maar ze kunnen het wel leuk maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.