Jump to content

Geruchten via mail


.Sharingan

Recommended Posts

Vet ! Maar is dit echt waar allemaal?

Heb jij een brief gekregen?

Als het waar is het wel vet maar het zal wel een groot spel zijn, Alleen het is wat raar als je van London naar san andreas rijstt helemaal je kan er niet zomaar even met de auto heen..

EDIT: het staat wel op deze siteGTA LVS?

Maar ik denk niet dat het waar is.

Bewerkt: door C-J_Redman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een heel, heel sterk verhaal... Rockstar is altijd heel zuinig met haar informatie over de nieuwe GTA. Daarbij komt dat er altijd onzinmailtjes worden rondgestuurd die zogenaamd van Rockstar zijn, maar naderhand nep bleken te zijn. Ik vrees dat je bent beetgenomen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Vet ! Maar is dit echt waar allemaal?

Heb jij een brief gekregen?

Als het waar is het wel vet maar het zal wel een groot spel zijn, Alleen het is wat raar als je van London naar san andreas rijstt helemaal je kan er niet zomaar even met de auto heen..

EDIT: het staat wel op deze siteGTA LVS?

Maar ik denk niet dat het waar is.

Dus als ik het goed begrijp is dat informatie over een mod die gaat uitkomen. ;)

@ hieronder: volgens mij bedoelen ze met de nieuwe gta, hun mod die nieuw is...

Link to comment
Delen op andere websites

Nou die site is wel een mod ja!

Maar es staat in 1 keer info over de nieuwe GTA zullen ze daar niet gewoon de mod mee bedoelen?

Meschien hebben hun een foutje gemaakt.

Het zal wel weer onzin zijjn,

dat denk ik niet ...

want GTA london zit niet in de LVS mod !

maar het zal wel Bullshit zijn

sorry dat ik hier een topic over gemaakt heb !!

Bewerkt: door Tales
Link to comment
Delen op andere websites

omdat londen een saaie stad is helemaal plad enzow,,

ene ik denk dat het echt zwaar gelul is..rockstar zou denk ik nooit een reamake er in douwen,, en zeker niet in deze combo, ik bedoel steden die in amerika liggen,, hoe willen ze dat doen? nieuw level make om ze aan elkaar te legen? naja neej ik dnek dat het grote bull shit is , en dat ze meschien wel aleen londen doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat dit onwaarschijnlijk is. 4 Steden in een GTA. Dat zou een hele grote GTA worden. Ik ben ook in London geweest en vond er ook niks aan. Die stad is dodelijk saai. Ik denk dat ze bezig zijn met een nieuwe GTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind toch dat er in de nieuwste GTA wel wat verandering moet zitten.

Er zit ook verandering in, als dit waar is: Sneeuw, Orkanen (vet tijdens bendeoorlog _O_ ) en meer.

ONTOPIC:

Als dit waar is verklaar ik mezelf heilig, dat word dan z'n goeie GTA, als je meer info krijgt post het dan hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...