Jump to content

wat moet


Rullez

Recommended Posts

in San Andreas heb ik me erg geërgerd aan de fogging en de pop-up.

ik vloog 1x met een hydra over het platte land, ontplof ik in eens en daarna kwam er pas een boom tevoorschijn. dat moet dus anders in de volgende GTA

Link to comment
Delen op andere websites

in San Andreas heb ik me erg geërgerd aan de fogging en de pop-up.

ik vloog 1x met een hydra over het platte land, ontplof ik in eens en daarna kwam er pas een boom tevoorschijn. dat moet dus anders in de volgende GTA

Hehe!

Je moet nu al een deglijke computer hebben! als er zelf geen beetje vertraaging op mag zitten zal je toch nog enkele euros mogen neer tellen! :D

Voor mij zou er eidelijk een keer echte wagens in mogen komen!

Link to comment
Delen op andere websites

in San Andreas heb ik me erg geërgerd aan de fogging en de pop-up.

ik vloog 1x met een hydra over het platte land, ontplof ik in eens en daarna kwam er pas een boom tevoorschijn. dat moet dus anders in de volgende GTA

Hehe!

Je moet nu al een deglijke computer hebben! als er zelf geen beetje vertraaging op mag zitten zal je toch nog enkele euros mogen neer tellen! :D

Voor mij zou er eidelijk een keer echte wagens in mogen komen!

waar heb je het over,

ten eerste heb ik SA op de PS2

en ten tweede heeft fogging en pop up nix temaken met vertraging. :duh::ch::ch::duh:

fogging is als je niet zo ver kan kijken in het spel.

pop ups zijn dingen die opeens in beeld komen omdat ze telaat ingeladen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

in San Andreas heb ik me erg geërgerd aan de fogging en de pop-up.

ik vloog 1x met een hydra over het platte land, ontplof ik in eens en daarna kwam er pas een boom tevoorschijn. dat moet dus anders in de volgende GTA

Da AI van de characters. Ze moeten levendiger zijn.

Deze 2 dingen zou ik ook anders willen zien in de volgende GTA's. Ik erger me eraan als de characters de hele tijd tegen de muren lopen...

En ik zou ook wel eens verder kunnen zien in een GTA spel.

gta-freak2

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

in San Andreas heb ik me erg geërgerd aan de fogging en de pop-up.

ik vloog 1x met een hydra over het platte land, ontplof ik in eens en daarna kwam er pas een boom tevoorschijn. dat moet dus anders in de volgende GTA

Da AI van de characters. Ze moeten levendiger zijn.

Deze 2 dingen zou ik ook anders willen zien in de volgende GTA's. Ik erger me eraan als de characters de hele tijd tegen de muren lopen...

En ik zou ook wel eens verder kunnen zien in een GTA spel.

gta-freak2

Yes the same by me... Ik erger me er ook aan als ped's tegen muren aanlopen alsof ze gewoon rondwandelen en doen als of er niks aan de hand is. En ook bij je eigen charakter zoals Tommy Vercetti of CJ, zelf kunnen die ook gewoon tegen de muur aanlopen alsof er niks aan de hand is. Dat staat af en toe best dom, ik krijg het in het echt niet voor elkaar om tegen een muur te lopen en ook nog te bewegen alsof je gewoon normaal wandelt hoor! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Echte automerken, echte reclame (Coca-Cola ofzo :puh: )
Zou inderdaad wel gaaf zijn.. Nog realistischer....

Maar goed, kans is klein denk ik, geen fabrikant zal geassocieerd willen worden met zo'n geweldadig spel.. Wel zijn er veel look-a-likes, zoals vele automodellen, maar die zien er zo uit dat je het origineel herkent maar dat je nergens kan zien wat voor merk het nou eigenlijk is. Vandaar ook die fictieve namen.. De fabrikant kan daar ook niks aan doen..

Maar goed, ontopic.

Ik zou wel een rioolsysteem willen zien in de nieuwe gta, zodat je via het riool kan ontsnappen e.d. Ook vind ik dat de A.I. een beetje beter mag zijn. Wat slimmere acties van de agenten, voetgangers en verkeer maakt het wat realistischer...

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Echte automerken, echte reclame (Coca-Cola ofzo :puh: )

Dit gaan ze toch niet doen... Dat is heel erg duur, dus je moet het dan met mods doen!

Ja, ik weet het, het is een verre droom. Ze zouden van ieder merk, bedrijf toestemming moeten krijgen... Hoewel het toch een mooie vorm van reclame zou zijn aangezien gta zo succesvol is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...