Ice Cold Killa Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Betere graphics, meer mogelijkheden en beter gemaakt modellen van mensen en auto's. Reageren
Fizzle E Geplaatst: 20 maart 2006 Rapport Geplaatst: 20 maart 2006 Als je de Story Line hebt uit gespeeld bij SA weet ik prezies wat je mist : Je kunt sweet en cesar nooit meer zien of ophalen dat is saai alleen met die droge grove-kereltjes, het zal veel leuker zijn als je sweet op kan halen en met hem een gang war kan starten tegen ballaz ofzo Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Ik iriteer me altijd aan de bug met die bomen (de textuurs zijn nog niet geladen maar de collisons wel) bug! Reageren
CJ tha Kok Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik hoop dat de politie veranderd, want de politie is als ware alleen voor bijvoorbeeld: CJ in de gaten aan het houden. Ze moeten meer met andere dingen bezig zijn mensen aanhouden voor drugs bezit, mensen aanhouden voor overtredingen & voor onderzoek van moordaanslag gewoon iets meer realistischer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.