VforV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Take-Two heeft gemeld dat er een nieuw Grand Theft Auto spel voor de PSP aan het ontwikkelen is. Deze game zal in nog dit jaar verschijnen. Er is nog geen titel voor de game genoemd, maar vermoedelijk gaat het om een afgeleide van Grand Theft Auto: Vice City. De vorige PSP-titel, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, was namelijk een spin-off van Grand Theft Auto 3. Het blad EGM suggereert middels een simpele rekensom dat de titel van deze nieuwe PSP game, Grand Theft Auto: Vice City Stories zal gaan worden. BRON: www.arena51.be
eggie123 Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 lijkt met niet.. het was de bedoeling om een geheel nieuwe gta te maken dan word het denk ik geen geen VC... miss heeft het wat te maken van gta londen een tijd geleden
J.V.D Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Er komt inderdaad Vice City Stories dit staat ook op de site van Take 2 Games
AmsterdamBoy Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Het heeft pas echt bewijs waneer Rock* het zegt
VforV Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Ik hoop wel dat hij beter wordt dan LCS want daar had ik wel beter verwacht.
LucasV Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ja, dit las ik ook en wou er ook een onderwerp over starten. Maare, ik hoop echt dat het Vice City Stories gaat worden. Vice City vond en vind ik nog steeds de mooiste stad die Rockstar heeft neergezet. Bewerkt: 6 januari 2006 door LucasV
quinton Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 als het vice city word hoop ik wel op meer veranderingen kwa stad, want dat vond ik vergeleken met liberty city in lcs en gta3 wel tegenvallen. bijvoorbeeld een heel nieuw eiland erbij doen!!!
Matiscus Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Inderdaad, heb vandaag ook veel dingen gelezen. Dat er een Vice City Stories uitkomt. Ben de webpagina vergeten. Ik vind LCS wel goed. Toch voor zo een een klein ding, gelijk de PSP. Ik hoop dat je nou wel kan zwemmen. Want ik rij altijd in het water. Greetz Matiscus
VforV Geplaatst: 7 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik hoop dat je nou wel kan zwemmen. Want ik rij altijd in het water. Greetz Matiscus Ja, dat zou goed zijn!
bigG Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik denk niet dat dat gaat lukken vanwege het feit dat je in GTA VC ook niet kon zwemmen (dus ik bedoel als een soort argument, niet dat het niet mogelijk is om in te stellen door R*). Wie zou het hoofdpersoon worden denken jullie? Waarschijnlijk speelt het zich af voor Vice City dus ik denk Lance of Kent Paul. Of mischien Phil of Omberta Robina. Wat denken jullie?
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Mmm ik weet het niet, waarschijnlijk een heel nieuw poppetje... Ik zou het eigenlijk niet weten..
Svenie Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 klinkt leuk een gta vice city stories ik hoop op een hoofdpersonage dat we nog niet gezien hebben
Typhoon Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dan komt zeker ook gta san andreas stories[/b ]
GTA-Freak2 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ik hoop echt dat het niet Lance gaat zijn als hoofdpersonage. Want ik was al blij genoeg toen ik hem mocht doodschieten!! Ik zou het fijner vinden als het phill zou zijn ofzo. Ook al denk ik niet dat hij veel kans maakt. gta-freak2
eggie123 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 okeej lees eens iets beter.. het gaat bij de nieuwe op de psp niet om een port of een opgepoeste versie een 'Brand New' dus GTA:VCS slaat nergens op.. dat is niet de waarheid.. het word geen Vice City: Deze game, die de codenaam Grand Theft Auto PSP draagt, zal dus geen port of opgepoetste versie van een vorig Grand Theft Auto-spel zijn. Misschien is het een vervolg op Grand Theft Auto: Vice City, of San Andreas, maar dat weet nog niemand. De geruchtenrubriek van het Amerikaanse gamesblad Electronic Game Monthly ('EGM') heeft wel de naam Grand Theft Auto: Vice City Stories genoemd. Aan de andere kant wordt in het persbericht gesproken over een all-new Grand Theft Auto. Als releasedate is voorlopig nog alleen '2006' opgegeven. Dus Vice City word het niet!!
Recommended Posts