Jump to content

GTA Vice City Stories?


VforV

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    7

  • eggie123

    5

  • AmsterdamBoy

    2

  • LucasV

    2

Rockstar is momenteel druk bezig met de ontwikkeling van de actiegame Grand Theft Auto: Vice City Stories. Dit blijkt uit een vastlegging van het product bij het patentbureau op 21 maart.

Vice City Stories zal waarschijnlijk een afgeleide zijn van Grand Theft Auto: Vice City, vergelijkbaar met Grand Theft Auto: Liberty City Stories dat een afgeleide was van GTA 3. Net als Liberty City Stories verschijnt Vice City Stories waarschijnlijk als eerste voor de PSP. Take-Two bevestigde eerder al dat er eind dit jaar een nieuwe Grand Theft Auto-game voor de PSP zal verschijnen. Er is echter nog geen officieel persbericht van de publisher Take-Two verschenen die de naam Vice City Stories bevestigt.

Bron: http://www.arena51.be/ps2/news/item.php?id=11396&ttl=0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las dit nieuws vanmiddag ook al, ja. Ik weet nog niet of ik het moet geloven, ik wacht wel af. Wel een beetje raar dat Rockstar eerst beloofd dat ze een totaal nieuwe GTA gaan maken, maar dat achteraf toch niet doen. Maarja, mij pakken ze er niet mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou het wel mooi zijn moest die gta uitkomen.Dan kan ik weer vergelijkingen zoeken tussen de gewone Vice City en de Stories.Maar ja wat wordt die gta erachter San Andreas Stories :? .Het beste wat we kunnen doe is afwachten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou het wel mooi zijn moest die gta uitkomen.Dan kan ik weer vergelijkingen zoeken tussen de gewone Vice City en de Stories.Maar ja wat wordt die gta erachter San Andreas Stories :? .Het beste wat we kunnen doe is afwachten. :)

GTA San Andreas past niet op een UMD disc.

Misschien als ze het spel grafisch flink verlagen en wat minder filmpjes erin zetten, zou het misschien moet lukken.

Maar volgens mij toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gezellie, weer meer verhaal! Het mooie vind ik van een spel als Liberty City Stories dat je meer en meer te weten komt over een bepaalde stad. We weten al van aardig wat gebouwen en mensen in Liberty City hun geschiedenis en functie door GTA3, GTA San Andreas, GTA Advance en GTA LCS. Dus van mij mag nu VC aan de beurt zijn, aangezien daar in het oorspronkelijke spel ook nog veel dingen te onbenut zijn gelaten vind ik (denk aan het inmense strand, de militaire basis, het vliegveld en meer: allemaal worden ze vrijwel niet gebruikt in missies).

Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas past niet op een UMD disc.

Misschien als ze het spel grafisch flink verlagen en wat minder filmpjes erin zetten, zou het misschien moet lukken.

Maar volgens mij toch niet.

Ze kunnen ook één of 2 staten nemen (zoals het Las Venturas Stories gerucht). Trouwens, ondertussen zijn we al wat verder dan en is de UMD-capaciteit hopelijk wat verhoogd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Ik denk niet dat dat gaat lukken vanwege het feit dat je in GTA VC ook niet kon zwemmen (dus ik bedoel als een soort argument, niet dat het niet mogelijk is om in te stellen door R*).

Wie zou het hoofdpersoon worden denken jullie?

Waarschijnlijk speelt het zich af voor Vice City dus ik denk Lance of Kent Paul.

Of mischien Phil of Omberta Robina.

Wat denken jullie?

Victor Vance, in voorfilmpje van gta vc, broer van lance

>>> Door Dizzee: Kijk je wel even naar de datum van de vorige posts voor je een berichtje neerzet. Dit topic is 2 jaar oud, het is nu inmiddels wel bekend wie de hoofdpersoon is. :7

:slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...