Rekam Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Als het toch een VCS zou worden, dan mag R* voor mijn part stoppen met GTA's te maken. Ze vallen gewoon in herhaling.
quinton Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 (bewerkt) Ik hoop echt dat het niet Lance gaat zijn als hoofdpersonage. Want ik was al blij genoeg toen ik hem mocht doodschieten!! Ik zou het fijner vinden als het phill zou zijn ofzo. Ook al denk ik niet dat hij veel kans maakt.gta-freak2 ik vond lance eigenlijk wel een coole dude misschien komt omdat zijn neppe voornaam een beetje op die van mij lijkt Bewerkt: 7 januari 2006 door quinton
Mr. Vriecetti Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 na verbeterde versie van gta vc lijkt mij eighenlijk wel een goed idee.. hoewel ik dan wel hoop dat ze tommy vercetti als hoofdpersoon laten.. en ik denk eigenlijk dat dat van vc stories wel een goed idee zou zijn, aleen ben ik bang dat ze dan nog minder aan passen dan in lcs..
eggie123 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 het word een compleet nieuwe game dus geen port of opgepoeste versie.. zijn rockstars woorden dus dan kan het geen VC worden want dan is het een port of en opgepoeste versie.. het word een nog niet bestaand verhaal stad ect.. personages enz...
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Ze brengen er wel 2 uit. Op de PSP. Heb ik ergens gelezen, in totaal nieuw. En GTA VCS. Kan wel mis zijn. Maar ik denk toch wel dat het zal komen. Greetz Matiscus
LucasV Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 EGM zei deze week ook al dingen over Zelda die niet waar bleken te zijn... Van mij mag het wel Vice City worden.
eggie123 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 In een vandaag uitgebracht persbericht heeft Take-Two interactive de financiele cijfers van het afgelopen jaar bekend gemaakt, en de prognoses voor het komende jaar. Naast de saaie cijfers voor de beleggers, stond er echter ook een heel interesant nieuwtje in het persbericht. Voor het tweede kwartaal van 2006 staat de release van LCS voor de PS2 geplanned. Tevens zal er in 2006 een geheel nieuwe GTA versie worden uitgebracht voor de PSP. Bron: www.gtagames.nl zelf natuurlijk!! Is lezen werkelijk zow moeilijk?.. dus geen VC!
Velaro Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Zolang R* niets bevestigd is het niet zeker,hoe weet je nou dat het Officieel nieuws is
eggie123 Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 omdat R* dit aan heeft gekondigt.. 2 games LCS naar ps2 en een brand new game for psp(nieuwe gta dus) dus geen VC of SA of een andere port..
Shorty_D Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Oftewel Er komt geen port van Vice city al bestaat er natuurlijk altijd een mogelijkheid. Het kan natuurlijk ook verband zijn tussen de Nieuwe Game op de PS3 en op de PSP. Lijkt me misschien wat meer in het vakje mogelijkheden. Zeg zelf met PS3 verkoop alleen is wat minder dan met de PSP erbij(ook van playstation dus het is mogelijk).
Crappy-Apple Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 ik hoop voor psp dat ze is een stad in philadelphia of zo gaan pakke
VforV Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Het beste wat we dus kunnen doen is afwachten
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik word echt ziek van die psp De pixels gaan dood en de games die gta voor psp uitbrengt slaan ook nergens op, de story line is veel korter en het scherm is klein. Rock* kan zich beter op een gta gaan storten die wat mij betreft nog veel groter dan San Andreas wordt. En dan heb ik ook best wel het geduld om een paar jaar te wachten
VforV Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik word echt ziek van die psp De pixels gaan dood en de games die gta voor psp uitbrengt slaan ook nergens op, de story line is veel korter en het scherm is klein. Rock* kan zich beter op een gta gaan storten die wat mij betreft nog veel groter dan San Andreas wordt. En dan heb ik ook best wel het geduld om een paar jaar te wachten Kom je hier alleen om de PSP af te kraken? Ik heb nog geen één dode pixel gehad en als je geen klein scherm wilt, ga dan maar op je PS2, XBOX of PC spelen.
Pietje II Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Maar mócht het GTA: Vice City Stories worden (Wat ikzelf opzich wel een leuk idee vind) dan denk ik dat de hoofdpersoon best weleens Leo Teal kan worden, (jeweetwel, die ene kok die je in een missie moest vermoorden en daarna zijn mobieltje afpakken) hij kreeg opdrachten van Mr. Black, dus die Leo voerde óók opdrachten uit zoals Tommy Vercetti. Kan goed dat Leo Teal anders de nieuwe hoofdpersonage wordt van GTA: VCS áls dat uit zou komen voor de PSP.
Recommended Posts