Arjen Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Karmageddon vind ik tot nu toe wel grappig. Beetje met de Fire Truck racen etc. Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 (bewerkt) Ik vind de missie 'Bringing The House Down' een hele leuke, dat je gewoon al die gebouwen zo kan laten ontploffen! En ook die ene missie 'Drivinf Mr. Leone' vind ik ook wel vet, met al die smerissen achter je aan en dan vervolgens een unigue stunt bonus halen door met je auto over de Callahan Bridge te springen terwijl hij nog in aanbouw is. De laatste missie is ook wel vet, dat je al die boten met een minigun moet vernietigen, vervolgens bij de vuurtoren die idioot van een Massimo in z'n helikopter moet neerhalen! Heb ik echt van genoten, (omdat die Massimo toevallig erg op m'n mentor lijkt, met z'n domme snor en kop, hij lijkt er ontzettend veel op. En m'n mentor is echt niet de leukste, reken maar dat ik dus erg genoten heb om m'n mentor alias Massimo heb moeten neerhalen!) Oh ja, die ene missie dat je "The Dolls House' van de Sindacco's moet opblazen met een bom in je auto vond ik ook erg leuk. Én 'Carmaggadon' vind ik ook heel leuk, al die chaos veroorzaken in de stad met een brandweerwagen. Bewerkt: 17 februari 2006 door Pietje // Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 *Bump* Frighteners: Beetje mensen bang maken die Salvatore Leone tegenzitten! Ik hou wel van maffiapraktijken. Rollercoaster Ride: Hetzelfde als hierboven. No Sone of Mine: Hitmans afknallen was erg leuk. Booby Prize: Op een moter een race winnen, heerlijk. Reageren
big brunelli Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 bringing the house down vond ik wel cool om daarna door de verwoeste straten te rijden en the sicilian gambit ook omdat hij langer en gevarieerder dan de andere missies is Reageren
PsY Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 ik vind het ook spijtig dat je JD molt.. Reageren
deagle Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 Voor mij is dat 'Snappy Dresser'. Waarin je voor je mama een man moet gaan fotograferen , die in een babypak rondloopt. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik vind die missie dat je Avery moet vermoorden voor Donald Love mijn Favoriete missie. Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Bringing the house down, 1 en al actie en explosies Ik hoop dat er meer van dit soort missies in vcs stories komen Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 bringing the house down, grote knal! Reageren
gta_fan_123 Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 snappy dresser en mind meat Reageren
Lord of War Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Ik heb eigenlijk geen favoriete missie in LCS maar ik vind 'The Sicilian Gambit' wel leuk om te doen. 'The Made Man is ook wel leuk, gewoon wat rond rijden. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 ik vind home sweet home toch wel de leukste EDIT: en the offer is ook wel een leuke missie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.