Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik stel voor: Als je geen foto laat zien ( pic ) van het programma met daarin je auto. Dan zeggen we het tegen een admin die handeld het goed af. ( ben zelf geen admin etc. dus sorry als ik dit zeg maar dit kan niet )

Ik pm over 1 dag een admin, als je hem dan nog niet klaar heb.

Bewerkt: door Grove St.
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Matiscus

5

• Velaro

4

• Thabit

3

• DaddyPimp

2

Geplaatst:

hmm, lijkt mij wel moeilijk te geloven

kun jij dan wel modden? zo ja, maak anders een Chevrolet Trailblazer als jij die gemaakt heb, dan kunnen mensen jou beginnen geloven dat jij kun modellen als bewijzen he

Geplaatst:

Hij zegt dat deze mod de Landstalker verangt, en dat plaatje van DaddyPimp vervangt de Patriot.

Hij kan dit natuurlijk ook zelf veranderd hebben..

Geplaatst:
Hij zegt dat deze mod de Landstalker verangt, en dat plaatje van DaddyPimp vervangt de Patriot.

Hij kan dit natuurlijk ook zelf veranderd hebben..

Ik had ook maar gegokt, ik zag het plaatje zelf niet. Alleen de namen kwamen overheen, de downloadlink verwijst naar een plaatje, een rare post. Vond ik een beetje verdacht :puh:

Geplaatst:

Ik heb de mod gezien op gtainside.de. En hij heeft hem niet gemaakt. Toch niet onder die naam dat hij op GTAforum.nl heeft.

Geplaatst:

Ik denk ook niet dat hij hemzelf gemaakt heeft, hij post na zijn hoofdpost ook helemaal niet meer in dit topic ook al verdacht (dit gebeurd trouwens altijd wanier iemand een ding jat)

Geplaatst:

Hij jat geen mod... Hij zegt volgens mij ook niet dat hij hem zelf gemaakt heeft maar ja, het mag natuurlijk niet om zonder toestemming een andermans mod te plaatsen.

Geplaatst:
Hij jat geen mod... Hij zegt volgens mij ook niet dat hij hem zelf gemaakt heeft maar ja, het mag natuurlijk niet om zonder toestemming een andermans mod te plaatsen.
hoi ik kwam op het idee om een hummer h2 te maken

Hij zegt het wel hoor. Ik kwam op het idee een Hummer H2 te maken.

Laat daar de Global Moderator maar over beslissen. Een ban vind ik een te erge straf. Maar 50% warn zou niet mistaan. Ik vind het jammer dat die zo voor z'n eerste keer al slechte dingen doet. Het kon misschien ook een goed lid geworden zijn. Misschien nu nog. Maar veel leden hun vertrouwen is weg.

Ik zou het topic maar laten rusten. We zeggen toch steeds het zelfde opnieuw. En dat lijkt een beetje spam. :puh: Nu klink ik net een Moderator. Niet dat ik het zo wil laten klinken.

Greetz Matiscus

Bewerkt: door Matiscus

:duh: HALLO, deze hummer is van greengiant, een bekende modder in de community, dit model is al gebruikt voor gta3 en Vc, deze gozer moet gebanned, afgeschoten, bespamed en wat al niet meer worden, nogal duidelijk :N:slotje:

dat staat zelfs op de license plates!!!

Bewerkt: door patbreu
Geplaatst:

Even voor alle duidelijkheid: ik heb jullie berichten gezien. Maar omdat ik geheel niet thuis ben in de donkere wereld van het modden kan ik totaal niet inschatten of jullie gelijk hebben in de bewering dat de mod gestolen is (al ga ik er zonder meer van uit). Per PM heb ik de moderator van dit forum op de hoogte gebracht die e.e.a. gaat bekijken en zonder meer maatregelen zal nemen. Laat tot die tijd dit topic maar even rusten....

Geplaatst:

de hummer de landstalker vervangt heb ik op inside ook gedownload dus dat is niets speciaal

en dat die hummer ook percies het zelvde uit ziet vind ik ook niet bepaalt toevallig

Geplaatst:

Gta-sheep zei laat dit topic maar even rusten, post hier dan ook niet meer!

----Sorry voor post----

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...