Svenie Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) hallo iedereen ik ben bezig met de wagens voor het love medie gebouw en ik heb de bfj injection gevonden maar ik krijg hem niet van dat strand heeft iemand tips en hoe ziet de phobos vt eruit Bewerkt: 9 januari 2006 door gta idiood Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 hallo iedereen ik ben bezig met de wagens voor het love medie gebouw en ik heb de bfj injection gevonden maar ik krijg hem niet van dat strand heeft iemand tips en hoe ziet de phobos vt eruit Ikheb een antwoord op je eerste vraag ga naar Salvertores huis daar is een muur ga naar links nu kan je naar boven rijden.Suc7 Reageren
Svenie Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ok ik ga het proberen heeft iemand nog een antwoord op mijn tweede vraag Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 WikiGTA, het antwoord op al uw vragen. http://nl.wikigta.org/index.php/LCS_Phobos-VT Reageren
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik zoek alleen de Hellenbach nog maar ik krijg de Carsalesman niet voor elkaar dus Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Als je al in Shoreside vale bent ga naar je savehuis als je opde grote weg bent dus dichtbij de tuin het huis ernaast heeft een oprit hier is de hellenbach. Reageren
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ben nog niet op Shoreshide Valley Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ben nog niet op Shoreshide Valley Ga even snel missiesdoen en je bent. Reageren
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ben nog niet op Shoreshide Valley Ga even snel missiesdoen en je bent. Hoeveel procent of na welke missie ga je naar het 3e eiland? Ik zit nu op 29 % Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik ben nog niet op Shoreshide Valley Ga even snel missiesdoen en je bent. Hoeveel procent of na welke missie ga je naar het 3e eiland? Ik zit nu op 29 % Na Love on the rocks. Reageren
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Na Love on the rocks. k, Dankje ik gaat ff kijke van wie die is dan ga'k die ff uitspelen Bewerkt: 9 januari 2006 door Dizzee Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 k, Dankje ik gaat ff kijke van wie die is dan ga'k die ff uitspelen Van donald love. >>> Door Dizzee: Niet al te veel quotes opnemen in je bericht, quote enkel het bericht waar je op wilt reageren.<<< Reageren
Dfix Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Van donald love. Dat zag ik al ja, nog maar 3 missies Maar ik zag ook SlashTV ofzo staan om 100% te krijgen, wat is dat dan? Bewerkt: 9 januari 2006 door Dizzee Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dat is het zelfde als de portland chainsaw mascara je moet 2keer uitspelen en het heeft 5levels. Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Het is hetzelfde principe als The portland chainsaw masquerade. Als je met de outfit die je na deze missie kreeg, terug naar het schip gaat in de nacht en je drukt op 'Up' dan start je Slash TV Voor de 100% moet je level 5 van deze missie 2 keer voltooien. Na elk level krijg je een bedrag (level 1= $100, level 2= $200, enz..) en je krijg een wapen als beloning nadat je level 5 hebt uitgespeeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.