Jump to content

wagens


Svenie

Recommended Posts

hallo iedereen ik ben bezig met de wagens voor het love medie gebouw en ik heb de bfj injection gevonden maar ik krijg hem niet van dat strand heeft iemand tips en hoe ziet de phobos vt eruit :?

Bewerkt: door gta idiood
Link to comment
Delen op andere websites

hallo iedereen ik ben bezig met de wagens voor het love medie gebouw en ik heb de bfj injection gevonden maar ik krijg hem niet van dat strand heeft iemand tips en hoe ziet de phobos vt eruit :?

Ikheb een antwoord op je eerste vraag ga naar Salvertores huis daar is een muur ga naar links nu kan je naar boven rijden.Suc7 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

k, Dankje ik gaat ff kijke van wie die is dan ga'k die ff uitspelen :schater:

Van donald love.

>>> Door Dizzee: Niet al te veel quotes opnemen in je bericht, quote enkel het bericht waar je op wilt reageren.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het is hetzelfde principe als The portland chainsaw masquerade. Als je met de outfit die je na deze missie kreeg, terug naar het schip gaat in de nacht en je drukt op 'Up' dan start je Slash TV

Voor de 100% moet je level 5 van deze missie 2 keer voltooien.

Na elk level krijg je een bedrag (level 1= $100, level 2= $200, enz..) en je krijg een wapen als beloning nadat je level 5 hebt uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...