.Levi. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Algemene Mededelingen! Slimm en ik leken het handig om hier even een topic over te maken zodat wij jullie kunnen melden over bepaalde zaken waar wij het niet eens mee zijn of wat wij graag aan jullie willen melden. Als er iemand van ons er bijvoorbeeld een tijd niet is, komt dat waarschijnlijk hierin te staan, zodat je voortaan tijdelijk naar 1 van ons een pb moet sturen. Het is dus belangrijk om hier af en toe in te kijken. Er kunnen hier kleine/grote wijzingen plaats vinden over de sub fora's. Vragen kun je via pb aan ons melden. 1e Mededeling! - Graphics-Battles & Contests Misschien weten jullie het niet, maar dit willen wij toch even melden. Niet dat wij het heel erg vinden, maar de meeste leden posten met battle's vaak de uitslagen naar mij (.Levi.) heb ik het gevoel. Ik krijg dan ontzettend veel pb's die ik dan moet behandelen en dan gaat het niet alleen over battle's maar ik heb er natuurlijk nog meer, ik krijg het dan erg druk met al die pb's. Slimm kreeg er iets minder, zouden jullie voortaan die pb's tussen ons willen verspreiden? De ene keer bij Slimm en de andere keer bij mij. Zie je toevallig mij niet online of Slimm dan post je gewoon naar de gene die wel online is. Ook hoef je geen pb meer te sturen dat je topic titel bij de battle's veranderd moet worden. Slimm en ik hebben ook een privé leven en wij zijn niet voordurend alert om al die titels te veranderen. Natuurlijk als wij online zijn kijken wij het even door en veranderen wij het, die dingen zijn niet een heel groot probleem, maar het is niet nodig om daar een pb over te sturen.
.Levi. Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) 2e Mededeling! - Graphics-Battles & Contests Helaas moet ik jullie mededelen dat er weer fraude is geconstateerd in het Graphics-Battles & Contests gedeelte. Ik noem geen namen je zou dit opzich zelf kunnen ondekken. Een aantal personen die zijn gefraudeerd tijdens hun battle zullen de punten die zij verloren hebben terug krijgen en gewoon een punt krijgen. De punt dat van je af ging die krijg je gewoon weer terug. De persoon die heeft gefraudeerd word uit de ranking gehaald en kan weer opnieuw beginnen met punten verdienen. Dit is niet alleen zijn straf er zijn ook warns uitgegeven. De ranking word nog geupdate door dit voorval. Meer informatie is niet nodig. Edit: De update is klaar, alles is eerlijk opgetelt en staat op zijn plek. Bewerkt: 17 juli 2006 door .Levi.
Slimm Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 3e Mededeling - Graphics-Battles & Contests .Levi. en ik hebben het erg druk met school zoals jullie misschien al gezien hebben.. .Levi. heeft het de komende 2 weken zo druk dat hij even afstand neemt van het forum. Stuur vanaf nu al jullie PB's naar mij, ik maak hier een nieuwe mededeling als .Levi. weer op het forum komt.
.Levi. Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 4e Mededeling - Graphics-Battles & Contests Ik had het wat druk met school, maar dit is gelukkig weer een beetje achter de rug. Ik ben weer op het forum. Je kunt dus ook weer pb's naar mij toe sturen.
Slimm Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 5e Mededeling - Graphics-Battles & Contests Nog even ter verduidelijking, wil je een nieuwe Contest beginnen, stuur dan eerst een PB naar .Levi. of mij, waarna wij overleggen of we het geschikt vinden. BVD.
.Levi. Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 6e Mededeling - Graphics Aanvraag Er is een nieuw subforum bijgekomen genaamd Graphics Aanvraag. Dit was al een tijd in bespreking maar uiteindelijk is het ervan gekomen. In dat forum kun je een ontwerp aanvragen door middel van speciale GFX teams. Voor nieuwe leden is het nu ook veel overzichtelijker waar ze aanwezig moeten zijn voor aanvragen. Het subforum kan later nog uitgebreider worden.
Slimm Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 7e Mededeling - Graphic Battles & Contests Ik wil jullie er op wijzen duidelijk te stemmen bij battles. Er wordt de laatste tijd veel gestemt met Spoilers, tot irritatie van veel leden. Stem dus voortaan normaal en duidelijk, en zet erbij waarom je op de gene stemt. Ps: Regels updated ^
Slimm Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 8e Mededeling - Graphic Algemeen Vanaf nu is er de Signature markt! Dit vervangt alle factory's die de laatste tijd gemaakt worden. De bedoeling is kort samengevat dat leden ieder een eigen shop kunnen beginnen in hun post die ze dan steeds weer editten. De signature markt is hier te vinden: Signature Markt. Lees de regels en veel plezier!
.Levi. Geplaatst: 17 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 9e Mededeling - Graphic Battles & Contests - SOTW Er komt geen volgende SOTW meer. Het gaat veranderen naar SOTM oftewel Sig Of The Month. Hopelijk komt er meer aandacht voor SOTM, want je signature blijft nu een maand lang bovenaan het graphics forum hangen! Ook hebben wij het er al druk genoeg mee om elke keer SOTW te doen, om de maand lijkt mij even wat beter aangezien er toch weinig belangstelling hiervoor is.
.Levi. Geplaatst: 21 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 10e Mededeling - Graphic Battles & Contests Battle punten systeem wordt tijdelijk gestopt vanaf 24 juli. Voor meer informatie kijk hier. SOTM gaat ook even stop vanwege tijdelijk afwezigheid van Slimm en ik vanaf 1 augustus.
Slimm Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 11e Mededeling - Algemeen Mijn laatste mededeling hier, voordat Ronald dit topic onveilig kan maken Vanaf vandaag geef ik mijn functie op (voor de reden moet je even in het mededelingen forum kijken), ik wil nog even melden dat ik trots ben op wat .Levi. en ik hier hebben bereikt, en wens jullie het beste met het Battlen en designen! Voortaan geen battle PB's meer naar mij, maar ik blijf wel rondzwerven hier!
.Levi. Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) 12e Mededeling - Algemeen + Battle's Algemeen: Tijd niet gezien designers en leden van het forum. Heb een heerlijke vakantie gehad, duurde allemaal wat langer voordat ik hier weer actief kon gaan posten, maar ik ben weer terug om mijn collega Ronald en de crew een steun in de rug te geven. Ik wil mijn Collega Ronald nog even persoonlijk bedanken voor het in zijn ééntje onderhouden van het GFX-forum wat je uitstekend hebt gedaan, waar ik ook geen moment aan heb zitten twijfelen. Nu ik er weer ben gaan er weer wat dingen open, want samen staan wij er wat sterker voor. >>> Door RonaldVC: Ik heb het met veel plezier gedaan hoor, en nog steeds. Fijn dat je er weer bent .Levi. <<< Battle's: Wat de battles betreft, wanneer je weer punten er voor kan gaan verdienen dat horen jullie nog wel. Dat komt hier in deze post te staan dus houd dat alstublieft goed in de gaten. Punten voor de battle's kun je weer krijgen als je op deze datum of daarna een battle aanmaakt of aangaat. Datum: 28 augustus Bewerkt: 22 augustus 2006 door RonaldVC
.Levi. Geplaatst: 13 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2006 13e Mededeling - Graphics-Battles & Contests - Ranking Vanaf nu is er iets bij de ranking toegevoegd waar jullie leden wel even op moeten letten. Ranking: Toevoeging Heb je een namechange gehad, en staat jou oude naam hier nog in? Pb RonaldVC of mij even of het veranderd mag worden naar je nieuwe naam. Doe je dit niet dan worden de nieuw behaalde punten op je nieuwe naam gezet.
RonaldVC Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 (bewerkt) 14e Mededeling - Algemeen Mijn eerste en tevens laatste mededeling hier. Ik heb namelijk besloten mijn functie als moderator van het GFXfora neer te leggen. Vandaag zal de laatste dag zijn dat ik hier in het blauw rond loop. Reden daarvoor is dat ik in de toekomst wegens een promotie op het werk niet genoeg tijd meer over heb om deze functie goed uit te voeren. Verder wil ik nog even kwijt dat ik enorm veel plezier gehad heb om samen met .Levi. dit subforum te runnen, en ik het echt jammer vindt deze beslissing te moeten nemen. Ik wens .Levi. en Slimm samen veel succes met het in orde houden van het GFXfora. Bedankt .Levi., en de crew, voor het vertrouwen.. Tot sprekens iedereen! (ik blijf namelijk wel rondhangen op dit forum) >>> Door .Levi.: Jij ook bedankt Ro. Heb het ontzettend leuk met je gehad. We spreken elkaar nog. <<< Bewerkt: 5 november 2006 door .Levi.
.Levi. Geplaatst: 11 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 15e Mededeling - Graphics Aanvraag Misschien zagen/merkte jullie het al, het Graphics Aanvraag gedeelte is aan het dalen in activiteit qua het voltooien van aanvragen. Natuurlijk hadden wij Graphics Moderators dit allang in de gaten, wij zijn dus ook bezig met een nieuw systeem voor het aanvraag gedeelte. De activiteit van de Graphics Team leden is ook gedaald en het wachten op een aanvraag duurt langer dan normaal. Ook hebben wij het gevoel dat de regels en of de manier van aanvragen niet duidelijk naar voren wordt gebracht. Er is te veel verwarring rond het aanvraag gedeelte. Wij gaan proberen dit op orde te brengen zodat het "Aanvraag" gedeelte weer goed kan draaien en de activiteit weer in stijgende lijn naarboven gaat. Wanneer er precies actie wordt ondernomen weten wij nog niet, wel zijn wij druk bezig met het verzinnen en zoeken naar nieuwe ideeën.
Recommended Posts