Jump to content

Welke serie(s) volg jij ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben een grote serie freak

En ik wou is ff checken of ik de enige ben :puh:

Ik kijk de volgende series

The O.C ( zondag Net5) ( Ma to Do op Veronica herhalingen )

24 ( Zondag op RTL5 , Woensdag de herhaling )

Charmed ( Vrijdag op Net5 )

Medium ( Vrijdag na Charmed, de 2e aflevering )

Lost ( Net weer afgelopen maar toch een toffe serie )

Buffy The Vampire Slayer ( Rond 00:00 op SBS6 iedere werkdag, ja de herhalingen zijn terug )

Angel ( Spinoff van Buffy, alleen is niet meer te zien op Nederlandse TV )

Smallville ( Zondag op Net5 )

Fastlane ( Vrijdag op Veronica )

Criminal Minds ( Maandag op Veronica, de 3e aflevering )

Cold Case ( Woensdag op Net5 )

CSI ( Allemaal )

Will & Grace ( Het laatste seizoen is al begonnen

Rome ( Zondag op SBS6, aflevering 3 )

King Of Queens ( Elke dag op RTL5 )

Without A Trace ( Vorige week was er de eerste pilot aflevring hopelijk komt deze serie op tv, Deze serie is van dezelfde producer van de CSI serie, ( Jerry Bruckheimer )

The Ghost Whisperer ( Donderdag op SBS6 )

Prison Break ( Donderdag 21:30, RTL5)

Nou mensen wat kijken jullie zoal, en waar gaat die serie(s) precies over vertel een kleine plot...

Volgens mij was er een tijdje geleden al een soort gelijk topic, als die er nog is sorry voor het plaatsen van dit topic!

Bewerkt: door Yohan
  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

14

• Ferre

2

• San_Andreas_Nigga

2

• RonaldVC

2

Geplaatst:

Tjonge jonge, heb jij nog wel tijd voor andere dingen :D ?

Ik kijk niet zoveel tv, met name omdat ze hier in Duitsland alles vertalen, dat verpest het een beetje vind ik..

Ik ben een grote fan van Friends, ik heb dan ook alle series op dvd.

En ik kijk wel regelmatig King of Queens.

Op Nederland 2 kijk ik vaak Blik op de weg, Studio sport, Journaal, Dit was het nieuws en De Lama's..

Dat was het wel zo'n beetje.

Groetjes :cya:

Geplaatst:

TV series zijn allemaal kijkcijfers trekkers. Zodat ze meer verkopen aan de reclame die er tussen door komt. Ik kijk naar Discovery en National Geographic. De enigste zenders die meer nuttige dingen laten zien dan reclame. Film's download ik, muziek download ik dus geen Veronice of MTV nodig. Als ik vrijdag avond iets op Veronice wil zien dan download ik dat ook. Binnen een uurtje en anders 2 uren heb je hetzelfde.

Bovendien, misschien dat het mensen nog niet opgevallen is. Merken jullie echt niet hoevaak die mensen huilen en schreeuwen in elk serie. Dat is bij elke zo. Als ik kijk, begint het gelijk met huilen, dan gaan ze praten, en is het opgelost, dan komt er een vent binnen met een pistol en staat er. Kijk de volgende keer naar Basie en Adrian. :t

Weet je welke serie leuk is? Ik heb zelf maar 30 sec. van gezien. Maar daar zit tenminste iets in wat het spannend maakt... ik heb het over Rome. Als ik zo het reclame zie zit er genoeg in om wel naar te kijken. Alleen ik zit dag en nacht achter mij pc dus kan ik het niet zien. Te druk met andere dingen. Ik kom nooit buiten, zelfs school heb ik nu niet. Mijn oude school moet papier sturen waarop mijn niveau staat. Tot nu toe hebben ze het nog niet ontvangen en hoef ik dus niet naar school. Ze kunnen mij moeilijk ergens plaatsen waar ik helemaal niet hoor. En het komt door het verhuizing, oude leden kennen dat verhaal nog wel van vroeger.

Misschien dat ik ooit voor de verandering TV-kaart koop. Want ik kijk tegenwordig ook naar Animal Planet. Er is een fotograaf daar met Canon EOS 350D. Die camera wil ik ook kopen en kan ik dan aan hem zien wat je allemaal mee kan.

Geplaatst:

Ik heb nog tijd zat voor andere dingen hoor aangezien dit allerlei dingen zijn die op verschillende dagen komen, en alleen 's avonds... Ik kijk btw zelf ook King Of Queens, maare ik kijk zoveel dat ik wel is iets vergeet hehe, Friends vond ik ook te vet! Heb je dan die hele lange DVD box... ? Echt jammer dat Friends gestopt is... :N

@ X-TX

Jah de reclames verpesten het allemaal wel een beetje, maare op Net5 ( wat ik t meest kijk ) zijn de reclames niet zo dramatisch lang, Ik ga niet alles lopen downloaden... :puh:, Tis wel een goed alternatief voor tv series zonder reclames, maare ik kijk toch liever gewoon tv waarvan ik cker weet dat de beeldkwaliteit goed is etc :)

Owjah Rome volg ik ook, ik vond de eerste aflevering nogal saai, maare de 2e was al wat beter, ik hoop binnenkort een veldslag te zien..., Zondag aflevering 3!

Geplaatst:
Friends vond ik ook te vet! Heb je dan die hele lange DVD box... ? Echt jammer dat Friends gestopt is... :N

Jazeker :*D , die box van Central Perk met 30 dvd's! 3 dvd's per serie, 10 jaar lang.. Ben ik best wel een beetje trots op eigenlijk ^_^, aangezien het moeilijk is nog zo'n box te krijgen...

Geplaatst: (bewerkt)
Gooische vrouwen (Keek ik)

Herman den Blijker: Herrie in de keuken (Niet echt een serie)

Ik keek ook altijd naar Gooische Vrouwen. En ik moet zeggen, wat een rare serie is het :) .

Er komen echt alleen maar rare dingen in voor. Zoals s*ks e.d.

Verder kijk ik:

CSI

Idols

Big Brother (Keek ik)

Gooische Vrouwen (Keek ik)

Gammo

Sommigen hier van zijn niet echt series, maar gewone tv programma's

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

Ik kijk elke dag naar de Dakar rally.

Elke week kijk ik Top Gear

Vaak kijk ik ook naar Discovery en National Geographic.

Echte series volg ik dus niet echt.

Geplaatst:

Ik volg geen serie's. Ik kijk wel naar Gammo en Gamekings. Verder kijk ik niet veel tv. Het is veel leuker op de pc!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...