Jump to content

Welke serie(s) volg jij ?


Yohan

Recommended Posts

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Yohan

    14

  • Ferre

    2

  • San_Andreas_Nigga

    2

  • RonaldVC

    2

Serie's:

Flodder(Weinig)

Bassie en Adriaan (Heel weinig 1serie in 1 jaar)

Andere:

Raymann is laat

De Lama's

Paul de leeuw's progamma.

Koppensnellers

Ik hou van Caberetier progamma's :puh:

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

Lost is vrijdag 3 Maart weer begonnen op Net 5

In seizoen 2 zullen we meer te weten komen over ''The Hatch'' en ''The Others''

Ja het heeft even geduurd maar Lost is weer terug, wel jammer dat daardoor Charmed komt te vervallen...

Link to comment
Delen op andere websites

De Amerikaanse hitserie Prison Break is vanaf donderdag 9 maart wekelijks te zien rond half tien 's avonds bij RTL 5. De serie volgt Michael Scofield, wiens broer Lincoln de doodstraf opgelegd heeft gekregen. Lincoln werd schuldig bevonden aan moord, maar Michael weet zeker dat hij die niet heeft gepleegd.

Met in zijn achterhoofd de korte tijd die er nog te gaan is tot de doodstraf wordt uitgevoerd, pleegt Micheal een bankoverval om in dezelfde gevangenis als zijn broer terecht te komen. Hier wilt hij zijn broer helpen te ontsnappen. Ook wil hij de onschuld van Lincoln bewijzen.

Eindelijk is deze hitserie dan ook in Nederland, ik heb hier heel veel over gehoord... :Y

Sorry voor dubbelpost...

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf volg op het moment Idols, helaas is er nu nog maar 1 aflevering (de finale) :-(

Dat begint om 20.00 uur en duurt tot 23.00. Daarna komt Las Vegas, en die serie vind ik de leukste, te gekke serie is dat! Die komt dus elke week op zaterdag, op het moment begint het dus om 23.00 uur ná Idols. Flodder kijk ik ook, alleen heb ik die hele serie al gezien. Maried With Children (met Ed O'Neil) vind ik ook heel leuk en kijk ik ook elke dag. Ook The Fresh Prince Of Bel-Air volg ik ook elke dag (met Will Smith).

Ook volg ik elke dag GTST :puh: Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat ik helemaal niet zoveel series volgde, maar als ik er over na ga denken, zijn het er toch best veel.

De leukste series vind ik: Las Vegas, GTST en Maried With Children. Idols ook, maar helaas is die bijna weer afgelopen. ;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...