LucasV Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Lost Gamekings Gammo A Touch of Frost Enige wat ik volg op dit moment. Hoewel Frost weer van de buis is... Reageren
Juju Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 De leukste thuis video's (niet echt serie) Soms wel Flodder Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik volg LOST op Net5 En ik volg samen op Talpa. Reageren
Yohan Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 A Touch of FrostEnige wat ik volg op dit moment. Hoewel Frost weer van de buis is... Dat ken ik niet. Waar gaat het over ?, Op welke zender ? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Het eiland en lost Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Top Gear Pimp My Ride FC De Kampioenen Le Dakar Het Eiland The Dukes Of Hazzard De Bende Van Wim (Misschien denken jullie, 'ochoch, weer zo'n kinderachtige serie' maar hij gaat over iets heel anders dan je denkt , 3 BVers trekken met de motor de wereld rond) Bewerkt: 26 januari 2006 door DaddyPimp Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ff voor de mensen die fanz zijn van het Onbekende! Vanavond begint er een nieuwe serie op SBS6 : The Ghost Wisperer... Die word dus binnenkort als het goed is ook toegevoegd aan mijn serie lijstje.. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 @ DaddyPimp : De Bende Van Wim kijk ook hoor, het is echt wel goed met grapige personages Vervolg op mijn vorig bericht : FC De Kampioenen Bende Van Wim Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Zo net de 1e aflevering van The Ghost Whisperer gekeken... Deze serie heeft heel wat potentieel om voor mij weer een paar seizoenen toch gaan volgen. Hebben jullie ook gekeken en wat vonden jullie ervan ? Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 CSI: Las Vegas - Miami - New York Rome The Persuaders Flodder Dukes of Hazzard The Saint Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 januari 2006 Rapport Geplaatst: 20 januari 2006 (bewerkt) de lama's Dukes Of Hazzard Pimp My Ride Flodder (btw niet gekopieerd van Roadrunner) Bewerkt: 20 januari 2006 door Tales Reageren
Yohan Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Voor mensen die de serie Will & Grace kijk even wat slecht nieuws... Ik zat gister RTL Boulevard te kijken en daarin vertelde dat NBC de stekker uit deze serie heeft getrokken dit zal dan waarschijnlijk het laatste seizoen zijn, dit weet ik nie zeker omdat ik niet of we gelijk lopen met Amerika... In iedergeval worden er geen nieuwe afleveringen meer gemaakt... Best jammer, eerst Friends, en nu dit weer... Alle comedy gaat weg.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Nee hoor, want er is nog altijd Flodder. Echt vette serie Reageren
Yohan Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Nee hoor, want er is nog altijd Flodder.Echt vette serie Flodder is al zo oud, dat zijn allemaal herhalingen dude... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.