Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Mijne is ***@blabla.com :7

Maar volgends mij draait KAM niet op 3ds max 9 :7 maar ik probeer het wel met de 3ds file

//>Edit door DaBeast: Jewel :Y , aleen de COL IO niet :N .

EDIT : De links werken niet, kan je het niet uploaden via de FTP of via megaupload?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik dacht ergens gezien te hebben dat GTA MS zich in de late jaren 80 afspeelt , zo rond 1987. Ik weet nog wel een paar goede nummers die op V(endeta) Rock kunnen. Het is overigens toch geen probleem dat nummers die ooit al eens in GTA hebben gezeten terug komen toch?

Ik vind in ieder geval Owner of a lonely heart van Yes een mooi classic rock nummer , mischien kan je ook wat nummers van Vice City Vrock kunnen nemen zoals I Want to rock.

Link to comment
Delen op andere websites

Kees, gebruik nou even een andere grastexture, deze lijkt op chemische troep. En maak nog iets rondom dat reuzerad, dat is je lot perfect :)

oke sletjes k verander dat chity gras. ^_^

dingen rond om het rad setten doe ik met gta stuff.

chity5jk6.jpg

Shot at 2007-06-27

dit is t eenigste gras dat ik nog heb. en dat is ook lelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Blij om te zien dat er tijd in de radiostations gestoken word. Juliie hoeven niet alle radiostations te vervangen, de stations die niet vervangen worden halen we uit SA, zodat je alleen nog de MS stations hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

danke voor de 3ds 8 :dans: i love you :$

//>Edit door Beesj: Ik ook van juo hoor mops :$ .

je hoeft aleen maar een cool + dff voor mij te maaken. want txd kan ik zelf wel. en t is lastig om alle textures op te soeken die ik gebruikt heb. of kan je dat mischien ergens zien ?? de naam van de texrures die ik gebruikt heb ??

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

PatrickW heeft mij om een Mafia Stories button voor op de frontpage gevraagd die naar ons subforum gaat linken, we komen dus volop in het daglicht te staan :)

ms-button.jpg

Goed genoeg? Jullie mogen ook een poging wagen dan kiezen we daaruit gewoon.

//>Edit door DaBeast: Dat word zo geil ouwe. Ga nu maar weer naar Delft

Gvd, ik ga niet elke dag naar Delft hoor :-( Owja, nog een andere versie van onze button door Baz: gtamsbuttonbazjt6.jpg

Kiezen jullie maar aub.

//> Edit door Diethur:Ik kies voor die van jou <3 .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

sit alle chity van toolbox v1.0 ook bij v2.0 ?? want ik heb nu 3ds 8 dus kan die toolbox gaan gebruiken ^^

dom eerst kijken en dan vraagen. ja alle chity sit er in dus.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

sit alle chity van toolbox v1.0 ook bij v2.0 ?? want ik heb nu 3ds 8 dus kan die toolbox gaan gebruiken ^^

dom eerst kijken en dan vraagen. ja alle chity sit er in dus.

Waarom zeg je steeds 'chity'? Wat betekend dat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...