Blastov Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 We hebben een nieuw forum Hier wat nieuwe screens: 2 generic objecten: Screens van Seashore: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2006 (bewerkt) hier zijn nog wat meer render screens van Crowning hills, hierbij heb ik een mooie achtegrond plaatje gemaakt, zodat het wat echter lijkt @blaster: ha, ik zie dat je de themas hebt verandert, seashore en capital island zijn dus van thema verandert. Dat betekend dus dat er mooie huizen en bomen op capital island komen (vandaar de naam), en gewone kantoren enzo, op seashore. En die render screens zien er geweldig uit!! Bewerkt: 19 maart 2006 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2006 Tim gebruik op sommige plaatsen Msmooth, het kost wel veel Poly's, maar aangezien jullie zat ruimte hebben voor ID's, en je kan ook van Soft Selection gebruiken, door diet vooral bij de bergen, en het Msmoothen vooral bij wegen etc. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ik ben begonnen aan een nieuw eiland. Wat er op zal komen, word nog een beetje geheim . (Niet letten op die andere stukjes ) Edit: Hij heeft 3757 Poly's, tot nu toe. Greetz Bewerkt: 22 maart 2006 door dabeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 mmm.... ben wel benieuwt wat er op dat eilant komt een legerbasis stunteiland ? vliegveld ? het kan alles zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Dat eiland word geschrapt omdat we al veel eilanden hebben. Ik heb de steklbaars verbeterd: Hier een nieuwe barrel: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2006 Het ziet er echt al mooi uit jongens... Ik heb van Blaster alle nodige info van mijn taak, want ik heb hier nog niets gedaan :$ . Dus die taak ga ik op mijn beste doen. Voor de rest van de crew, KUTGW. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2006 (bewerkt) ik heb hier wat nieuwe renders van crowning hills, het eiland is nu 20% af. Maar ik heb tips gekregen om iets te veranderen op crowning hills zodat het mooier word. Dus hierbij vraag ik jullie om mijn tips te geven op crowning hills nog mooier te maken op het gebied van modelling. in ieder geval worden de wegen gesmooth Bewerkt: 29 maart 2006 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 30 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Windy City zegt hallo tegen SA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2006 Ik blijf er bij dat ik hem niet voor SA wil... Tenzij er ook een boundarie hack uitkomt voor SA (zodat we meer map space en ID's hebben) en we een online mode kunnen regelen (wat mijn eerste bedoeling was om het een online mod te maken). Anders blijf ik bij vc. Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Die nieuwe barrels lijken wel Half Life 2 barrels Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Die nieuwe barrels lijken wel Half Life 2 barrels Die opmerking zie ik positief, aangezien dat een spel van kwaliteit is. Dankje dus A'boy Ik probeer nog steeds HL2 textures te krijgen maar ik kan zo'n tool maar niet vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Heb ik wel voor je . Greetz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2006 Ik heb echt veel problemen met de COL bestanden, de toekomst naar sa ziet er niet goed uit Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2006 Col is toch geen enkel probleem? Je maakt eerst een COL1 aan. En dan converteer je die naar Col3 met de editor. Zo doe ik het steeds en zo werkt het ook. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts