Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

Ziet er goed uit. :klap:

Is het vliegtuig een voertuig of object?

Ik ben ook weer bezig geweest ik ben binnen de grenzen van mijn lot gebleven maar heb wel wat textures aan gepast wat hopelijk geen probleem is.

lotaj0.png

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi,

Ik wil binnenkort eens beginnen aan een nieuwe leden versie van MS.

Vanaf MSv0.6.2 tot op heden is er na mijn gevoel heel wat gemaakt.

Auto's, wapens, lots, generics en noem maar op.

Daarom vraag ik aan alle MS leden om al hun MS dingen naar mij te sturen via msn OF zet het op de Mafia Stories FTP.

Ook zal MSv0.6.3 over madore beschikken, hiermee wil ik niet zeggen dat de fuzie 100% vast staat maar dat de leden iig een idee krijgen van Madore.

Link to comment
Delen op andere websites

Generick.zip download link. hier

Hallo,

Ik zal even de genericks uploaden.

LET OP!!

Als je een generick hebt gemaakt!!!

Vraag dan eerst even aan de crew of die goed is dan kun je hem in de bijgeleverde ide toevoegen.

De ide nr's moeten nog even worden besproken :O

Madore

Ik heb nog geen ingame verzie van madore maar chris heeft iniedergeval al een eiland :)

Grats,Gybrus

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Het vliegtuig is een voertuig, dus als je erin stapt en gas geeft dan...BOEM! :D Over jouw screen, ziet er wel netjes uit, vooral de deur is mooi gedaan. Ik zie er alleen nog niet echt een huis/villa/whatever in. Maar ik neem aan dat dat nog wel komt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik nog wat W.I.P. screens van de huidige status van Citá Di Corruzione links. De textures op het nieuwe stoep gebied (arm gebied) zuigt, maar deze ga ik natuurlijk nog aanpassen.

Ook moet er nog iets gedaan worden aan de haven. De kranen en andere dingen zullen gemaakt worden door anderen omdat ik totaal geen goed beeld heb voor inspiratie.

Zoals je ziet is er iets met de LOD licht inval. Ik weet dit probleem niet. Ik hoop dat ik het kan fixen

nps1wp7.jpg

nps2aa3.jpg

nps3tv2.jpg

nps4pn3.jpg

nps5kt4.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ehm... vergeten jullie niet dat er ook nog huizen gebouwd moeten worden?

Want jullie maken wel een mooi groot eiland, maar hij staat straks helemaal leeg en als er geen tot amper huizen op staan en je zet hem te download dan vinden jongetjes en meisjes die het downloaden niet zo tof.

Kijk maar naar GTI die half vol stond ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk komen er huizen op. Ik laat hier gewoon wat W.I.P. screens zien. Binnenkort is mijn eiland ook toegankelijk om lots van te huren.

Maar ik denk dat ik daarmee wacht todat Cita di Corruzione rechts al redelijk vol is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier heb ik nog wat W.I.P. screens van de huidige status van Citá Di Corruzione links. De textures op het nieuwe stoep gebied (arm gebied) zuigt, maar deze ga ik natuurlijk nog aanpassen.

Ook moet er nog iets gedaan worden aan de haven. De kranen en andere dingen zullen gemaakt worden door anderen omdat ik totaal geen goed beeld heb voor inspiratie.

Zoals je ziet is er iets met de LOD licht inval. Ik weet dit probleem niet. Ik hoop dat ik het kan fixen

nps1wp7.jpg

nps2aa3.jpg

nps3tv2.jpg

nps4pn3.jpg

nps5kt4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

We krijgen dit wel vol hoor Jorge :puh: . Hoe lang het gaat duren weten we alleen niet.

Tim, mooi eiland hoor. Je hebt ook de juiste textures gebruikt om het mafia-sfeertje te creëren.

Knap werk. Veel succes met het fixen van de LOD's

Link to comment
Delen op andere websites

Owja, Tim, zou je mss een screenshot kunnen geven van dichtbij op die haven?

Want die texture ziet er nogal vaag uit, ik weet dat het komt doordat je het van veraf bekijkt, maar mss dat je de texture iets groter kan UVWen...

Link to comment
Delen op andere websites

333oo8.jpg

Ik vind het bungalowpark redelijk gelukt. Er moeten eigenlijk alleen nog generics op.

Alleen missen de hoge gebouwen waar Tim het over had.

Dus ik denk dat weer opnieuw ga beginnen, en dan kiezen tussen de 2 kavels.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm... vergeten jullie niet dat er ook nog huizen gebouwd moeten worden?

Want jullie maken wel een mooi groot eiland, maar hij staat straks helemaal leeg en als er geen tot amper huizen op staan en je zet hem te download dan vinden jongetjes en meisjes die het downloaden niet zo tof.

Kijk maar naar GTI die half vol stond ;).

Het is wel jammer dat de haven er zo vern**kt uitziet. Ik heb geen goede inspiratie ervan gehad. Maar ik denk dat ik de haven opnieuw ga maken. Want dit ziet er echt niet uit vind ik zelf

Ook zijn de textures verneukt.

post-3-1167479805_thumb.jpg

post-3-1167479812_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit Tim.

Ik heb nog een idee voor als we een paar kavels aan de buitenkant niet vol krijgen,

Gewoon ziet velden maken met een boerderij er bij.

Twenty Eyes ziet er goed uit wat natuur er bij en dan is het af,maar wat is dat voor een groot gat in het midden?

Over mijn lot,

wipjh4.png

To do.....

  • Regenpijpen maken.
  • een hoop bomen en planten plaatsen.
  • nog wat stoepranden maken.
  • Mischien nog een beeld maken.

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

@Twenty Eyes: Leuke wegtexture, het ziet er wel echt uit als een bungalowpark. Ik zou alleen nog iets meer bebouwing doen, een receptie maken bij de ingang (met slagboom enzo, denk aan centerparks), en het park helemaal volstampen met bomen, struiken, prullenbakken en andere generics :D Vooral de begroeiing is belangrijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...