JelleVD Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik heb een probleem (ik heb MS voor VC): er staat na het laden: Please insert your GTA Vice City Disk. WTF JelleVD Bewerkt: 31 december 2006 door jellevd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
livingmylife Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 gelukkig nieuwjaar ms team Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 nouw das heel simpen stop de gta vc cd er in Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 Die zit erin! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2007 dan is het wel heel raar ja. je kunt 2 dingen doen. 1: gta op niew instalen. en dan gta ms weer instalen. 2: een no cd crack downloaden. maar dit is iligaal en mag ik u niet mee helpen. optie 1 lijkt bij tog het bestedaan good luck Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Allebei de opties gedaan, niet gelukt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 *Bump* Ik vraag nogmaals om jullie medewerking...!! Grats,Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Dus als ik het goed begrijp is het als voorbeeld: Ik ga een lamp maken op mijn lot. Zo iets toch? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Hallo, Ja zoiets alleen dan grotere onderdelen van ms zoals de online functie. Grats,Gybrus PS: Ook apparte voertuigen ect. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2007 Hallo, Als het goed is staat er een nieuwe **.EXE in je vice city map. Gebruik die in plaats van de orginele. Grats,Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juntje Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) waar kan ik ms downloaden?? stuur maar een e-mailtje naar *Email adres verwijdert* Edit door DaBeast: Ik heb je email adres verwijdert, je mag deze niet plaatsen in een bericht. Mafia Stories is aleen te downloaden voor VC momenteel. Deze kan je hier downloaden. Bewerkt: 4 januari 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Beste mensen. Voor Crowning Hills heb ik ook voor de gein paths gemaakt. Er zijn nu paths op Cita di Corruzione en op Crowning hills. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Hoe staat het met deze mod ? ik zie veel topics waar niet in gepost word, er word weinig gemod ect ..? beginnen jullie helemaal op nieuw met nieuwe topics ect ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Een tijdje geleden is er een ''private'' subforum bijgekomen alleen voor mafia stories leden. Hierdoor gebeurt er mee ''achter de schermen'' dan in het openbaar. Updates van lots en dergelijke worden daar getoont todat ze vrijwel helemaal af zijn, dan pas worden ze in ptt gepost, vandaar dat het zo stil lijkt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) Hoi, ik ben bezig geweest met mijn eerste lot op mijn eiland. Maar helaas moet ik zeggen dat het niet echt de MS kwaliteit heeft. De ramen zijn gewoon een texture. enzo. Ik heb dit gedaan, omdat het mij echt niet lukte om de ramen te modelleren, en vervolgens goed te kunnen texturen (de kozijnen enzo) Ook moet er nog een paar dingen aangepast worden. Ook heeft het een klein cafe interieurtje Bewerkt: 5 januari 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts