Lionel Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 owh tnx ik zat eerst bij mafia storie's maar nu probeer ik met mijn models bij het team te komen, maar ik ben nog hard aan het werk mischien zien jullie me nog is:D Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lionel Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Ik wil me bij deze ook weer aanmelden, Er komt nog een zendmast op en de deur;) //> Door Wazuup: Je hebt jezelf inmiddels aangemeld bij een andere mod, aanmelding afgewezen. Bewerkt: 10 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) @Tim: het is inderdaad een beetje simpeltjes, gooi er wat meer vorm in. Even een rendertje van de ''stijgers'' waar ik het over had: Wat vinden jullie er nu van? Klaar om ingame geneukt te worden? Ik heb trouwens de hangar waar dit allemaal instaat even gehided. Er komen nog potten verf bij en ander werktuig //> Edit: Even ook een topview erbij: //> Edit2: Kan er in de volgende versie van MS een fotocamera in het wapenarsenaal zitten als je new game doet, wel zo makkelijk voor screenies Bewerkt: 6 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) @wazuup: Die stijger ziet er goed en gedetaileert uit. Maar ik heb zoiets nog nooit gezien. Dus ik weet niet echt wat het nut van zo iets is. Ik heb mijn Lot nu veel meer detail gegeven. Ieder raampje is gemodellt. Het model telt rond de 10000 polys, de col rond de 700 polys Je ziet allemaal van die witte streepjes. Maar dat komt omdat de meshes over elkaar vallen. Ik zal kijken wat ik hieraan kan doen. Er langs komt ook nog een ander gebouw, en dan komen de genericks P.S. Dat raam hoort doorzichtig te zijn. Ik heb met alpha gewerkt, maar het wil niet lukken, let niet op de meshbug in de render, deze zie je niet ingame. Maar ik kan het wel fixen Edit by Tim:, Ik zal me eigenlijk moeten schamen! , ik ben vergeten jullie screens te laten zien van het interieurtje, het nadeel is wel dat het in het interieurtje regent als het regent. Bewerkt: 6 januari 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Zozo Frank, ziet er gelikt uit. Je owned me . Tim, de stijgers dienen voor aan het vliegtuig te werken. Hij is zegmaar in reparatie, ik had gehoort van Wazuup (TrekFrunk) dat er ook verfpotten komen. Zodat het lijkt alsof het vliegtuig geverft word. Tevens vind ik dat je gebouw er sterk op verbeterd is. Het ziet er erg leuk uit nu. Aleen zou ik dat dak nog een beetje meer gedetaileerder doen. Ik heb vandaag GTA3 voor €10 gekocht. Ik had hem eigenlijk al, aleen had ik hem gedownload. Ik heb hem liever origineel. Ik heb vandaag het nog eens gespeelt, en ik moet zeggen dat het er erg geil uit ziet. Ook al is het erg lowpoly, de sfeer is erg donker en Mafia achtig. Dat moeten we hebben in MS . Vriendelijke groeten, DaBeast Edit door Frunk: Klopt, Doeter, Mod sletje van me . Edit door Doeter: Ssssst Frunk . Edit door Frunk: Zo, hij staat ingame: Edit door Doeter: Verdomme frank, waarom kaap je nou mijn post . Bewerkt: 6 januari 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 (bewerkt) Hallo, Omfg jongens xD Frank 1 woord OMGWTFBBQ ziet er zeer netjes uit. Tim 3 woorden O My God Hoeveel textures heb je daar wel niet opgeplakt?? Ziet er netjes uit btw ik wil alleen nog 1 ding zeggen (zeker weten dat er geen wit streepske op de texture zit?) [EDIT] omfg vergeet ik het belangerijkste.... Grats,Gybrus [EDIT] Angerfist says. Muwala [EDIT] Hallo, WTF hoe komt dat nou weer in mijn pust...?? Grats,Gybrus Hallo, Surry moet gewoon even bumpen anders ziet Frank deze belangerijke mededeling niet Zet je hud en radar uit als je een screeni maakt. Heb ik eerder vandaag al tegen iemand in een ander topic gezegt :O Grats,Gybrus [/font] Bewerkt: 6 januari 2007 door Dhr.Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) Yeeh, het is me gelukt om HIGHPOLY shit te neuken, die MS stijl bevat. hier zijn 2 rendertjes. En leden dit willen wij ook van jullie zien! P.S. de texture staat er op een raampje niet helemaal goed op, die moet ik ff fixen, het gedeelte in de texture van de raam valt over het hoekje. Edit door Beesj: Geil, maar heb je weer op het raam gespoten dan? Met die witte vlekkies, of wat is dat . Bewerkt: 7 januari 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Hallo, Ooh wat gieltjes... :O Netjes Tim. Grats,Gybush xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Dat ziet er geil uit ! Heb je het ook al Ingame ? Zoja post daar ook wat een paar screenshots van aub. Ik vindt het echt jammer dat ik nog geen Ervaring met 3ds heb, Ik heb mijn PC ook nog niet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 (bewerkt) En daar istie mijn p0wntje ingame gen**kt. Na het exporteren naar dff had ik wat mesh foutjes, deze heb ik nu gefixt. kijk eens aan, zo komt CdC in leven, en gaat het iets voorstellen. De raampjes worden nog in detail gemodelleert. hoewel eigenlijk. is dat wel nodig??. Bewerkt: 7 januari 2007 door Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Tim, Ik ben onder de indruk van je model. Ik vind hem goed gelukt. Mooie textures, en dan nog eens detail. Ik vind hem helemaal goed . Mooie texture gebruikt ook. Wat is de pixel groote van de texture als ik vragen mag? De raampjes higher poly modellen hoeft niet, ze zijn nu al mooi. Anders gaat SA crashen als we allemaal super highpoly gaan modllen . Ik zou zeggen, zo mogen er meer models zijn. Keer up the good work . Vriendelijke groeten, DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 Nou bedankt beeske. Maaruhh... andere... ik vind dat die ook hier hun screens moeten laten zien. Ik en Wazzuup zijn zo ongeveer de enige actieven hier in het topic. En je hebt gelijk. Als alles zo highpoly word gaatie haperen en crashen. Ook valt het bijna niet op in SA als je nou raampjes modelleert of gewoon simpelweg textured. ik zal zeggen voor ieder lid dat dit leest: Dit willen wij ook bij jou zien, kom op met je screens!, geef MS leven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Ik zat eigenlijk aan het volgende te denken waarin Madore een grote Rol kan spelen. Binnenkort als mijn CdC eiland geheel bijna is volgebouwt (ik werk er nu heel veel aan, dus het zal niet langer dan een jaar duren) zat ik denken aan een plattenland. Plattenland zit ook in SA, en daardoor is het zo aangesproken. Mensen snakken steeds meer naar een nog grotere wereld, nog meer mogelijkheiden e.d. Alleen de twee eiland van CdC zullen mensen niet aanspreken, dit al helemaal omdat het wegen net niet bepaald bijzonder is. Ik zie het er al gauw in dat CdC alleen mensen gaat vervelen, ookal zijn er gebouwen. We moeten er eigenlijk voor zorgen dat men zich niet gaat vervelen, wat ze dus in SA bereikt hebben. Dit m.b.v. een plattenland. Ik zat te denken om CH weer in MS te doen (als CdC al geheel bijna af is), dit samen met madore, zodat er meer plattenlands eilanden zijn. Ik moet wel iets vinden zodat ze in mekaar overkomen mbv een zogenaamt hulp eiland. greets Tim Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Houden de wilde plannen dan nooit op? Kunnen we niet genoegen met iets nemen totdat we dat af hebben gemaakt voordat we verder gaan met andere plannen? Ik blijf nog steeds bij mijn standpunt als bij madore, eerst CdC helemaal afmaken, en dan kijken wat we nog verder kunnen doen. Als we nu al CH en Madore erbij stoppen word het alleen maar onoverzichtelijk en krijgen leden waarschijnlijk ook het gevoel dat het nooit afkomt, wat motivatie wegneemt. Samengevat: Kunnen we nou echt niet gewoon eerst CdC afmaken en dan pas onze plannen uitbreiden? Overigens ben ik wel voor het idee van een stukje natuur. Bewerkt: 10 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) Hierin word alles besproken onder de leden. Ook kunnen hier vragen/mededelingen gegeven worden. Eerste medendeling: Verwelkom onze nieuwe Gast-Moderator: Wazuup. Matiscus heeft het subforum afgegeven aan onze Frank. Frank, je bent erg actief hier, daarom verdien je het om Gast-Moderator te zijn. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 11 januari 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts