mickey Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 Wazuup, ik kan je punt opzich wel begrijpen, maar ik denk dat de mod er niet minder op word als de fusie met Madore (en misschien ook CH) doorgaat. Ik denk zelf dat de mod er zelfs beter op word, omdat dat (zoals Tim al zei) het dan minder snel gaat vervelen. Neem als voorbeeld Mafia. Daar heb je ook bijna alleen maar stad. En Mafia verveeld (vind ik) ook redelijk snel. En ik denk ook niet dat er minder lots worden gemaakt. Neem Tim als voorbeeld.(Ik val in herhaling ) Hij bouwt zelf ook aan het eiland. Maar hij maakt ook lots. En het hoeft ook niet zo te zijn dat de fusie met Madore de mod ophoud. Want anders word er apart gewerkt aan Madore en MS, en dan (in het geval van fusie) werken ze samen. Met Vriendelijke Groeten, Mickey Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 Gudenaovond: Ik heb vandaag weer aan mijn lot gewerkt waar nu mijn 3de gebouw op staat. Ik ben van plan er nog 2 te maken op dat lot. Je ziet dat er wat meshbugjes zijn. Dit omdat er blijkbaar veel triangels zijn in mijn model waardoor de DFF flipt, maar dit is makkelijk verholpen: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 Ziet er goed uit hoor Tim, je hebt mooie raamtextures gebruikt. Het is goed dat je meteen begint met het volbouwen van je eiland. Ik hoop dat je nog veel detail toevoegd, zoals bijvoorbeeld een trap naar het dak waar we bijvoorbeeld wapens/hidden packages en dergelijke kunnen plaatsen. Hoe komt het btw dat je screens altijd zo donker zijn? Komt dat omdat je het in paint plakt? Keep it up Tim! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) waarom is dat een reden voor een afwijzing dan wazuup ?, Blastov werkt toch ook aan meerdere projecten tegelijk ? //> Door Wazuup: Opzich wel een goed punt, alleen was Lionel een twijfelgeval bij het team. Dat hij nu meewerkt met een andere mod was reden genoeg om hem af te wijzen. Misschien als hij zijn moddeling/texturing verbeterd dat hij wel gewoon mee kan werken met MS als met GLD //> Door DaBeast: Klopt wel, we hebben het besproken via MSN met de andere Mafia Stories medenwerkers. Blastov wekt inderdaad mee met andere projecten, aleen is hij niet meer echt actief vrees ik. Hij speelt de laatste tijd veel World Of Worldcraft, waardoor hij interesse verliest in Modden.. Bewerkt: 11 januari 2007 door DaBeast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 ik heb een lange tijd nix gedaan voor de gta ms. omdat ik druk bezig ben geweest met het maaken van een texture pack. deze pack bevat 630 textures. er zullen best een antal textures tussen ziten die echt niet mafia stijl is. maar die kun je dan mischien ergens anders voor gebruiken. hier de link. http://rapidshare.com/files/11218026/textures.rar.html (66894 KB) dit is verzie 1. ik ben nog vanplan om er meer te gaan maken. maar dit gaat wel weer een lange tijd duren. hier een paar preview render's van de textures die in deze pack sitten. i hope u like it grz Martijn H Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Super kees, ik heb het even gedownload en er zitten genoeg goede maar vooral bruikbare textures tussen. Goed werk jongen, van welke games komen deze textures trouwens? KUTGW! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 (bewerkt) deze games warrock. guild wars. guild wars factions. guild wars nichtfall. call of duty 2. in v2 zal er ook textures uit BF2 bij komen. gezien ik deze games nog lange niet uitgespeeld heb. kan ik er dus nog heel erg veel textures uit ripen //> Door Wazuup: Ik dacht al sommige CoD2 textures te herkennen Bewerkt: 11 januari 2007 door Wazuup Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Die zooi van COD2 is high kwality, geschikt voor MS. nou Kees KUTGW, Ik breng binnenkort denk ik ook een texture pakket uit met Gebouwen textures Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Ik laat jullie alvast een screen zien van een lot op Citá di Corruzione. Je ziet nu dat het wat voor gaat stellen. Ook heb ik de afbeelding wat aangepast. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Hallo, very nice kees ik krijg gelijk weer inspiratie ty man voor de inspiratie en de screens. viel me wel op dat er 2 keer hetzelfde plaatje in staat soms. KUTGW Ik hoop meer van jou te zien ziet er gruwelijk goed uit Grats,Gybrus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Tim, dit lijkt verdomme wel een screenshot uit The Godfather, echt een super mafia sfeer heb je gecreeerd. Je hebt je model niet saai met slechts een paar textures getextuurd, maar met veel verschillende textures om het een realistische look te geven. Als je er nu nog heel veel generics bijgooit, is het helemaal af. Keep it up Tim! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 @Tim Ik kan zien dt je veel moeite hebt gedaan om alle (juiste) texturen goed in je model te plaatsen. Ik had gehoopt dat ik weer bordenvol kritiek zou kunnen geven omdat dat is waar ik van jou ( grapje), gelukkig voor jou kan ik je maar op 1 ding richten, en dat is je enorm hoge stoepranden, ik schat hem tussen de 0.25 en 0.35 coordinaten (of meters), en dat is veelste veel... Een mooie stoeprand mag gescaled niet kleiner zijn dan 0.10 en niet groter dan 0.15, te klein of te groot zorgt voor nare rij effecten. Mocht je het mooi vinden om een hooge stoeprand te hebben zou ik als ik jou was even experimenteren, kijk als voorbeeld maar naar dit plaatje: Rood: COL Blauw: Model Dit zorgt ervoor dat je gewoon de stoep opkan zonder dat hij kapot gaat terwijl hij tegen de stoeprand aan ramt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) dhr.gybrus. die 2e zin van u snap ik niet helemaal. viel me wel op de er 2 keer hetzelfde plaatje in staat soms. ?? wat bedoel je hier mee ?? TNX al voor de positiefe comentaar. ik ga hier zeker nog wel mee door. [of topic] mooi dat iedereen nu inspiratie heeft. maar ik wil ook nog graag iets maken. maar k weet niet wat. iemand die mij helpen kan. ?? Bewerkt: 12 januari 2007 door kees1991 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gybrus Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Hallo, Let op A,B,C,D,E,F,A,G,H,B,I,J,K..... De letters staan voor plaatjes. Soms staat er de zelfde letter :O Grats,Gybrus Ik zie kees posten en dacht gelijk aan een v2 xD Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2007 Me pc heeft de laaste tijd weer een gigacrash gehad en daarom ben ik alles kwijt ik zal zo snel mogelijk weer opnieuw beginnen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts