Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

oow ik denkt dat ik begrijp wat je bedoelt.

je bedoelt dat in de pack dubele textures zitten. ??

dit kan idd wel klopen, omdat ik de textures rip uit spellen. en soms gebruikt een spel een texture op een andere plek weer wadoor ik 2x de zelfde texture heb. ik heb er wel een hoop dubbel uit gehaalt. maar ik dacht tog wel dast ik alles er uit heb gehaalt.

een V2 zal er deze week nog niet zij hoor. ik beloof nix maar ik ga de rest van deze maand erg veel gamen. in dit geval ik dit in voordeel van MS. omdat ik eers verder moet zijn met een spel voordat ik niewe textures kan rippen.

ik heb ongeveer 2% van aller 3 de GW's uitgespeeld. dus er zullen nog een hoop hich dital textures verwackten. want de 75% van de textures komen uit GW. eind van deze maand denk ik dat ik weer een V1,5 heb

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik doe het hele vliegveld, en ik heb vandaag een vliegtuig in de stijgers gezet voor onderhoudt en repartie. Het vliegtuig is een voertuig, je kunt dus instappen en weg proberen te rijden, alleen zul je dat moeten bekopen met een dodelijke explosie :D

stijgerscopyow3.jpg

stijgeringamejk8.jpg

Ook nog een helideck, met een opvang rek aan de zijkant dat maar liefst 5000 polygonen bevat, geen alfa shit gebruikt (natuurlijk een low-poly col gemaakt):

overviewvw6.jpg

helideck03ql8.jpg

Binnenkort meer vliegveld updates.

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik kom even melden dat we het groten deels met elkaar eens zijn Madore past niet bij MS als het niet genoeg mafia stylo heefd.

Dus ik ga gebouwen maken zoals the petronas twin towers, ect ect

die mafia style en madore styl hebben.

Zo weer en post bij mijn postcount.

:puh: nee ik ben er sinds vandaag ook achter hoe ik Reflecties ingame neuk :)

Morgen release mirror hous muahahhaa try to get out whitout die ing.

//> Door Wazuup: Mooi dan is die discussie gesloten, we verwachten btw ook nog een 2dfx videotut'je van jou he zodat alle leden hun objecten kunnen verlichten (wat natuurlijk bij de MS kwaliteit hoort) ^_^

RAH! ,Gybrus

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

tutorialstop.png

Under construction

.:Post hier requests of zelf gemaakte tutorials die speciaal voor MS zijn gemaakt.:.

Wat - Door wie gemaakt - Status

Path's maken-Blastov-Released/video

Hoe bugloze col maken in max9?-Gybrus-Released

Screens en renders-Gybrus-Released/WIP

Reflection-Gybrus-Requested

2DFX-Gybrus-Requested

UVanim-Wazuup-Released/Public

tools.png

Welke tut - Welke tool

Path's maken - Path tool

UVanim - Script

Laatst bewerkt:

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er dan mischien niet zo veel verstand van, maar ik vind dat je dat vliegtuig in de stijgers erg mooi en leuk gedaan hebt. Ik vind deze mod sowieso echt heel goed. Bij de meeste mods is er niet echt een goede sfeer en is het niet goed afgewerkt, maar dit is echt heel goed gedaan! Ik vind dat jullie het trouwens allemaal erg goed kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

alle leden moesten 1x in de 2 weken iets laaten zien. dus dat doe ik dan ook maar ff.

ik ben weer aan het moden gegaan en ben besig met een apartament. het is nog niet af. maar erg veel aan de buiten kant ga ik niet echt verandere. want zo goet ben ik nog niet met 3ds.

wel ga ik interiuur maaken. aleen hier bij heb ik wat hulp nodig. ik heb namelijk meubelen in mafia stijl nodig dus kom mij nu niet aan zetten met een breedbeeld plasma tv. maar ik zou graag wat bankjes en stoelen, tafels en dat zoort dingnen willen hebbe. als iemand die heeft. stuur dat dan naar mij.

hier de schreens.

mafiasf3.jpg

mafia2tb8.jpg

mafia3ad4.jpg

het ziet er nog erg zaai uit aan de voor kant. maar t is nog niet klaar he.

Link to comment
Delen op andere websites

Kees, het is heel erg leuk om te zien hoe hard je moddeling, maar vooral je texturering skills omhoog geschoten zijn. Ik vind dat je je gebouw erg goed in mafia stijl getextuurd hebt. Het model van het gewon kan nog wel wat detail krijgen, maar ik vertrouw erop dat je dat erbij maakt. Een lijstje van dingen die er misschien nog bij kunnen:

- objecten op het dak, zoals van die ventilatie systeem afvoeren.

- De schaal, klopt die wel helemaal in vergelijking met de player?

- UVW fixen aan de onderkant van die garage deur

Ga zo door kees ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie gemaakt Wazuup, die stijgers zijn mooi en passen er goed bij. De helipaths vind ik ook erg mooi, ga zo door :Y

//> Door Wazuup: Voor iedereen die zich afvraagt waar de screen van Twenty Eyes heen is, die is gemoved naar het Members PTT topic in het Private Subforum op aanvraag van Twenty Eyes. Hij heeft het per ongeluk in het verkeerde topic gepost ;)

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

De dff moet je niet vervangen..!!

Ik bedoel hoef je niet.

In v0.6.3 van ms komen de ms genericks erbij als je dit als generick wilt contacteer Blastov dan.

Of stuur het naar mij.

Grats,Gybrus

PS: Het komt er zo bij.

MS_MAPS/MS_GENERICK/MSgen.IMG <---Something like that

Link to comment
Delen op andere websites

@gangster:

Mooi bankje heb je daar, deze zal zeker geschikt zijn voor in mijn park, KUTGW!! :*D

Zelf ben ik bezig met het 4de gebouw op mijn lot. Er komen er vijf, met ertussen een parkeerplaats, en natuurlijk veel genericks in mafia stijl. Ik ben zelf erg onder de indruk van mijn gevoel voor mafia stij, zelf het eiland leeg is al een dikke mafia sfeer :bier: (EiGeNDUnk!)

Er zitten nog wat mesh bugs in en wat texturings bugs :N , maarja die heb ik zo gefixt

lotnb3aj0.jpg

-van bovenaf

lotnb4ja9.jpg

:cya: Amici

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

@Twenty: Leip gebouwtje heb je daar, mooie textures gebruikt, vooral voor het dak.

@Gangster: Sorry gangster maar ik vind het niets. Het bankje is veels te low poly en het heeft een slechte uvw. Ik weet dat je veel beter kan dat dit :Y

@Tim: Dit pwnt best wel hard Tim, het lijkt echt net The Godfather (en ik weet dat je daarvan textures hebt gebruikt). Heel goed werk, alleen wanneer haal je die witte vlekken nou eens weg op de ramen? Als je dat fixed, en wat generics neerpleur kun je het wat mij betreft screenen en posten in Public PTT _O_

KUTGW jongens, het gaat lekker met MS! :)

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...