Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief


Blastov

Recommended Posts

  • Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim

    775

  • Blastov

    568

  • Wazuup

    484

  • gybrus

    395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou die witte vlakken op de ramen van het rechter gebouw zijn geen foutjes. Deze witte vlakken zitten in de textures.

//> Door Frank: En waarom gebruik je dan textures met witte vlekken? Post eens één van de textures die je hebt gebruikt aub :)

door Tim: Ik dacht dat die erbij hoorden dat het een soort lichtinval was, oja, deze heb ik gebruikt. maar blijkbaar is deze niet 100% geript tijdens het rippen denk ik.

//> Door Frank: Idd, probeer ze eerst eens even opnieuw te rippen, lukt dat niet dat zal ik ze wel proberen te fixen met photoshop...

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben er weer, maar ik ben gestopt met gld wegen problemen met de mod zelf.

Gybrus heeft me bij de ldr weer aangemeld,ik moest een voorbeeld maken,en nu w8 ik wat hij er van vond.

hier het voorbeeld.

Tijd:15 minuuten.

huiseq9.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik vindt het heel netjes.

Het dak is een beetje spits maar dat boeit niet :) (kun je altijd aanpassen)

Ik kan zien dat je niet teveel detail in hebt gestopt in ook helemaal niet nodig.

De SA Engine vernaaid het toch alleen.

Ik vindt dit wel van goede Kwaliteit.

Bij deze neem ik je aan.

Grats,Gybrus

{EDIT} He dit moet ik toch even zeggen :puh:

Ik vindt dit moddel een stuk mooier dan het vorrige :)

Bewerkt: door Dhr.Gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt,zou er volgende keer ietsjes meer details bij doen:)

Kan iemand mij een pass van de afgesloten forum sturen ? (pb)

//> Door Wazuup: Berichten samengevoegd.

nog ff een huisje gemaakt.

Tijd:20 minuuten.

huiskunstmm3.png

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kunnen jullie ergens een plek maken waar allemaal lijken liggen die ''koudgemaakt'' zijn :) Verder vind ik jullie mod heel goed en sfeervol, ga zo door :Y

edit: ik zat net ook ff in het wapentopic te kijken en maar het is alweer een tijdje gelden dat iemand daar in heeft gepost dus doe ik het maar hier (it is toch maar een edit) misschien kan je inplaats van een mes een spuit met een posjte gif doen

ik weet niet of iemand vroeger commandos 1 heeft gespeeld maar dat had je zo'n spy die dat ook had, echt chil

Bewerkt: door tiesto
Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen.

Als ik aan het modden begin dan denk ik altijd, 'mijn god waar haal ik gebouwen textures vandaan','want deze textures passen echt niet'.

Dus ik heb dus besloten om een Building_texture pack te maken. En deze is upgeload bij filefront.

hij bevat 731!! textures en is 51 MB groot.

De textures zijn uit Mafia, GTA en The Godfather. De meeste textures zijn kant en klare gebouwen textures. Download hem snel en je komt nooit meer gebouwen textures te kort!

Building_package

succes met het uizoeken van de juiste textures! :cya:

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me een leuk idee. Ik ga in een van mijn volgende lots een stort maken. Dus ik zal daar wat mee proberen te doen. Zodat de lijken wat verbogen liggen, maar dat je bijvoorbeeld een arm uit de grond ziet steken. Bedankt voor het idee _O_ , het is erg bruikbaar. Ik verzin wel wat :Y .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ook dat er opnieuw een site voor Mafia Stories moet komen. Deze keer wil ik dat hij een mooie template heeft (waar ik desnoods zelf voor zorg), een screen gallerij en minstens 1X per week een nieuwsbericht. Ik zal webspace ter beschikking stellen op mijn host. Het enige wat eerst moet komen is de host zelf (ben er nu al een weekje op aan het wachten), de template en de CMS om de site makkelijker te kunnen beheren. Helaas weet ik nog niet wat ik ga nemen. Maar ik ga E107 ga ik enigsinds niet nemen omdat ik hem er te forumachtig vind uitzien. Joombla of Mambo is eender wel een goede CMS, wat ik tenminste heb gehoort van verschillende mensen. Helaas heb ik weinig ervaring hierin. Ideën zijn altijd welkom.

//> Door Wazuup: Dus een forwarding domein naar jouw webspace? _O_

//> Door DaBeast: Yep, je hebt me door :Y .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

TopicName: Giga Klus

Hallo,

Ik heb vandaag een beetje nazitten denken over de verspilling van ruimte aan betsanden uit sa die niet meer worden gebruikt in gta ms...

Ik was van plan een script te maken die al die onnodigge bestanden uit de gta3.img verwijderd.

Ook in de interiors img zitten onnodigge bestanden maar de interiors img kun je denk ik in 1 keer weg mieteren.

Nu is het script voor SAMI(san andreas mod installer) maken niet zo moeilijk ook erachter komen welke bestanden weg kunnen is geen probleem.

Ik zorg verder wel voor het script maar ik heb hulp bij iets anders nodig.

Ik heb een lijst nodig die makkelijk en snel te bewerken is naar sami formaat.

De lijst komt er ongeveer zo uit te zien.

afro

afrobeard

afrostash

ect.

Het sami programma leest het zo

>Sami code<naam.DFF>Sami code<

Dus ik heb een lijst nodig van alle dff namen.

We moeten alleen de Ide bestanden van sa bewerken zodat alleen de dff namen over blijven.

En dit is een hels karwij.... om in je eentje te doen.

Maar waarom al die moeite doen.

1>Het bespaart ruimte circa 1 gieg.(mischien meer :O)

2>Mensen met kleine hoeveelheden aan opslagruimte kunnen de mod en orgineel sa gebruiken.

Ik persoonlijk vindt dit wel handig het zorgt er voor dat ik minder op mijn hardeschijf heb staan en mijn pctje gaat weer eens wat sneller.

Ik heb dus alleen de hulp nodig van jullie om alle dff en onder elkaar te zetten.

Per persoon ongeveer 20 regels per dag daar doe je ongeveer 10 min over en het zijn een totaal van ergens in de 500 regels perbestand?.

Mischien maakt het de mod wel iets aantrekkelijker.

maargoed ik upload morgen de ide filles(beetje edited)

Jullie kunnen dan zeggen welke file jullie willen aanpassen.

het zijn een totaal van 25 bestanden/files geloof ik.

Grats,Gybrus

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel leuk en aardig, maar naar mijn gevoel is het onnodig. Heb je er wel aan gedacht wanneer we MS releasen, dat niet heel SA erbij moet maar gewoon de nodige IPL, IDEs, enz.

Ik denk dat je bedoeld dat er dus een soort tool komt bij MS die alle onnodige SA bestanden op iemands pc (die MS download) verwijdert. Ik vind dit een beetje onnodig om hier onze tijd mee te verspillen als je we ook Lots kunnnen maken.

Mijn eiland heeft een heel aanbod, contacteer me maar. (vergeet dan niet op de 2 weken een screen te laten zien ;))

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

DaBeast als je een webhost heb van jezelf, dan denk ik dat deze niet MS.nl (of wat dan ook is). Volgens mij hebben we al een host van Mafia Stories. De host kun je ook gebruiken voor persoonlijke dingen. Maar dan hoeft het niet MS.nl (of wat dan ook) te heten. Of kun je de naam veranderen. of staat de domeinaam vast.

//> Door DaBeast: We hebben inderdaat al een site, aleen is deze niet goed/mooi. Tevens heeft de huidige host waar de oude site is op gehost Ads ingeschakeld. Waardoor het nog minder bezoekers trekt. Ikzelf heb een space, en het is makkelijk om een ander domein te gebruiken in je eigen space. Geen enkel probleem dus :) .

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt, kan ik elke week zorgen dat er nieuws op staat, met screens.

Ik ga ook even een logo ontwerpen om op de screenshots te maken.

---

Hier is hij dan :

Hopelijk bevalt het jullie.

Enjoy

Edit Dubbel post, sorry

//> Door Wazuup: Fixed ^^

//> Door DaBeast: Ik was eerder, waarom moet je nou zo nodig mijn edit weg doen :-(:7 .

//> Door Wazuup: Fy mod-sletje, ik was eerder, soms moet je dat gewoon accepteren... ^_^

//> Door DaBeast: Omg Frankutje, jij kan het gewoon niet hebben dat ik beter ben dan jou he? :Y

//> Door Wazuup: Owja? Ik own je anders wel, heb je al toegegeven:

Verdomme, waarom own je me :7 . HOER!!!!

<3Sjap

//> Door DaBeast: Dat heb je toch echt wel fout hoor!
Verdomme, waarom own je me :7 . HOER!!!!

<3Sjap

//> Door Wazuup: Mod-Edit gesprek pwnt _O_

//> Door DaBeast: Klopt, jij ook hoor skat :7 .

//> Door Wazuup: Gelukkig maar :7

//> Door .WhoopDiDoo.:WTF is dit ? Mn hele reactie naar de klote :clown:

//> Door DaBeast: Klopt, owned by Kanslows Inc.© ^_^

Bewerkt: door DaBeast
Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik je begrijp is dit totaal onnodig. De installer die we gebruiken die gemaakt is door Jarno overschrijft en voegt bestanden toe. Onnodige IPL/IDE bestanden meld hij simpelweg af door de GTA.dat te overschrijven met die van ons, waarin alleen de IMG/IPL/IDE staan in de ms_maps map. Wat dacht jij dan? Dat we heel gta gingen bijleveren bij de download? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...