Jump to content

GTA: Mafia Stories - Archief

Blastov

Recommended Posts

Ik heb webspace :Y . Deze zou deels tot beschikking moeten worden gestelt voor mijn site en Mafia Stories. Stuur even een PBtje met je MSN adres zodat ik de site kan bekijken en eventueel uploaden.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Delen op andere websites

• Reacties 5.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tim

775

• Blastov

568

• Wazuup

484

• gybrus

395

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beste mensen,

Ik heb nu iets gedaan wat echt nooit over geslagen mocht worden. Ik heb de Grovestreet homies verandert in de Italian Mafia Poppetjes. Ook heb ik de stemmen van de Italian Mafia gang ingesteld

aangeschouw:

Delen op andere websites

Hallo,

@De geile mods.

Yeey werkstuk 1/3 af morgen rest en dan weer mudden nu eerst spel spelen.

@Tim: nice maar nou niet echt moeilijk...Wel leuk

nu kunnen we de noobmode blijven usen :engel:

zal ik dan maar eens uitzxoeken hoe de zones werken.

ik wordt echt schijtziek van die stomme reflectie :/

Delen op andere websites

Tim wat ben ik toch blij dat we jou hebben, dit is inderdaad iets waarvan ik denk hoe kan het dat dan niet een van de eerste dingen zijn die we gedaan hebben. In ieder geval vind ik het resultaat goed gelukt, nice shoes btw :schater:

Delen op andere websites

ehhh......

mijn pa HAT nog een host bij planed. maar die heb ik nu ff gepickt. en heb daar de site op geset. dit is een tijdelijke host. ik laat alles hier zolang opstaan totdat ik helemaal snap hoe alles werkt. dan ga ik mischien een .nl site kopen.

de site is...

http://home.planet.nl/~hiddi131/

hij is nog zwaar in wip. er staat ook nog nix nutigs op. behalfe de schreens.. ik hoop dat jullie hem mooi en goet genoeg vindne.

//>Edit door DaBeast: Een domain is niet nodig hoor ;) , die hebben we inmiddels al... http://www.gtamafiastories.com .

Bewerkt: door DaBeast
Delen op andere websites

tnx.

bij home zie je ook wel aan de zijkant dat het grijz is. dit komt uiteindelijk overal. maar ben er vandaag de heledag mee besig geweest. en moet nu nog steeds een werkstuk maken in t engels wat we 4 weeken geleden al opgekregen hebben en wat ik nu nog steets niet gemaakt heb. en die moest ik eerst maars af gaan maken.

verder ga ik denk t dinsdat er echte text op de home zetten. en nog een schreens gallery toe voegen.

btw klik op de schreens voor een vergroting :)

Delen op andere websites

Ziet er goed uit kees :klap: Paar kleine typefoutjes, maar ik weet hoe dat komt. Alleen die witte balken aan de zijkanten zijn wat minder. En al dat italiaans :puh:

Volgens mij is het geen Italiaans hoor, volgens mij is het Latijn.

Kees, ziet er goed uit. Ik pak even mijn Latijns woordenboek erbij om uit te vogelen wat er staat. :puh:

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

@ Kees hier beneden: Ok, ik ga even kijken wat er staat. Ik post wel opnieuw als ik het heb uitgevogelt :puh:

Bewerkt: door mickey
Delen op andere websites

gheghe...

the is dummy taal. dus ik denk niet dat je met een italiaans of latijns woorden boek erg ver komt. maar lukt het tog. zeg het dan ff he :) weet ik teminste ook wat ik er neer geset heb.

sucses :bier:

btw mijn werkstuk ff afgerafeld. maar is wel goet. ik ga nu nog ff text schrijfen voor de site. maar een aantal hins zijn wel handig.

want wat moet er alemaal op de home staan ??

Delen op andere websites

Ok, ik heb even naar de tekst gekeken, en het begin stuk van zo'n beetje elke link(Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit) betekent niks. (het is gewoon een deel van een zin uit een boek van Cicero, en dus gewoon dummy tekst)

Toen ik even de eerste zin van de screens bekeek, kwam ik op iets uit als:

-Proin convallis sem at ipsum.

Vertaling: Slechts het halve dal is van hem. (dit is een groffe vertaling, het kan ook zo zijn dat er dingen niet kloppen [overigens slaat het helemaal nergens op :puh: ])

Update (tweede zin):

-Fusce dictum fringilla mi

Vertaling: Hij sprak tegen mij over een kleine donkere vogel/donkere vink.

Update (derde zin):

-Praesent facilisis sollicitudin odio.

Vertaling: De aanwezigen haten hem voor zijn te makkelijke zorg.

Ik zal nog wel even verder kijken, of er nog iets tussen staat nog een beetje vertaalbaar is.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

PS: Ging ik hiermee te zwaar offtopic? :engel:

Bewerkt: door mickey
Delen op andere websites

als jij iemand kent die een site kan maaken.

dan vint ik het een top idee. als die dan ook nog die game in een html bestant set. dan kan ik het wel op de site maken.

ik ga nu nog ff 15 min aan de home werken. en dan moet ik weer naar school. zet hem dan morgen afont de niewe home online.

Delen op andere websites

Goed begin gangster, alleen ik mis toch nog wel een hoop detail. Het trappetje bij de deur vind ik wel grappig gedaan btw. Nu dan ook weer een screenshot van mijn kant, ik ben namelijk begonnen aan de vertrek/aankomst hall van het vliegveld. Natuurlijk krijgt dit een interieur (zonder marker). Het is nog maar een beginnetje, ik moet ook nog even de alfa texture fixen:

post-20899-1169484425.jpg

En Dieter, aub deze en snelvolgende screens nog niet op gtaforums.com plaatsen.

//>Edit door DaBeast: :engel: .

//> Edit: Oke, ik heb besloten om toch maar die balken in de ramen in 3d te maken, niet veel moeite en een veel beter resultaat. Deze screen is dus oud, graag wil ik toch nog een reactie'je :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Delen op andere websites

Hallo,

Ik bedoel dat ik iemand ken die een spelletje kan maken waarschijnlijk ook een site.

maaaaaaar dit ziet er zo goed uit dat we natuurlijk niet aan 2 site gaan beginnen he :puh:

Grats,Gybrus

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...